夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16403


21#
發表於 19-7-19 12:57 |只看該作者
20150618bb 發表於 19-7-19 12:53
會否你真係唔投入呢? 可能結婚太夕無左個個幻想,咪................試下去旅行
...

好明顯你是男生啦

唔關投唔投入事,
你5係女生又好難怪既


珊瑚宮

積分: 109193

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


22#
發表於 19-7-19 13:36 |只看該作者
peckykoo 發表於 19-7-19 12:57
好明顯你是男生啦

唔關投唔投入事,
我有的大大大師姐,比你仲年長的的,但現在咪做得好舒暢,勿介意我甘講.


子爵府

積分: 14910


23#
發表於 19-7-19 13:58 |只看該作者
會唔會係50歲前較小造?身體慢慢覺得無需要再製造分泌
其實我都好怕呢日


珍珠宮

積分: 30606


24#
發表於 19-7-19 15:56 |只看該作者
peckykoo 發表於 19-7-19 01:58
但C6 又時候會要求做,但我5想做原因
係妹妹太乾啦,點做啫
真係痛到好痛苦
可能你到更年期?但就算過了也可以睇醫生,佢會比D藥你食到好似有M到的...
你問問醫生...可以食一些健康PRODUCT的...


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


25#
發表於 19-7-19 16:00 |只看該作者
citybus 發表於 19-7-19 12:08
回覆 20150618bb 的帖子

好似我女友,佢5中,己停經,真係乾塘;我後生時都好易濕,每次同女友去街(齋行街 ...

你男人老狗就唔好扮女人啦


伯爵府

積分: 16403


26#
發表於 19-7-19 17:39 |只看該作者
Macusmama 發表於 19-7-19 15:56
可能你到更年期?但就算過了也可以睇醫生,佢會比D藥你食到好似有M到的...
你問問醫生...可以食一些健康PRODU ...

一早過左啦

好彩無更年期既煩惱,例如什麼 潮熱
瞓唔著,冇胃口 脾氣突然改變, 等等……


伯爵府

積分: 16403


27#
發表於 19-7-19 17:42 |只看該作者
Macusmama 發表於 19-7-19 15:56
可能你到更年期?但就算過了也可以睇醫生,佢會比D藥你食到好似有M到的...
你問問醫生...可以食一些健康PRODU ...

乜有咁既野咩?

睇婦科同醫生講叫佢開D 藥來改善 分泌?


子爵府

積分: 11711


28#
發表於 19-7-19 21:48 |只看該作者
peckykoo 發表於 19-7-19 11:12
本帖最後由 peckykoo 於 19-7-19 11:12 編輯

Ky 咩樣架?

本帖最後由 musiccisum 於 20-3-16 12:08 編輯

.


寶石宮

積分: 346920

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


29#
發表於 19-7-20 09:54 |只看該作者
peckykoo 發表於 19-7-19 11:12
本帖最後由 peckykoo 於 19-7-19 11:12 編輯

Ky 咩樣架?

本帖最後由 crystal媽咪 於 19-8-26 08:35 編輯

你研究下,上返個網度睇


伯爵府

積分: 16403


30#
發表於 19-7-21 10:22 |只看該作者
crystal媽咪 發表於 19-7-20 09:54
search左比你
怕尷尬就網購
我唔知點用/用幾多

謝謝先

C6 已買左了

點評

crystal媽咪    發表於 19-7-21 23:35


大宅

積分: 3843


31#
發表於 19-7-21 11:17 |只看該作者
peckykoo 發表於 19-7-21 10:22
謝謝先

C6 已買左了

祝你有個美滿性生活


大宅

積分: 1563


32#
發表於 19-7-21 12:09 |只看該作者
回覆 peckykoo 的帖子

去藥房買支ky jelly就得啦,唔會尷尬,小朋友發燒塞藥都會用到


禁止訪問

積分: 1808


33#
發表於 19-7-21 12:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8485


34#
發表於 19-7-21 12:58 |只看該作者
peckykoo 發表於 19-7-19 01:58
但C6 又時候會要求做,但我5想做原因
係妹妹太乾啦,點做啫
真係痛到好痛苦
用cream 都得。我都係生完第二個已無性需要。。


伯爵府

積分: 16403


35#
發表於 19-7-22 21:24 |只看該作者
readymama 發表於 19-7-21 12:58
用cream 都得。我都係生完第二個已無性需要。。

你點解既?
因為主力要照顧BB ?


大宅

積分: 4908


36#
發表於 19-7-23 12:01 |只看該作者
peckykoo 發表於 19-7-19 01:58
但C6 又時候會要求做,但我5想做原因
係妹妹太乾啦,點做啫
真係痛到好痛苦

請問你收了經未?


伯爵府

積分: 16403


37#
發表於 19-7-23 12:04 |只看該作者
blinknogood 發表於 19-7-23 12:01
請問你收了經未?

收左9世了


大宅

積分: 4908


38#
發表於 19-7-23 12:06 |只看該作者
peckykoo 發表於 19-7-23 12:04
收左9世了

請問是否收了經就開始乾?我已開始亂經接近一年了,我也怕收經後會乾呢


伯爵府

積分: 16403


39#
發表於 19-7-23 12:09 |只看該作者
blinknogood 發表於 19-7-23 12:06
請問是否收了經就開始乾?我已開始亂經接近一年了,我也怕收經後會乾呢
...

本帖最後由 peckykoo 於 19-7-23 12:09 編輯

係咪一收工就會乾?

咁我就唔記得啦

我手機已經有六年
近幾年開始留意, 超級乾
乾到痛


大宅

積分: 4908


40#
發表於 19-7-23 12:11 |只看該作者
peckykoo 發表於 19-7-23 12:09
本帖最後由 peckykoo 於 19-7-23 12:09 編輯

係咪一收工就會乾?

咁有可能係收經後3數年才開始乾,咁都好D, 謝謝回覆

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo