時事熱話

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   1


水晶宮

積分: 65440


21#
發表於 19-8-23 13:22 |只看該作者
我唔撐林、但被暴徒逼到我唔再怕中央同解放軍,因暴徒黄C行為恐怖好多,本著良知,,無法付和!

點評

mchan89    發表於 20-1-8 12:24


公爵府

積分: 25178


22#
發表於 19-8-23 13:34 |只看該作者
我唔鐘意現屆政府,但更討厭黑衣,唔好下下就周圍撩事鬥非,搞破壞,四處圍人兇人得嗎?好黑人憎囉!


複式洋房

積分: 121


23#
發表於 19-8-23 13:38 |只看該作者
omekmh 發表於 19-8-23 11:34
樓主,一路好走

我本來係中立,但實在見你班人洗腦式的宣傳,又暴力黑社會咁破壞,你教我如何可以支持你地 ...

系,本来中立,但日日比黄色朋友問警察係未錯,我話我唔係現場,唔評論,就話我無良知....我唯有講句,支持警方执法。

點評

mchan89    發表於 20-1-8 12:24


禁止訪問

積分: 2134


24#
發表於 19-8-23 14:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6226


25#
發表於 19-8-23 14:36 |只看該作者
回覆 肥豬寶B 的帖子

唔好意思, 我係中立, 仲係第一次係呢度寫野, 我都係最近先知親子王國有政治討論, 我一直以為都是師奶平台.
我就是睇完你寫d野完全無說服力, 所以開始light blue 了!

點評

Sand8148    發表於 20-1-22 15:53
mchan89    發表於 20-1-8 12:24


洋房

積分: 91


26#
發表於 19-8-23 14:43 |只看該作者
百寶袋 發表於 19-8-23 14:14
認同連登仔, 你發夢都無咁早
樓主係新會員嚟,豬嘅朋友咪一樣咁豬囉,你估bk jm門唔知 ...

我做會員嗰時你都未出世呀
外面"滅曱甴"就係新會員喇....


子爵府

積分: 10956


27#
發表於 19-8-23 15:02 |只看該作者
nardo 發表於 19-8-23 14:43
我做會員嗰時你都未出世呀
外面"滅曱甴"就係新會員喇....

翻生呀


唔係送咗你一程咩,解穢酒都食埋喎


男爵府

積分: 9261


28#
發表於 19-8-23 15:03 |只看該作者
不如樓主試下去連登咁講, 不過將藍絲換做黃絲, 睇下會點

點評

dailypara01    發表於 20-1-17 14:17
mchan89    發表於 20-1-8 12:25
licpd    發表於 19-8-24 00:12


公爵府

積分: 28818

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


29#
發表於 19-8-23 15:05 |只看該作者
快滾, 好行夾唔送.
你地來到BK發現原來有咁多人唔認同你地, 係咪好有挫敗感? 接受唔到呢

點評

mchan89    發表於 20-1-8 12:25


水晶宮

積分: 54620


30#
發表於 19-8-23 15:07 |只看該作者
咁你仲係道做乜?呢道係要鬧你班無人性既蟲,你理得我地有咩意義,係想你地走呀!走啦

點評

mchan89    發表於 20-1-8 12:26


侯爵府

積分: 24595


31#
發表於 19-8-23 15:09 |只看該作者
cwaisum 發表於 19-8-23 11:09
理性的分析是要聽取不同立場的人和意見,我們可以用不同的理據去表達自己的想法,但是也是用尊重聆聽的心去 ...
算把啦。自古以來,政治就係以煸動民衆情緒以取得支持作為手段。只要參與其中,根本無理性可言。


大宅

積分: 2251


32#
發表於 19-8-23 15:10 |只看該作者
nardo 發表於 19-8-23 10:49
點解反送中民意一直高企? 點解最新民意調查仲係72%反對林鄭而得20%支持林鄭?

除左市民本身政治立場之外, ...

好野佢地只會係網上打橫來講。出黎遊行立見高下呢度大把和理非


侯爵府

積分: 21501


33#
發表於 19-8-23 15:11 |只看該作者

回覆樓主:

好行夾唔送! 唔鍾意咪走囉! 我都唔去FB架, 成班黃屍喪屍暴徒曱甴係度廢噏! 見到就憎! 黃屍們可以學下我咁連個APP都 delete 理, 咪唔駛激心囉~


禁止訪問

積分: 2134


34#
發表於 19-8-23 15:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12175


35#
發表於 19-8-23 16:06 |只看該作者
肥豬寶B 發表於 19-8-23 11:26
你地以為鬧走中立 或黃絲媽媽係成功 , 成日鬧走人係曱甴, 只會直接令更多人認同連登仔 。 ...

相反,你越係呢度搞事,大家會越來越藍⋯⋯你地話無得中立丫嘛,豬B

點評

mchan89    發表於 20-1-8 12:26


子爵府

積分: 12175


36#
發表於 19-8-23 16:07 |只看該作者
nardo 發表於 19-8-23 14:43
我做會員嗰時你都未出世呀
外面"滅曱甴"就係新會員喇....

洋房 學人扮四條呀?


侯爵府

積分: 21501


37#
發表於 19-8-23 16:19 |只看該作者
肥豬寶B 發表於 19-8-23 11:26
你地以為鬧走中立 或黃絲媽媽係成功 , 成日鬧走人係曱甴, 只會直接令更多人認同連登仔 。 ...

令更多人認同連登仔? 黃屍係咪都鍾意自說自話呢? 還是以為一句說話講N次就變事實呢? 我相信有腦的JM都係百毒不侵!

點評

mchan89    發表於 20-1-8 12:27


男爵府

積分: 5409


38#
發表於 19-8-23 17:00 |只看該作者
omekmh 發表於 19-8-23 11:34
樓主,一路好走

我本來係中立,但實在見你班人洗腦式的宣傳,又暴力黑社會咁破壞,你教我如何可以支持你地 ...



男爵府

積分: 8705


39#
發表於 19-8-23 17:59 |只看該作者
幸福花 發表於 19-8-23 13:22
我唔撐林、但被暴徒逼到我唔再怕中央同解放軍,因暴徒黄C行為恐怖好多,本著良知,,無法付和! ...

老實講,真是多咗人撐解放軍來,而家好多人都怕星期六日,好怕班黑衣暴徒,放假都唔敢出街


別墅

積分: 615


40#
發表於 19-8-23 18:04 |只看該作者
雖然你係呢度比人鬧,
但係為左連登好.求你吾好走, 吾係會好悶。
你走左我相信呢度好多人會悶到走過去連登繼續鬧。
到時我你地怕連登失守
別回覆文宣帖

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo