自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1157


21#
發表於 19-11-12 14:45 |只看該作者
本帖最後由 kakiloww 於 19-11-12 14:45 編輯

因為做得耐所以唔想轉?
人工同假期都多左wor


珍珠宮

積分: 33598


22#
發表於 19-11-12 14:47 |只看該作者
廷廷媽 發表於 19-11-12 14:27
做工唔好搵朋友, 好易FRIEND都冇得做

我同佢朋友唔多熟,不過佢知我同佢做同行,佢做管理層。
不過我都冇諗,c6又想說服我,不過佢不是強硬


珍珠宮

積分: 33598


23#
發表於 19-11-12 14:48 |只看該作者
kakiloww 發表於 19-11-12 14:45
因為做得耐所以唔想轉?
人工同假期都多左wor

系呀


珍珠宮

積分: 33598


24#
發表於 19-11-12 14:49 |只看該作者
lingw. 發表於 19-11-12 13:53
回覆 rex13 的帖子

假期, 睇下差別有幾大

暫時知系5.5vs5


大宅

積分: 1721


25#
發表於 19-11-12 14:54 |只看該作者
睇下人工吸唔吸引囉 我又唔覺得係咩大負擔wo


象牙宮

積分: 235721


26#
發表於 19-11-12 14:57 |只看該作者
rex13 發表於 19-11-12 14:22
我而家都成10年,都叫老屁股⋯不過公司就冇咩生意,都驚驚地⋯
如果公司生意唔好,炒左我,有人介紹,自己 ...

咁睇下有無經濟壓力喇!我會再等下!我公司生意都差左


翡翠宮

積分: 85997

好媽媽勳章 畀面勳章


27#
發表於 19-11-12 15:28 |只看該作者

回覆樓主:

做熟人好麻煩,又唔係冇得做,

當然唔轉


珍珠宮

積分: 44372


28#
發表於 19-11-12 15:35 |只看該作者
唔會幫熟人、朋友做嘢,免影響友誼
舊同學一直希望我回香港幫佢做好檔生意嘅電腦化,但我情願唔收錢幫佢design好個system,寫好套requirements,acceptance criteria,教佢自己搵人做。做熟人公司,做得好應份,萬一出錯漏就好大罪。冇必要!


琥珀宮

積分: 152982


29#
發表於 19-11-12 15:43 |只看該作者

回覆樓主:

no la


珍珠宮

積分: 36391


30#
發表於 19-11-12 16:03 |只看該作者
rex13 發表於 19-11-12 14:49
暫時知系5.5vs5

轉! 差好遠,還要人工高d!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo