夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


子爵府

積分: 12137


21#
發表於 19-7-2 11:18 |只看該作者
我嘅方法係佢唔熄燈就我熄,唔放好遙控就我放,但會點老公做其他野,例如放好新買嘅用品,間中叫佢買下野,一來知道物件係要買先有,二來知道米貴,三來佢攞好過我攞,用啱方法好過講,宜家習慣下,遲下對住小朋友就更加,技巧取勝,好過不停溝通,宜家出門口,個囡想出街,爸爸未得,我會叫佢自己問爸爸得未?跟住囡囡就去拍門叫爸爸,我老公會同佢講等陣,我就乘機接口,爸爸未得呀,我地要等爸爸呀,一來訓練囡囡耐性,二來等佢催爸爸,好過我催老公


琥珀宮

積分: 152982


22#
發表於 19-7-2 13:30 |只看該作者
本帖最後由 tansyneko 於 19-7-2 13:31 編輯

婚姻中,總有一方愛另一方多D,總有一方會妥協多D,有時妥協只係簡單的解決方法,並唔代表妥協一方輸了,硬碰硬只會傷感情,並無好處


大宅

積分: 2274


23#
發表於 19-7-3 08:48 |只看該作者
ecila123 發表於 19-7-1 01:07
新婚
生活上好多細節我都頂唔順...用完廁紙唔換、去完廁所唔熄燈、用完遙控唔放返原位等,雖然睇落去都好小 ...

咁都要離婚,咁八成香港夫妻玩完啦。大家就一就


翡翠宮

積分: 75393


24#
發表於 19-7-3 10:39 |只看該作者
你講既野,我諗9成夫妻都有類似經歷
生活上細節分歧,大家要D 時間磨合同改變
佢又唔改,你自己都唔見得好,你咪又唔改,為D 咁無謂既野堅持,成熟D 啦。
你自己都識講兩個人都最為自己,你預左一直唔會開心,兩個都自私


男爵府

積分: 9098


25#
發表於 19-7-3 12:12 |只看該作者
回覆 ecila123 的帖子

要隻眼開隻眼閉自己先會過得舒服,否則嬲嘅只係自己,因為老公唔會覺得有問題。
至於沖涼方面,一星期抽一、兩日早少少沖涼上床瞓,對自己身體好,又無藉口比老公話。

大家生活習慣唔同,住埋一齊真係需要好大包容,互相照顧,我仍努力學習中,彼此加油💪🏻


侯爵府

積分: 21457


26#
發表於 19-7-3 12:26 |只看該作者
新婚真係需要磨合 初初我同老公新婚仲要有個新生嬰兒
一齊湧埋黎 真係千百次離婚念頭
但慢慢耐左 真係見到對方改變了
以前 入洗手間好 入房好 總之開左頂燈唔熄 無手尾 我真係見一次話一次 我嬲佢又唔中意 後來慢慢小朋友大 都會出聲話爸爸唔熄燈 浪費電源 唔環保 後來我老公改變了
出街著完的鞋 我立即放鞋櫃 但我老公係咁放地下 話佢又話一陣先執 後來小朋友學左爸爸咁樣 放地下 結果家突然多了三對鞋在地上 我老公見到後 又改變自己 知道如果家裡有四個人 個個好似佢咁樣 地上會發生咩事?

所以 慢慢磨合一下吧。


子爵府

積分: 11574


27#
發表於 19-7-3 12:29 |只看該作者
ecila123 發表於 19-7-1 01:07
新婚
生活上好多細節我都頂唔順...用完廁紙唔換、去完廁所唔熄燈、用完遙控唔放返原位等,雖然睇落去都好小 ...

其實一切源於。。。你地大家唔夠 愛


男爵府

積分: 6886


28#
發表於 19-7-3 13:29 |只看該作者
咁小事都話唔甘心⋯⋯ 點樣行到白頭?


珍珠宮

積分: 30606


29#
發表於 19-7-4 15:30 |只看該作者
ecila123 發表於 19-7-1 01:07
新婚
生活上好多細節我都頂唔順...用完廁紙唔換、去完廁所唔熄燈、用完遙控唔放返原位等,雖然睇落去都好小 ...
小問題


珍珠宮

積分: 30606


30#
發表於 19-7-4 15:53 |只看該作者
ecila123 發表於 19-7-1 01:07
新婚
生活上好多細節我都頂唔順...用完廁紙唔換、去完廁所唔熄燈、用完遙控唔放返原位等,雖然睇落去都好小 ...
小問題


大宅

積分: 2010


31#
發表於 19-7-4 19:39 |只看該作者
回覆 飛天紅豬俠 的帖子

但如果每日都有唔開心的小事又真係好令人難受。


大宅

積分: 2010


32#
發表於 19-7-4 23:49 |只看該作者
回覆 Perpersis 的帖子

婚姻應該需要互相尊重和禮貌謙讓,做唔到呢樣,好容易小事都會令對方嬲。


禁止訪問

積分: 352


33#
發表於 19-7-5 00:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32599


34#
發表於 19-7-5 01:21 |只看該作者
真係好小事
我老公都唔換廁紙、唔熄燈......
屋企個電視遙控直情失踪咗幾個月
小事小事~
相處之道就係小事化無


複式洋房

積分: 387


35#
發表於 19-7-5 01:25 |只看該作者
sheepmui 發表於 19-7-1 10:04
只要唔係價値觀分歧,只是生活習慣不同,萬事都有協調嘅空間。

婚姻是要經營,學習,付出,妥協。你所提及 ...

(emoji)(emoji)(emoji)


伯爵府

積分: 19549


36#
發表於 19-7-6 06:44 |只看該作者
咁就離婚?會唔會太兒戲呢!


珍珠宮

積分: 31979

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


37#
發表於 19-7-6 08:42 |只看該作者
本帖最後由 CMMANDY 於 19-7-6 08:45 編輯

我婚前, 下爬輕輕, 話自己煮飯洗衫執屋無問題, 哈哈, 老公係以為自己好有手尾, 而在我眼中, 他係好懶呢? 結婚20年了, 他改唔到我, 我改唔到佢, 好聽叫互相包容, 唔好聽叫隻眼開隻眼閉, 我老公衣櫃, 長期唔關門架
間屋亂架, 1/3 個廳係紙箱, 買完野唔執, 我頂唔順時, 咪一路呻一路執囉

最起碼我証明自己, 肯定唔係完美主義者, 無強迫症, 但再下去, 就來燥狂


珍珠宮

積分: 30513


38#
發表於 19-7-6 11:21 |只看該作者
ecila123 發表於 19-7-1 01:07
新婚
生活上好多細節我都頂唔順...用完廁紙唔換、去完廁所唔熄燈、用完遙控唔放返原位等,雖然睇落去都好小 ...

換另一個老公,一樣有相同問題


男爵府

積分: 5438


39#
發表於 19-7-6 18:54 |只看該作者
sam468 發表於 19-7-1 03:10
首先,2位都是有原則,有立場的人(控制慾也不少), 我相信妳們應未有小朋友吧,否則,可能已經第三次世界 ...

我都知道鬧交好影響感情,但有時嬲起上嚟真係忍唔到


男爵府

積分: 5438


40#
發表於 19-7-6 18:56 |只看該作者
english1221 發表於 19-7-1 09:54
嗲下佢,撒嬌咁要佢做返(例如:哎喲老公你咁傻豬豬唔熄燈?快d熄返,我等你,再錫一啖)
佢話你你又撒返嬌( ...

我都覺得自己變咗佢阿媽咁
好想自己可以冷靜啲去處理,但一忍唔到又變咗鬧交

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo