自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   4


水晶宮

積分: 67077

2024年龍年勳章 好媽媽勳章


21#
發表於 19-10-16 13:49 |只看該作者
有無第三者?

純粹事件不合吵起來,可能雙方長期都有壓力,嘗試互相了解一下,尋找問題根源!


別墅

積分: 577


22#
發表於 19-10-16 13:50 |只看該作者
tingbb@mama 發表於 19-10-16 12:39
已經不能修補關係?
係小朋友出世後發生矛盾?
有無試過諗真d為何結婚生仔?

生之前有間5中有吵下都正常,生左後多左好多吵架都吵得激,吵到我都覺得煩同累。加上最近香港事件,佢深黃我淺黃,都可以吵到金,所以我都5知點算。重申沒有第三者


水晶宮

積分: 67077

2024年龍年勳章 好媽媽勳章


23#
發表於 19-10-16 13:51 |只看該作者
whatsuphk 發表於 19-10-16 13:50
生之前有間5中有吵下都正常,生左後多左好多吵架都吵得激,吵到我都覺得煩同累。加上最近香港事件,佢深黃 ...
財政有沒有困難?


寶石宮

積分: 346930

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


24#
發表於 19-10-16 13:51 |只看該作者
whatsuphk 發表於 19-10-16 11:51
我同太太33歲,有一半歲bb, 結婚4年,因大家性格和價值觀,每次很小的事都會吵得好勁,我都幾覺得大家感情 ...

太太知唔知你想分居先?

不要從別人的嘴裡去認識我


別墅

積分: 577


25#
發表於 19-10-16 13:53 |只看該作者
caryfox 發表於 19-10-16 13:51
財政有沒有困難?

我可以繼續供養都冇咩問題既


侯爵府

積分: 24145


26#
發表於 19-10-16 13:53 |只看該作者

回覆樓主:

初初生左BB ,我同C6感情都好差,我都諗過離婚。最後呢度JM 叫我諗清楚,我就無離到,之後兩個小朋友長大左,我地私人空間多返啲,無咁困身,感情又好返啲。所以試下努力下先,再決定吧,吾好比自己後悔。


別墅

積分: 577


27#
發表於 19-10-16 13:54 |只看該作者
crystal媽咪 發表於 19-10-16 13:51
太太知唔知你想分居先?

5知,只係我對住我老婆覺得有辛苦既感覺


寶石宮

積分: 346930

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


28#
發表於 19-10-16 13:56 |只看該作者
whatsuphk 發表於 19-10-16 13:54
5知,只係我對住我老婆覺得有辛苦既感覺

對佢會好大打擊
睇在小朋友份上唔好分開住
或者大家冷靜傾清楚先,你將你感受同佢講,睇下大家會唔會以後盡量避免嘈交。攤開問題、諗辦法一齊解決
不要從別人的嘴裡去認識我


侯爵府

積分: 24964


29#
發表於 19-10-16 13:59 |只看該作者
whatsuphk 發表於 19-10-16 13:54
5知,只係我對住我老婆覺得有辛苦既感覺

其實係咪你冇乜用心幫手湊b?其實女人真係要氹,你氹到佢,佢自然就對你溫柔d,日子就會過,一世人兩公婆,係氹來氹去架啦。而且你只係睇到自己嘅付出與辛苦,你有冇欣賞佢為個家的付出與辛苦?其實你吾好將自己嘅感覺放大,甘你就會睇得到更多更多的事


水晶宮

積分: 67077

2024年龍年勳章 好媽媽勳章


30#
發表於 19-10-16 14:02 |只看該作者
whatsuphk 發表於 19-10-16 13:50
生之前有間5中有吵下都正常,生左後多左好多吵架都吵得激,吵到我都覺得煩同累。加上最近香港事件,佢深黃 ...
湊b有無壓力?


珍珠宮

積分: 39617

環保接龍勳章


31#
發表於 19-10-16 14:03 |只看該作者
whatsuphk 發表於 19-10-16 13:54
5知,只係我對住我老婆覺得有辛苦既感覺

不如揾婚姻輔導,2個一齊傾吓,由第三者幫手分析問題所在,解決方法等。

教養孩童,使他走當行的道, 就是到老, 他也不偏離!


公爵府

積分: 25238


32#
發表於 19-10-16 14:03 |只看該作者
如果無第三者,只係相處問題,不如搵婚姻輔導先。兩個人拍拖到結婚再有埋小朋友都係一種緣份,既然你都唔捨得,更加應該用盡所有方法去挽回,婚姻唔路唔會一帆風順,總會有高低起跌,咁容易放棄將來會後悔。不如同太太傾下,去下婚姻輔導睇下點改善關係吧


子爵府

積分: 10114


33#
發表於 19-10-16 14:05 |只看該作者
whatsuphk 發表於 19-10-16 11:51
我同太太33歲,有一半歲bb, 結婚4年,因大家性格和價值觀,每次很小的事都會吵得好勁,我都幾覺得大家感情 ...

Weekend見一次同日日見係兩回事,咁細個父母分開係好慘架,諗清楚啦!
其實生之前就要諗,要做負責任父母!


大宅

積分: 2766


34#
發表於 19-10-16 14:06 |只看該作者
whatsuphk 發表於 19-10-16 13:50
生之前有間5中有吵下都正常,生左後多左好多吵架都吵得激,吵到我都覺得煩同累。加上最近香港事件,佢深黃 ...

其實你既情況我上年都持續左三四個月,我有兩個小朋友,我直情搬左去酒店,我老公飛左返英國,但我同佢諗深一層究竟“愛緊要啲定係對錯緊要啲“?be humble真係咁難咩?回想起吵架既事真係好芝麻綠豆,真係值得嗎?老人家既說話係啱既:忍一時退一步风平浪靜。希望你可以好好同你太太傾下。


別墅

積分: 693


35#
發表於 19-10-16 14:10 |只看該作者
不如講吓其中一啲例子點解會嗌交,等我哋睇下係邊個唔啱,你會唔會想改變下自己


大宅

積分: 2766


36#
發表於 19-10-16 14:11 |只看該作者
whatsuphk 發表於 19-10-16 11:51
我同太太33歲,有一半歲bb, 結婚4年,因大家性格和價值觀,每次很小的事都會吵得好勁,我都幾覺得大家感情 ...

如果你太太明天要死,你會唔捨得佢嗎?會既話就修補下婚姻,唔會既話就分開吧~但我可以話你知:人一走,茶就涼。就算你開頭可以見得個仔好密,久而久之你會愈來愈少,因為有新既野會加入你生活中,你對囝囝既注意就會減下減下。我眼見好多。。。十個有十個都批中。

點評

marwohk    發表於 19-10-20 10:05


琥珀宮

積分: 152982


37#
發表於 19-10-16 14:14 |只看該作者

回覆樓主:



大宅

積分: 1349


38#
發表於 19-10-16 14:14 |只看該作者
whatsuphk 發表於 19-10-16 11:51
我同太太33歲,有一半歲bb, 結婚4年,因大家性格和價值觀,每次很小的事都會吵得好勁,我都幾覺得大家感情 ...
見得咁密,應該有難度


珍珠宮

積分: 47618

虎到金來勳章 牛年勳章


39#
發表於 19-10-16 14:24 |只看該作者
whatsuphk 發表於 19-10-16 13:50
生之前有間5中有吵下都正常,生左後多左好多吵架都吵得激,吵到我都覺得煩同累。加上最近香港事件,佢深黃 ...

本帖最後由 tingbb@mama 於 19-10-16 14:25 編輯

係呀,有左小朋友,兩公婆生活上嘅嘢好多都轉變咗,鬧交係在所難免。敢問一句會唔會係生咗之後某種生活嘅情趣冇咗所以鬧交多咗?試吓諗下呢方面,改善改善一下

而且你哋大家都係黃,應該冇想像中咁差喎!身邊好多朋友老公婆分別系一藍一黄好多都鬧到離婚添!

冇第三者希望你哋好好解決,好好傾下。
可能你地太後生,未懂得去處理生活中多左小朋友既一些變化。

祝福你一家


大宅

積分: 4099


40#
發表於 19-10-16 14:26 |只看該作者
試下正面去諗,比力量去修補,恕我直言,只係嘈交你就已經諗"離婚",你今年33歲,條婚姻路仲有好遠,回想我囡細時,我都成日同我先生嘈,坦白講,冇天書教你點湊仔,唔似你出去打份新工,有啲指引叫做比你跟下,個個小朋友都唔同,其實都好大壓力的,兩公婆要由頭學起,當然我明白,男人出去工作已經辛苦,老婆係咪應該體諒呢,所以每個人都試吓企係對方角度睇下,試吓同太太平心靜氣傾,大家將一啲不滿講出來,試吓一樣一樣咁拆解。

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo