時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 39666

開心吸收勳章


21#
發表於 19-10-8 20:04 |只看該作者

回覆樓主:

我們應該寫信給地鐵和美心,感謝勇敢地抵抗暴徒,與我們沉默的一群站在一起。

點評

kpfz    發表於 19-10-8 22:12


珍珠宮

積分: 31027


22#
發表於 19-10-8 20:10 |只看該作者
MMVV 發表於 19-10-8 19:05
政府應該好安慰。雖然比黑衣人破壞設施,但人民默默忍受井井有條,個個大沒汗淋漓但進退有據沒有恐慌,而且 ...

慶幸仲有好多正常嘅香港人!


男爵府

積分: 6481


23#
發表於 19-10-8 20:11 |只看該作者
MMVV 發表於 19-10-8 19:05
政府應該好安慰。雖然比黑衣人破壞設施,但人民默默忍受井井有條,個個大沒汗淋漓但進退有據沒有恐慌,而且 ...

生活多困難也要生活
今天發揮hk人獅子山精神
個個提出上班上學
不向恶勢力低頭
我跟孩子言兑
hk被恐怖分子綁架了
就像當年911
New York 也活過來沒被恐襲嚇倒


男爵府

積分: 6622


24#
發表於 19-10-8 20:12 |只看該作者
MMVV 發表於 19-10-8 19:05
政府應該好安慰。雖然比黑衣人破壞設施,但人民默默忍受井井有條,個個大沒汗淋漓但進退有據沒有恐慌,而且 ...

仲有就係立蒙面法後慢慢見效!晚上看看D曱甴準備消失係街上、無工開


伯爵府

積分: 17640


25#
發表於 19-10-8 20:13 |只看該作者
808280 發表於 19-10-8 19:56
邊個破壞地鐵㗎,怨都怨班暴徒啦

唔敢怨自己友,一定話係林鄭同警察既錯

點評

榮盛    發表於 19-10-8 22:42
(ง •̀_•́)ง 漫漫長路, 加油


公爵府

積分: 26506


26#
發表於 19-10-8 20:16 |只看該作者

回覆樓主:

今日雖然各處交通都大混亂,但可喜的是大多數市民都默默地依指示排隊。除了暴徒外,香港人還是有質素的!


公爵府

積分: 27766


27#
發表於 19-10-8 20:18 |只看該作者
MMVV 發表於 19-10-8 19:05
政府應該好安慰。雖然比黑衣人破壞設施,但人民默默忍受井井有條,個個大沒汗淋漓但進退有據沒有恐慌,而且 ...

香港人基本質素又未至於好差


大宅

積分: 3115


28#
發表於 19-10-8 20:28 |只看該作者

回覆樓主:

係囉,今日有幾多人帶口罩,又幾多人無帶口罩,咪真正顯示咗民意囉。


子爵府

積分: 10231


29#
發表於 19-10-8 20:29 |只看該作者
自毀前程!
曱命代價!
何必呢?


男爵府

積分: 5753


30#
發表於 19-10-8 20:29 |只看該作者
good job
香港曱甴,時代垃圾


男爵府

積分: 8602


31#
發表於 19-10-8 20:35 |只看該作者
MMVV 發表於 19-10-8 19:05
政府應該好安慰。雖然比黑衣人破壞設施,但人民默默忍受井井有條,個個大沒汗淋漓但進退有據沒有恐慌,而且 ...

我向所有奉公守法,努力爭取成果嘅市民致敬


禁止訪問

積分: 4012


32#
發表於 19-10-8 20:45 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32676


33#
發表於 19-10-8 21:20 |只看該作者

回覆樓主:



珍珠宮

積分: 34786


34#
發表於 19-10-8 21:22 |只看該作者


大宅

積分: 2264


35#
發表於 19-10-8 21:23 |只看該作者
Yes 同埋三罷都失敗,我公司返齊


水晶宮

積分: 67440


36#
發表於 19-10-8 21:25 |只看該作者

回覆樓主:


我今朝比平時早2分鐘到公司


伯爵府

積分: 18641


37#
發表於 19-10-8 21:27 |只看該作者
MMVV 發表於 19-10-8 19:05
政府應該好安慰。雖然比黑衣人破壞設施,但人民默默忍受井井有條,個個大沒汗淋漓但進退有據沒有恐慌,而且 ...

香港人本色

暴徒曱甴一定唔會


珍珠宮

積分: 48585


38#
發表於 19-10-8 22:09 |只看該作者
MMVV 發表於 19-10-8 19:05
政府應該好安慰。雖然比黑衣人破壞設施,但人民默默忍受井井有條,個個大沒汗淋漓但進退有據沒有恐慌,而且 ...

都見到有啲學生戴口罩我真係覺得佢哋不知所謂
所有遇見,皆有因果
要是每個人都懂你,那你得有多平凡


子爵府

積分: 11091


39#
發表於 19-10-8 22:10 |只看該作者
SnowlyL 發表於 19-10-8 20:28
係囉,今日有幾多人帶口罩,又幾多人無帶口罩,咪真正顯示咗民意囉。

對,我去接小學仔放學,一班三十幾人得三、四個戴口罩


子爵府

積分: 13418

2025勳章蛇年勳章


40#
發表於 19-10-8 22:11 |只看該作者
angiehouse 發表於 19-10-8 19:19
今日個個默默排隊,無聽過怨言,心中吾多吾小都多謝港鐵

我今日默默排隊,心中暗暗咒駡甲由

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo