自由講場

跳至

首頁

尾頁
   8


珍珠宮

積分: 44557


21#
發表於 19-9-26 16:50 |只看該作者
bobohappywong23 發表於 19-9-26 15:33
回覆 youhello507 的帖子

雖然無咁貴,但啲功能好似用唔著咁

ip $6000 叫平

抵用係 an 機


複式洋房

積分: 494


22#
發表於 19-9-26 16:50 |只看該作者
回覆 youhello507 的帖子

無錯,用耐左ip覺得iOS系統先係佢最值錢的地方


珍珠宮

積分: 44557


23#
發表於 19-9-26 16:52 |只看該作者
lok9703 發表於 19-9-26 16:50
回覆 youhello507 的帖子

無錯,用耐左ip覺得iOS系統先係佢最值錢的地方

我部4年舊機 6s, 一路仲用得好哋哋,又唔慢


翡翠宮

積分: 92566

2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


24#
發表於 19-9-26 16:56 |只看該作者
心肝寶貝仔 發表於 19-9-26 16:36
X2

x3

總有離別的時候


伯爵府

積分: 17264

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


25#
發表於 19-9-26 16:59 |只看該作者
Samsung Note2都成8年以上,犀利。近年用過華為Mate9,Mate10,Mate20,Nova3,一切滿意,唯一個自拍鏡較差。今次Iphone11定價算低,但我用android多年,驚用唔慣。


公爵府

積分: 25196


26#
發表於 19-9-26 17:00 |只看該作者
bobohappywong23 發表於 19-9-26 14:54
我部Note2用咗好多年,最近feel到再用多排應該頂唔住
我下部手機唔想再用android,想換Iphone
但係依家啲ip ...

華為都不錯架 我之前兩款機都有用過


男爵府

積分: 5320


27#
發表於 19-9-26 17:08 |只看該作者
lyh80115 發表於 19-9-26 16:01
識玩嘅,内地買,千幾蚊又靚仔又好用。Oppo嘅realme系列,¥1599直送香港,自己裝返google用得。
https:// ...

點樣自己裝返google?


複式洋房

積分: 332


28#
發表於 19-9-26 17:09 |只看該作者
如果樓主想平啲 又想試下iphone,又唔洗咁高性能 3000幾一部iphone8 都夠玩,其實而家換好抵,又唔會咁快淘汰。起碼到時唔岩用,要換番an,都唔洗咁肉痛。


複式洋房

積分: 332


29#
發表於 19-9-26 17:17 |只看該作者
回覆 linglingli00 的帖子

仲要今日上網睇,如果你用開smartone,係佢個網買仲要平兩嚿,三千六百幾


翡翠宮

積分: 86477


30#
發表於 19-9-26 17:41 |只看該作者
EllenHui 發表於 19-9-26 17:08
點樣自己裝返google?

内地買睇牌子,有啲内置google框架、google賬號,下載返play store、gmail、youtube就用得。

有啲要用谷歌安裝器app,個app會幫你裝晒google全套。最近幫同事内地網購咗部華為平板M5,用「谷歌服务助手」app裝google,play store、youtube等正常使用。

點評

EllenHui    發表於 19-9-30 14:44


侯爵府

積分: 20081


31#
發表於 19-9-26 18:40 |只看該作者
你好勁,仲用梗note 2

我之前都有note 2, 都用左好多年,但唔夠你勁。


珍珠宮

積分: 43610

醒目開學勳章 畀面勳章


32#
發表於 19-9-26 18:51 |只看該作者
bobohappywong23 發表於 19-9-26 14:54
我部Note2用咗好多年,最近feel到再用多排應該頂唔住
我下部手機唔想再用android,想換Iphone
但係依家啲ip ...

你好勁,Note 2可以用到咁多年,咩都扺番曬


子爵府

積分: 10331


33#
發表於 19-9-26 19:14 |只看該作者

回覆樓主:

搭單問下, 我嚟緊諗住 畀部iphone4個小一囡,放學後同我溝通。

iphone4可否用whatsapp?


男爵府

積分: 5708


34#
發表於 19-9-26 19:25 |只看該作者
biloveu 發表於 19-9-26 19:14
搭單問下, 我嚟緊諗住 畀部iphone4個小一囡,放學後同我溝通。

iphone4可否用whatsapp?

唔得, 要IOS8.0以上先用得


子爵府

積分: 10331


35#
發表於 19-9-26 19:31 |只看該作者
flashsilver 發表於 19-9-26 19:25
唔得, 要IOS8.0以上先用得

thx


瑪瑙宮

積分: 133370


36#
發表於 19-9-26 20:12 |只看該作者
sethlam 發表於 19-9-26 15:21
換上一代的iphone,或者小米~

佢咪用緊小米note2


子爵府

積分: 11973


37#
發表於 19-9-26 20:14 |只看該作者
iPhone 11最平5799就有
算係入門價錢


大宅

積分: 1248


38#
發表於 19-9-26 20:34 |只看該作者
tkop 發表於 19-9-26 20:12
佢咪用緊小米note2

MIX Alpha嘛


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


39#
發表於 19-9-26 20:35 |只看該作者
bobohappywong23 發表於 19-9-26 03:54
我部Note2用咗好多年,最近feel到再用多排應該頂唔住
我下部手機唔想再用android,想換Iphone
但係依家啲ip ...

仲用緊note2, 真係好長情


禁止訪問

積分: 39090

畀面勳章


40#
發表於 19-9-26 20:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo