時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2401


21#
發表於 19-9-2 15:17 |只看該作者
pigletbear 發表於 19-9-2 14:49
一句講晒,佢地有無破壞法紀先?
其實係有既..殺人放火


大宅

積分: 2401


22#
發表於 19-9-2 15:19 |只看該作者
人地罷工罷課罷得成
你地? 慳d啦


大宅

積分: 2401


23#
發表於 19-9-2 15:20 |只看該作者
人地殺官員燒佢地屋
你地班死曱甴淨係搞市民 做on9野


公爵府

積分: 28358

牛年勳章


24#
發表於 19-9-2 15:21 |只看該作者
bdrom 發表於 19-9-2 15:07
罷課得到學校高層准許?

校長同校監都係深黄, 口講唔支持,但話會尊重佢哋嘅選擇


侯爵府

積分: 22751


25#
發表於 19-9-2 15:24 |只看該作者
以前係因為民不聊生所以搞革命,依家係D人得閒冇事做搞革命導致民不聊生。


男爵府

積分: 5035


26#
發表於 19-9-2 15:28 |只看該作者
熊熊老婆 發表於 19-9-2 15:21
校長同校監都係深黄, 口講唔支持,但話會尊重佢哋嘅選擇
咁成間學校有幾多學生罷課呢?
係咪之後都會一直罷課落去?



大宅

積分: 2401


27#
發表於 19-9-2 15:29 |只看該作者
imlcc 發表於 19-9-2 15:24
以前係因為民不聊生所以搞革命,依家係D人得閒冇事做搞革命導致民不聊生。
...
為反而反 無病呻吟


公爵府

積分: 28358

牛年勳章


28#
發表於 19-9-2 15:32 |只看該作者
bdrom 發表於 19-9-2 15:28
咁成間學校有幾多學生罷課呢?
係咪之後都會一直罷課落去?

我諗有廿幾個,連埋舊生「自發」返嚟「支持 」應該有七八十人! 之後罷唔罷就唔知呀!


水晶宮

積分: 73028

2024年龍年勳章


29#
發表於 19-9-2 15:33 |只看該作者
minniemouse 發表於 19-9-2 14:59
正常上課時間,你唔上課而罷課,學校講明口容許,仲鼓吹同煽動同學去做,咁你話有無呢?
呀!不過,我懷疑 ...

若干年後,歷史教科書將要多讀一項『曱甴之亂』遺臭萬年

點評

番薯仔媽媽    發表於 19-9-2 17:30
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


大宅

積分: 3471


30#
發表於 19-9-2 15:48 |只看該作者
孤獨旅人 發表於 19-9-2 15:17
其實係有既..殺人放火

甘有無蒙面先
推一件出黎做領袖先講啦


伯爵府

積分: 15556


31#
發表於 19-9-2 16:25 |只看該作者
bdrom 發表於 19-9-2 15:13
無錯,港獨份子的歷史和政治觀係有台獨勢力做後盾,有相當深度同迷惑性,並不是好多人以為可以好簡單三言兩語 ...
之前睇過台灣時評節目,講者提及國家觀和宗教都是根深蒂固的,好難改變。

呢點就係台灣和香港新一代嘅國家觀 …… 我們不是中國。 仲要係自己比中國提前發展數十年,優越左咁耐,而家要認阿二,真係好難改變。


伯爵府

積分: 18950


32#
發表於 19-9-2 16:35 |只看該作者

回覆樓主:

"外爭國權,內除國賊" 佢地識條鐵牙?


複式洋房

積分: 374


33#
發表於 19-9-2 16:36 |只看該作者
當年係國家民族生死存亡嘅時刻,呢班廢柴居然同自己嘅行為混為一談,好心去讀下D歷史先出黎獻醜啦,真係人唔笑狗都吠,試問,宜家國家係強大淨係生死存亡先?如果唔係生死存亡,你鬧乜嘢革命唧?好好地讀書識字,以後出黎工作,講大D就叫做建設社會為國家做貢獻,講細D就即係養家糊口為生活而奮鬥。


大宅

積分: 1671


34#
發表於 19-9-2 17:32 |只看該作者
回覆 Rita 的帖子

好好笑,哈哈哈,曱甴之亂。宣揚出去先得


別墅

積分: 923


35#
發表於 19-9-2 19:47 |只看該作者
好會抬高自己


大宅

積分: 1513


36#
發表於 19-9-2 20:00 |只看該作者
難道過左咁多年,抗爭手段都要一成不變嗎?你們不懂進步嗎?學生們,現在是2019年啊你們文明嗎?


大宅

積分: 1962


37#
發表於 19-9-2 20:05 |只看該作者
imlcc 發表於 19-9-2 15:24
以前係因為民不聊生所以搞革命,依家係D人得閒冇事做搞革命導致民不聊生。
...


盲化大革命!


珍珠宮

積分: 39499


38#
發表於 19-9-2 20:29 |只看該作者
熊熊老婆 發表於 19-9-2 15:21
校長同校監都係深黄, 口講唔支持,但話會尊重佢哋嘅選擇

好多家長以為今天中學生可以返學,學校門口雖然有黑衣人派單張,没有自己間學校同學,可以鬆口氣。

佢地回家,家長一問原來學校(校長/老師)默許幾個高年班同學在校內帶黑口罩,叫低年班(自願)寫字條,叫口號,綁絲巾。没有安排舊生。

雖然没有罷課,但都令人擔心,已知唔少中學尤其宗教學校是如此。原來學校洗腦可以好多方法。

家長們要好好了解學校,問下小朋友返學情况,自己要好好教導小朋友。

今天BK 見到的幾間只是冰川一角,亦不是每間幾個中學生站出來咁簡單。






子爵府

積分: 13169

2018復活節勳章


39#
發表於 19-9-2 20:37 |只看該作者
LongTimeAgo 發表於 19-9-2 15:16
佢地唔識中國歷史好正常
佢地都無讀過中史
讀左十幾年通識,critical thinking 淨係學左critical...

對,冇曬thinking


珍珠宮

積分: 34662

馬年勳章 2024年龍年勳章


40#
發表於 19-9-2 20:38 |只看該作者
bbc2018 發表於 19-9-2 20:29
好多家長以為今天中學生可以返學,學校門口雖然有黑衣人派單張,没有自己間學校同學,可以鬆口氣。

佢地 ...

其實網上平台都有好多學校自己嘅罷課群組,而家越攪越大,一開始就問同學意見同發放消息,而家開始招兵買馬,明日再罷,有啲會請師兄師姐番學生講 talk ,佢地搵嘅都知係乜料啦!
Minniemouse:-P

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo