自由講場

跳至

首頁

尾頁
   20


大宅

積分: 2703


21#
發表於 19-9-16 15:31 |只看該作者
wannabe118 發表於 19-9-16 15:04
暈。。咁唔小心。。
借個位,請問有冇人知道,由美國開車入加拿大,需要做ETA嗎?因為上綱望,好似ETA係比飛機入境用的


侯爵府

積分: 24926

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


22#
發表於 19-9-16 15:33 |只看該作者
借位問, 是否申請好eta 才買機票好D ?
阿女去年學校交流團已申請了, 但吾見左張紙, 可以怎查/印返出來 ?

謝謝


翡翠宮

積分: 78601


23#
發表於 19-9-16 15:43 |只看該作者
回覆 ANGE_FB 的帖子

咁你而家有咩打算?


公爵府

積分: 29439

虎到金來勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


24#
發表於 19-9-16 15:45 |只看該作者
"we need some documents from you"
Have you provided those documents?


公爵府

積分: 26755


25#
發表於 19-9-16 15:47 |只看該作者
No visa, 上唔到機


象牙宮

積分: 235848


26#
發表於 19-9-16 16:04 |只看該作者

回覆樓主:

嘩,唯有改機票!


男爵府

積分: 7187


27#
發表於 19-9-16 16:33 |只看該作者
ANGE_FB 發表於 19-9-16 12:16
今晚飛加拿大, 而家先知個簽證未批, 有咩可以做到?

你是經official website(只收幾蚊加紙)?定「艇仔」(所謂agent,賺你幾十蚊加紙)?

我上次official website申請,即收通知(我是approved的)。

通常經「艇仔」攪幾日。「艇仔」仲要扮晒official website,好多人都中招㗎!


男爵府

積分: 8310


28#
發表於 19-9-16 16:45 |只看該作者
我再解釋啊
-我係8月中official website自己申請
-申請時因為選擇錯了疾病個行, 有未經治療的梅毒
-無留意有封信要回複
-今朝個agent通知ETA未批, 而今晚要飛
-旅行社+領事館都問咗, 因為個邊而家係夜晚, 未回
-改機票/旅程取消


男爵府

積分: 8310


29#
發表於 19-9-16 16:48 |只看該作者
回覆 jadepearl 的帖子

你可以去去以下網查
https://onlineservices-servicesenligne.cic.gc.ca/eta/applicationQuery?lang=en&_ga=1.56320107.172353619.1459514327

我今日查係無需要印出來, 因為加拿大會有記錄, 驚可以去先去問吓領事館.


侯爵府

積分: 21965


30#
發表於 19-9-16 16:57 |只看該作者
ANGE_FB 發表於 19-9-16 12:46
而家等緊, 唔知要幾耐, 第一次申請, 收到封嘢, 仲有Application number, 咪以為得咗, 點知係A review ...

我老公舊年試過, 同你情況一樣, 填錯嘢, 又以為自己批咗, 去到airline reject 佢上機先知, 後來領事館要佢補填好多嘢.... 終於去唔到... 希望你好彩D 啦... 不過, 要有心理準備..


象牙宮

積分: 213706

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


31#
發表於 19-9-16 17:04 |只看該作者
ANGE_FB 發表於 19-9-16 14:59
係申請時填錯, 有未經治療的x病, 又無留意, 又無回複, 而家唔俾重新申請! ...



男爵府

積分: 8310


32#
發表於 19-9-16 17:09 |只看該作者
回覆 cy101 的帖子

我沒有 沒有 沒有 梅毒!


侯爵府

積分: 23600

2024年龍年勳章


33#
發表於 19-9-16 17:16 |只看該作者

回覆樓主:

樓主, 搞得掂嗎?鄧你緊張呀


複式洋房

積分: 201


34#
發表於 19-9-16 17:17 |只看該作者
TABOU 發表於 19-9-16 15:31
借個位,請問有冇人知道,由美國開車入加拿大,需要做ETA嗎?因為上綱望,好似ETA係比飛機入境用的
...

陸路唔需要


複式洋房

積分: 201


35#
發表於 19-9-16 17:18 |只看該作者
ANGE_FB 發表於 19-9-16 16:45
我再解釋啊
-我係8月中official website自己申請
-申請時因為選擇錯了疾病個行, 有未經治療的梅毒mg ...

我有朋友前幾個月同你case好似,不過佢係飛前三日發現填錯,end up都係趕唔切要改機票


男爵府

積分: 8310


36#
發表於 19-9-16 17:18 |只看該作者
回覆 hahaha1231 的帖子

而家改18號, 唔得就取消極光!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


象牙宮

積分: 213706

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


37#
發表於 19-9-16 17:20 |只看該作者
今晚8點機, 正常依家應該要知得定唔得, 否則點趕去???


水晶宮

積分: 65890

母親節2025勳章


38#
發表於 19-9-16 17:21 |只看該作者
jadepearl 發表於 19-9-16 15:33
借位問, 是否申請好eta 才買機票好D ?
阿女去年學校交流團已申請了, 但吾見左張紙, 可以怎查/印返出來 ?

我地係買完機票先申請

佢應該有電郵比你的,print返出嚟就可以


子爵府

積分: 12662


39#
發表於 19-9-16 17:25 |只看該作者
ANGE_FB 發表於 19-9-16 12:16
今晚飛加拿大, 而家先知個簽證未批, 有咩可以做到?

eta差不多係即批既哦.


珍珠宮

積分: 39499


40#
發表於 19-9-16 17:32 |只看該作者
本帖最後由 bbc2018 於 19-9-16 17:40 編輯
jadepearl 發表於 19-9-16 15:33
借位問, 是否申請好eta 才買機票好D ?
阿女去年學校交流團已申請了, 但吾見左張紙, 可以怎查/印返出來 ?

其實是可以不用印出來。你可以打電話再confirm

不過是自己想安心些,有print, 同存在電話

你可以check 番e mail,應該還在。或者諗下有没有抄底number.


我是買完機票才申請

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo