家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   1


別墅

積分: 717


21#
發表於 19-7-5 22:34 |只看該作者
princessgw 發表於 19-7-5 15:18
可以用支票?
因為佢呢期開始減息, 錢入左佢第二日先當新錢。
thx,我冇用開支票,啱先上去睇咗下,佢仲未當我入d數係新資金


寶石宮

積分: 257447

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


22#
發表於 19-7-6 13:07 |只看該作者
yuein23 發表於 19-7-5 14:59
琴晚收到email話開咗A/C啦, 唔使去分行搞。依家用螞蟻搬家0既方法系恆x 10K,10K咁搬錢過去
...

恒生app加第3者戶口! 加完set高limit唔駛煩
放下自在


寶石宮

積分: 257447

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


23#
發表於 19-7-6 13:08 |只看該作者
yuein23 發表於 19-7-5 22:34
thx,我冇用開支票,啱先上去睇咗下,佢仲未當我入d數係新資金

支票要先clear左先! 再等第二日
放下自在


別墅

積分: 717


24#
發表於 19-7-9 17:24 |只看該作者
princessgw 發表於 19-7-5 11:20
我申請完有 reference no email. 要3日先開到戶口。落去分行問佢都係比 hotline我去問。hotline 22876889 ...
set咗定期啦, rate is 3.8%


男爵府

積分: 8907


25#
發表於 19-8-11 12:28 |只看該作者
yuein23 發表於 19-7-9 17:24
set咗定期啦, rate is 3.8%

請問最多可以做幾多錢?


禁止訪問

積分: 342


26#
發表於 19-8-11 14:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 36118

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


27#
發表於 19-8-11 15:43 |只看該作者
yuein23 發表於 19-7-5 22:34
thx,我冇用開支票,啱先上去睇咗下,佢仲未當我入d數係新資金

新資金如果早上入,好似要下一日下午4:30後先會顯示出黎。


大宅

積分: 1903


28#
發表於 19-11-7 11:54 |只看該作者
kaheiboy 發表於 19-8-11 15:43
新資金如果早上入,好似要下一日下午4:30後先會顯示出黎。

請問我幾個月前開左户口,但apps申請唔到,所以我落左分行開户口。幾個月後既而家我想做港元定期,但3個月得2. 6%。請問要點樣先有3.8%? Thanks


侯爵府

積分: 24719


29#
發表於 19-11-7 12:31 |只看該作者
搭咀 發表於 19-11-7 11:54
請問我幾個月前開左户口,但apps申請唔到,所以我落左分行開户口。幾個月後既而家我想做港元定期,但3個月 ...

3.8%限最多10萬,及要新資金


珍珠宮

積分: 36118

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


30#
發表於 19-11-7 12:40 |只看該作者
搭咀 發表於 19-11-7 11:54
請問我幾個月前開左户口,但apps申請唔到,所以我落左分行開户口。幾個月後既而家我想做港元定期,但3個月 ...

如果之前未做過3.8%可以自己選(之前都係咁做),唔得要問CS


大宅

積分: 1903


31#
發表於 19-11-7 13:11 |只看該作者
sunshine0613 發表於 19-11-7 12:31
3.8%限最多10萬,及要新資金

Yes, 我是新資金,但揀完3個月出2.6%,3萬蚊


侯爵府

積分: 24719


32#
發表於 19-11-7 13:32 |只看該作者
搭咀 發表於 19-11-7 13:11
Yes, 我是新資金,但揀完3個月出2.6%,3萬蚊

本帖最後由 sunshine0613 於 19-11-7 13:32 編輯

你試下繼續,看它會吾自動改成3.8%


大宅

積分: 1903


33#
發表於 19-11-7 19:41 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 搭咀 於 19-11-7 19:41 編輯

各位,我打左客服問
要登記轉數快,將中信賬戶set做預設收款人,重新做定期就會出現3.8%
不過我未試,因為要番到屋企有wifi先搞。


大宅

積分: 1903


34#
發表於 19-11-7 19:41 |只看該作者

回覆樓主:

謝謝各位幫忙同解答先

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo