自由講場

跳至

首頁

尾頁
   6


侯爵府

積分: 20081


21#
發表於 19-9-25 12:18 |只看該作者
你以為係曱甴,其實唔係。

有時以為係好人,其實係壞人。


珍珠宮

積分: 46551


22#
發表於 19-9-25 12:21 |只看該作者

回覆樓主:

趕住搵地方過冬


伯爵府

積分: 18655


23#
發表於 19-9-25 12:28 |只看該作者
回覆 mozymozzybaby 的帖子

我屋企都都係呀,仲好大隻識飛


水晶宮

積分: 68044

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


24#
發表於 19-9-25 12:29 |只看該作者
竇漪房 發表於 19-9-25 11:37
淘枝厚生啦!我屋企有一排有好多細隻嘅,用左幾日只係間中有屍體,用左半年屍都無啦!

...

已淘左大半年,但一直未用因屋企見唔到曱甴
前晚見到,昨日即行動起來,把全屋點了個遍


複式洋房

積分: 299


25#
發表於 19-9-25 13:02 |只看該作者
回覆 mike89 的帖子

會架咩?


複式洋房

積分: 299


26#
發表於 19-9-25 13:04 |只看該作者
本帖最後由 mozymozzybaby 於 19-9-25 13:20 編輯

回覆 cheuklokmom 的帖子

係喇! 就係又大又識飛! 已經見到好幾隻喇...
有無飛向人?....
咁你點處理?


複式洋房

積分: 299


27#
發表於 19-9-25 13:05 |只看該作者
回覆 Myy4.myy4 的帖子

講開又真係有人裝修, 但唔係最近嘅事, 差不多成個月... 無理由宜家先出現架...


大宅

積分: 3898


28#
發表於 19-9-25 13:54 |只看該作者
mozymozzybaby 發表於 19-9-25 13:05
回覆 Myy4.myy4 的帖子

講開又真係有人裝修, 但唔係最近嘅事, 差不多成個月... 無理由宜家先出現架... ...

可能依家先郁到佢個竇


伯爵府

積分: 18655


29#
發表於 19-9-25 14:55 |只看該作者
回覆 mozymozzybaby 的帖子

我昨天第一次見到,用拖鞋打死佢咋。


大宅

積分: 1721


30#
發表於 19-9-25 16:43 |只看該作者
識飛快d搞....大左肚準備搵地方生


瑪瑙宮

積分: 144716

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


31#
發表於 19-9-25 16:48 |只看該作者
czl115 發表於 19-9-25 10:45
我屋企都係,已經有幾年冇見曱甴了,前晚突然在客廳地面出現一隻好大好大半死不活的曱甴,好驚嚇,好在被C6 ...

我又係,前幾日屋企地下有隻大曱甴大無斯樣行過,捉佢時又覺得佢暈暈地咁


珍珠宮

積分: 36120

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


32#
發表於 19-9-25 16:55 |只看該作者
mozymozzybaby 發表於 19-9-25 10:33
最近天氣都涼咗, 但無啦啦屋企出現咗啲大曱甴!!
雖然之前都有見過, 但無諗過突然最近成日出現, 仲要大大隻, ...

轉天氣,搵定食物過冬。


洋房

積分: 68


33#
發表於 19-9-25 17:04 |只看該作者
有一隻叫「一點絕」的藥好有效,可以試一試呀。


男爵府

積分: 7434


34#
發表於 19-9-25 17:09 |只看該作者
淘支一點絕,用左成個月都未見過曱甴,掂


伯爵府

積分: 18633


35#
發表於 19-9-25 17:09 |只看該作者
mozymozzybaby 發表於 19-9-25 10:33
最近天氣都涼咗, 但無啦啦屋企出現咗啲大曱甴!!
雖然之前都有見過, 但無諗過突然最近成日出現, 仲要大大隻, ...

曱甴在冬天都存在


珍珠宮

積分: 32595


36#
發表於 19-9-25 17:14 |只看該作者
961123 發表於 19-9-25 12:13
因為曱甴無處不在夜晚同周末特別旺盛

Agree


伯爵府

積分: 15417

好媽媽勳章 醒目開學勳章


37#
發表於 19-9-25 17:14 |只看該作者

回覆樓主:

前幾日屋企都見到細曱甴,樓上又係裝修


複式洋房

積分: 299


38#
發表於 19-9-25 17:49 |只看該作者
回覆 mankibbb 的帖子

驚魂未定.. 唔好搞啲細曱甴出嚟好嗎....


複式洋房

積分: 299


39#
發表於 19-9-25 17:52 |只看該作者
回覆 maggkiki 的帖子

都諗住買, 但好似話曱甴食咗都要啲時間先食... 又識飛又大隻.. 咪要好長時間?...


珍珠宮

積分: 38078

好媽媽勳章


40#
發表於 19-9-25 18:01 |只看該作者
竇漪房 發表於 19-9-25 11:37
淘枝厚生啦!我屋企有一排有好多細隻嘅,用左幾日只係間中有屍體,用左半年屍都無啦!

...

想請教厚生你唧幾遠就一粒?有冇用紙或膠墊住那舊藥?
如有曱甴屍,你有冇執走?(因為我記得使用說明話如果其他蟑螂食死左的蟑螂屍,都會連環滅絕)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo