夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4848


21#
發表於 19-7-20 07:36 |只看該作者
cheungandmoon 發表於 19-7-20 01:42
其實好少事, 帶左十幾年先唔見可惜會覺得可惜, 啱啱帶左一個月買過隻新都冇乜野。 直接同老公講啦, 一 ...

少事一宗?可能男人一點也不在符?我眼見都冇乜幾個男人會戴上婚介過日子!


大宅

積分: 1563


22#
發表於 19-7-21 12:30 |只看該作者
回覆 Lammm510 的帖子

靜雞雞買返隻,免得小事化大


禁止訪問

積分: 1808


23#
發表於 19-7-21 12:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 152982


24#
發表於 19-7-21 13:34 |只看該作者

回覆樓主:

睇你老公性格


複式洋房

積分: 342


25#
發表於 19-7-23 13:41 |只看該作者
我自己買返隻啦已經,話俾佢知應該會哦我幾句。 不過我帶唔帶佢都唔會留意,買完冇帶佢都唔知。


大宅

積分: 3037


26#
發表於 19-7-23 15:46 |只看該作者
如果是我就照直講,你不是故意的啊,通達明理的人會理解。說不定他送一隻新的給你,或者一齊揀多一對。
你本來的一隻難不難補購?我隻婚戒個款是訂造的,比較難買,所以我都好小心。


別墅

積分: 748


27#
發表於 19-7-23 19:28 |只看該作者
Lammm510 發表於 19-7-18 19:34
結婚唔夠一個月就跌左隻婚介
收工黃埔行去紅磡撘車feel到隻手少左啲野,原來係婚介,行返返公司 ...

我老公以前跌左隻戒指係床底,搵左好多日都搵唔到,但係佢唔敢同我講,佢搵到先坦白,我其實覺得幾搞笑。其實就算真係唔見左我都唔會嬲。戒指形式嘢嗻⋯況且我咁多戒指成日換款戴,我好耐冇戴婚戒啦

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo