夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 79226


21#
發表於 19-7-21 14:51 |只看該作者
移民要有跳崖既決心; 因為無得返轉頭
我本身對香港無咩歸屬感人多車多聲大, 亦厭惡o個個黨
所以移民唔會有好大反應
身邊既人同我一樣

如果你係出差個零月就要帶埋咸蛋, 又一定要搵港式餐聽食奶醬多奶茶既
或者一入境就要搵唐人街
咁就真係唔好移; 邊度都唔o岩你.

其實只要兩個人互相支持; 過程就易好多.


珍珠宮

積分: 49821


22#
發表於 19-7-21 15:14 |只看該作者
回覆 Jack1324 的帖子

咁如果辭職後, 揾吾搵得返呢份工? 我覺得, 2夫婦最大嘅核心, 系愛, 如果愛消失左, 好多野都做吾到


洋房

積分: 79


23#
發表於 19-7-21 15:20 |只看該作者
回覆 mini1204 的帖子

我同太太識左6,7年了 結婚兩年台灣食的野無唔習慣 重成日幫太太去買早餐 自己周圍走
係怕搵工難


洋房

積分: 79


24#
發表於 19-7-21 15:21 |只看該作者
回覆 anna59 的帖子

我就係怕 禁樣分開法 遲d 老婆 真係只要小朋友 對我 可有可冇


珍珠宮

積分: 49821


25#
發表於 19-7-21 15:37 |只看該作者
回覆 Jack1324 的帖子

我唸,你要同太太單獨傾吓,大家可否繼續行落去。大家心中仲有冇果份愛,因為愛系會因為日子耐左而磨滅,如果有感情,大家互相鼓勵,互相関心,互相扶持,互相幫助,就無問題,最惨系,無愛,無感情,只有對個仔嘅責任


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


26#
發表於 19-7-21 15:46 |只看該作者
小朋友打算响台灣讀書??其實係咪應該考慮下小朋友將來先,再兩個人傾下點做?讀書黎講,香港點都好過台灣


洋房

積分: 79


27#
發表於 19-7-21 16:13 |只看該作者
回覆 jeremylui83 的帖子

太太同我都想 小朋友 台灣讀 壓力無禁大 小朋友開心d


翡翠宮

積分: 79226


28#
發表於 19-7-21 18:11 |只看該作者
Jack1324 發表於 19-7-21 15:21
回覆 anna59 的帖子

我就係怕 禁樣分開法 遲d 老婆 真係只要小朋友 對我 可有可冇 ...

咁更加要盡早面對問題好好解決
吾好逃避


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


29#
發表於 19-7-21 18:47 |只看該作者
回覆 Jack1324 的帖子

咁你更加要搬過去台灣,唔夠錢咪勤力啲囉,長期分開兩地,好快離婚。。


洋房

積分: 79


30#
發表於 19-7-21 19:03 |只看該作者
回覆 mini1204 的帖子

嗯 好的 只係怕 台灣搵工難 下個月 再同太太傾傾


大宅

積分: 1563


31#
發表於 19-7-21 19:36 |只看該作者
回覆 Jack1324 的帖子

明白你矛盾的心情,不過都要明白一個家,打開門,柴米油鹽醬醋茶,樣樣都係錢,過到去,作為一個新移民,在依家台灣經濟不景氣的情況下,可能生活更艱難,有錢樣樣好,冇錢乜都冇得講,諗清楚先啦


大宅

積分: 2356


32#
發表於 19-7-21 19:56 |只看該作者
Jack1324 發表於 19-7-21 19:03
回覆 mini1204 的帖子

嗯 好的 只係怕 台灣搵工難 下個月 再同太太傾傾

不如未決定前,試下係台灣搵工先,睇下可以搵到幾多人工。咁最少可以幫你計下如果真係過去,條數計唔計得掂。分開兩地係對夫妻感情唔好,但貧賤夫妻百事哀都唔係講笑,最好可以有比較準確嘅數字做參考,費事兩頭唔到岸。


珍珠宮

積分: 30295


33#
發表於 19-7-21 20:53 |只看該作者
我想問下你係香港住係住父母屋企/租樓/定自己有層樓?
如果係前2者, 咁真係要3思, 台灣人工好低(雖然物價都低), 如果自己有層樓就易話為啦, 就算大西北都冇問題, 租出去起碼有1萬HKD, 拎到過去台灣有成4萬TWD, 好見洗! (果個移民左去台灣既夫婦都係香港有層樓收租加係果邊做生意)

♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!


洋房

積分: 79


34#
發表於 19-7-21 20:56 |只看該作者
回覆 小寶貝兒 的帖子

自己同屋企人住村屋 但太郊區 太太唔喜歡


洋房

積分: 79


35#
發表於 19-7-21 20:59 |只看該作者
回覆 ayakaya 的帖子

大約都有3萬-4萬台幣到 如果搵番我做的維修行業 但有d擔心 因台灣比較少請 只拎居留證的人


珍珠宮

積分: 30295


36#
發表於 19-7-21 21:11 |只看該作者
Jack1324 發表於 19-7-21 20:56
回覆 小寶貝兒 的帖子

自己同屋企人住村屋 但太郊區 太太唔喜歡
而家村屋都幾好租金架~ 不過聽你意思應該係唔可以租出去再拎D錢去台灣生活吧?
咁就要好好度下了~

試下網上係台灣搵下工(好多咩人力資源網果D), 睇下會大約搵到幾多錢/月, 再同太太計下數
我諗佢應該係擔心你過到去搵唔返現在香港既人工, 第時仔仔讀書興趣班安親班都唔少野架, 我記得以前有次去台灣食野, 同個老闆傾計, 佢小朋友讀既幼稚園, 一個月都要2萬幾TWD, 仲未計安親班果D, 所以你太太擔心都正常~
♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!


大宅

積分: 2356


37#
發表於 19-7-21 21:29 |只看該作者
Jack1324 發表於 19-7-21 20:59
回覆 ayakaya 的帖子

大約都有3萬-4萬台幣到 如果搵番我做的維修行業 但有d擔心 因台灣比較少請 只拎居留 ...

因你話太太唔想住太偏僻,我當佢而家住台北啦。如果你搵3-4萬,當太太一樣,即係家庭收入7-8萬。如果兩邊屋企唔洗點俾家用,一家三口租屋都夠用,唔係話好多,但都OK夠洗。不過要儲錢買樓就有D困難,同埋第日小朋友如果要去安親班果D,台北都唔平,可能要再計一計數。

如果考慮搬到新北,甚至桃園,可能可以有鬆動。


洋房

積分: 79


38#
發表於 19-7-21 21:31 |只看該作者
回覆 ayakaya 的帖子

太太住桃園


大宅

積分: 2356


39#
發表於 19-7-21 21:46 |只看該作者
Jack1324 發表於 19-7-21 21:31
回覆 ayakaya 的帖子

太太住桃園

桃園7-8萬應該好好洗。但我又明點解你太太之前希望你留係香港搵錢。你可能係香港搵多一兩年,已經夠俾桃園首期了。

我咁諗,如果你去台灣一兩年,等夫妻感情好D先。等小朋友開始返幼稚園,你再返來香港,可唔可以搵返而家嘅人工?如果可以,我覺得值得用兩年去台灣先,等兩公婆感情穩固D,你又可以陪伴細佬成長。兩年之後返來香港搵2年錢,儲首期。等細佬讀小學,你再返台灣,到時應該都夠首期,你哋就可以長住台灣,咁其實只係推遲買樓時間。


翡翠宮

積分: 79226


40#
發表於 19-7-21 22:12 |只看該作者
Jack1324 發表於 19-7-21 21:31
回覆 ayakaya 的帖子

太太住桃園

桃園係好地方

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo