夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6069

BK Milk勳章


21#
發表於 19-7-12 10:27 |只看該作者
人心肉做, 你的好佢地會慢慢見到的。
咁我地後輩把嘴又要學甜的。禮數做足無位比人入。 共勉之


民房

積分: 12


22#
發表於 19-7-12 11:46 |只看該作者
y133912 發表於 19-7-2 09:14
老公屋企係一個傳統屋企
我係一個現代新抱+工作係compliance(個性有己見)

其實同老人家相處,尤其係愛人既家人,要付出既心力,會係自己家人既2,3倍.
吃力不討好係一回事,如果唔用心去了解同遷就,大家只會連見都唔見,見都唔講野.
呢個,又係唔係想見既結果呢?但唔係,行為上又正正做緊.
所以真係要搵個平衡點.
我本身有2個小朋友,我會做到係我外母外父完全放心晒交個女俾我.
唔知妳又得唔得呢?妳可以令身邊人快樂,令佢地覺得被尊重,使佢地都關心返妳嗎?
加油.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo