夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6767


21#
發表於 19-7-3 18:57 |只看該作者
clmutter 發表於 19-7-3 14:14
無意中發現C6成日sent d 私人嘢俾秘書,例如 去旅行嘅我d單人照,合照,景點,甚至去醫院探佢阿媽嘅相片影 ...

有前科,真的麻煩


大宅

積分: 2581


22#
發表於 19-7-3 21:16 |只看該作者
回覆 Ashleycorina 的帖子

唔係整相只係send 三幾幅俾佢
跟住又俾d comment
e. g.佢好似好開心喎 etc
我感覺唔舒服囉



珍珠宮

積分: 39842

王國教室勳章


23#
發表於 19-7-3 21:31 |只看該作者
clmutter 發表於 19-7-3 21:16
回覆 Ashleycorina 的帖子

唔係整相只係send 三幾幅俾佢

不如問清楚佢啦,否則自己好辛苦


翡翠宮

積分: 79228


24#
發表於 19-7-3 22:19 |只看該作者

回覆樓主:

你問下自己你地感情如何?


大宅

積分: 2581


25#
發表於 19-7-3 23:01 |只看該作者
佢係衰口花
成日鍾意撩人
其他方面都ok合格嘅


大宅

積分: 2010


26#
發表於 19-7-4 00:28 |只看該作者
回覆 clmutter 的帖子

佢係咪都知你知佢send你d相俾人?如果係,可唔可以先同佢講你唔鐘意佢將你d相send俾人?其他嘢再作考慮。


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


27#
發表於 19-7-4 00:31 |只看該作者
回覆 clmutter 的帖子

私人秘書close係正常㗎,
你認識那個秘書嗎?
個秘書對你態度如何?
另外,你經濟獨立嗎?


大宅

積分: 3582

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 19-7-4 02:44 |只看該作者

回覆樓主:

有前科係指send 野比人定出過軌?
秘書咩年紀?靚唔靚?
問心, 你c6 結左婚都唔識避忌, 鐘意撩人, 你嬲得幾多次?
如果覺得佢呢個行為令你唔舒服就要出聲!兩夫妻有咩唔講得?互相包容遷就, 否則點對一世?
佢做得即係佢唔覺得send 野比人係有問題, 如果你發到好大件事, 佢就會覺得係你野蠻, 令佢同朋友(假設堅係朋友)吹水權利都無, 變成係你問題!
所以小心處理, 要表達感受, 但不歇斯底里!


珍珠宮

積分: 49827


29#
發表於 19-7-4 08:38 |只看該作者
有得一次,又會有下一次


瑪瑙宮

積分: 139710


30#
發表於 19-7-4 08:57 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 19-7-4 09:37 編輯

秘·書坐正我都見过,只send 相未去到果种关係,但有前科都難保,同佢講囉。

我以前公司, 我都見有个秘書同老細成日衣泣架喇, 果時我家姐係佢條 TEAM 都話佢兩個有野, 個大婆都不時上黎宣示主權, 个大婆都唔錯, 中年女人有打扮身形都保持到. 秘書都有老公有小朋友的. 个秘書好正架, 有樣有身才, 見過佢老公, 肥仔一名又唔醒目樣好老公果種. 卒之兩個各自離婚响埋一齊.


複式洋房

積分: 118


31#
發表於 19-7-4 09:04 |只看該作者
clmutter 發表於 19-7-3 15:21
有前科㗎
上次就係揭穿咗
佢就反面搬咗番阿媽度大半年

你意思係佢之前已經試過有小三定個秘書就係小三 ?


琥珀宮

積分: 152982


32#
發表於 19-7-4 11:04 |只看該作者
clmutter 發表於 19-7-3 15:21
有前科㗎
上次就係揭穿咗
佢就反面搬咗番阿媽度大半年
又再身痕過


翡翠宮

積分: 79228


33#
發表於 19-7-4 11:22 |只看該作者
clmutter 發表於 19-7-3 23:01
佢係衰口花
成日鍾意撩人
其他方面都ok合格嘅

有偷過食你都可以話佢合格
你都係當睇吾到算把啦


珍珠宮

積分: 49827


34#
發表於 19-7-4 13:10 |只看該作者
樓主, 包容佢啦


子爵府

積分: 11930


35#
發表於 19-7-4 13:39 |只看該作者
你直接問佢係咪同秘書有路,咁你想佢點答? 佢答係,我同佢有路,我諗你都會原諒佢,唔係你都唔會上黎問!
佢答唔係既話,咁你都吹佢唔脹,咪繼續隻眼開隻眼閉。

其實佢有前科,依家仲唔修心養性,你都預左佢以後都會咁....你冇勇氣行出離婚呢步,就慳返啖氣唔好問,當見唔到算!

點評

anna59    發表於 19-7-4 13:42


大宅

積分: 2581


36#
發表於 19-7-4 14:39 |只看該作者
回覆 Perpersis 的帖子

我係咁意提過下冇正式問佢
佢猛話得喇知喇


大宅

積分: 2581


37#
發表於 19-7-4 14:41 |只看該作者
回覆 soso1227 的帖子

個秘書見到我有打招呼重好熱情㗎

我冇做嘢好耐



子爵府

積分: 14910


38#
發表於 19-7-4 16:11 |只看該作者
當年仔女細,事隔咁耐d仔女都大啦,出返黎做野。無法做野就扮下野盡立錢羅,有嘜計
有無帶妳出席下d公司活動?如果有扮靚d帶埋仔女出席。如果從無帶過會唔會係怕妳失禮佢呀


大宅

積分: 2581


39#
發表於 19-7-4 17:15 |只看該作者
間中都有帶過

表面上兩個都冇乜嘢


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


40#
發表於 19-7-4 22:14 |只看該作者
clmutter 發表於 19-7-4 14:41
回覆 soso1227 的帖子

個秘書見到我有打招呼重好熱情㗎


就咁睇,你對自己冇信心,我覺得你係時候改進。
諗下點提升自己。
女人可以唔返工,但手頭唔可以冇錢,如果你冇錢傍身,代表你老公對你孤寒,咁你要認真考慮搵份工了


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo