自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


珊瑚宮

積分: 117767


21#
發表於 19-11-17 15:40 |只看該作者
阿囡2020 DSE


用戶要求終止服務

積分: 7055


22#
發表於 19-11-17 16:04 |只看該作者

回覆樓主:

黃屍家長最開心,欖炒啦


子爵府

積分: 12062


23#
發表於 19-11-17 16:18 |只看該作者
流星花丸 發表於 19-11-17 16:04
黃屍家長最開心,欖炒啦

本帖最後由 bechan168 於 19-11-17 18:06 編輯

最慘佢地累埋我地呢, 黃 C 唔讀無人覺可惜。


伯爵府

積分: 17970


24#
發表於 19-11-17 16:40 |只看該作者

回覆樓主:

其實市面真係唔適合幼稚園中小番學,交通混亂


禁止訪問

積分: 2668


25#
發表於 19-11-17 16:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3716


26#
發表於 19-11-17 17:05 |只看該作者
chuiyeebird 發表於 19-11-17 15:40
阿囡2020 DSE

本帖最後由 littlexx 於 19-11-17 17:05 編輯

唯有係屋企操past paper


珊瑚宮

積分: 117767


27#
發表於 19-11-17 17:08 |只看該作者
littlexx 發表於 19-11-17 17:05
本帖最後由 littlexx 於 19-11-17 17:05 編輯

唯有係屋企操past paper



禁止訪問

積分: 26752


28#
發表於 19-11-17 17:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12062


29#
發表於 19-11-17 18:08 |只看該作者
Catcatlove 發表於 19-11-17 16:40
其實市面真係唔適合幼稚園中小番學,交通混亂

我見到明天又攪咩叉叉黎明行動都覺停課由佢啦, 阻人上車真係大混亂架, 大人都可以 take care 到如要帶埋小朋友就太唔方便啦。


伯爵府

積分: 18555


30#
發表於 19-11-17 18:29 |只看該作者
elysion 發表於 19-11-17 14:15
死曱甴、為大局為將來好,停就停課,免得百佳暴徒用小朋友做人質

本帖最後由 baby7 於 19-11-17 18:29 編輯

完全超級自私
由初剝奪左weekend出街自由,到而家搞交通癱瘓、被停課甚至停工!Facebook仲有一堆黃屍話甘心被「強姦」,咩世界


大宅

積分: 1479


31#
發表於 19-11-17 18:34 |只看該作者
我仔9歲佢都有同學叫佢出去,好彩我唔洗番工可以睇住佢唔出去


子爵府

積分: 10545


32#
發表於 19-11-17 19:02 |只看該作者
車車一家人 發表於 19-11-17 18:34
我仔9歲佢都有同學叫佢出去,好彩我唔洗番工可以睇住佢唔出去

咁痴線9歲都唔放過


子爵府

積分: 10545


33#
發表於 19-11-17 19:03 |只看該作者
baby7 發表於 19-11-17 18:29
本帖最後由 baby7 於 19-11-17 18:29 編輯

完全超級自私

咁偉大全部去做天使服侍暴徒啦


子爵府

積分: 12062


34#
發表於 19-11-17 19:03 |只看該作者
車車一家人 發表於 19-11-17 18:34
我仔9歲佢都有同學叫佢出去,好彩我唔洗番工可以睇住佢唔出去

下, 9歲識 d 咩野五大訴求係咩野呀, 我仔剛中一憎到班暴徒不得了呀, 學校高班派口罩佢永遠唔會接, 我同C6都叫個仔要睇清楚無暴徒警察就唔會放 tg, 我地尋日去高危區(旺角,太子)經過 MTR 出口我仔細細聲同我地講好好一個出口比班賤人燒到咁樣。JM 要好好睇著個仔免被奸人洗腦呀


大宅

積分: 3344


35#
發表於 19-11-17 19:05 |只看該作者
問班暴徒,幾時收手,咪幾時唔使停課囉


子爵府

積分: 12062


36#
發表於 19-11-17 19:06 |只看該作者
hiropp 發表於 19-11-17 19:05
問班暴徒,幾時收手,咪幾時唔使停課囉

睇黎都係無答案架啦


伯爵府

積分: 15210

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


37#
發表於 19-11-17 19:14 |只看該作者
tong831 發表於 19-11-17 13:33
真係受夠!

14號首日停課,撞正首日考試,日日溫習,都唔知幾時可以考完輕鬆吓! ...


same, 我從未試過咁想快d考試,好辛苦,
呈分試又一定要考,但唔知幾時先可以返學考試....


伯爵府

積分: 18555


38#
發表於 19-11-17 19:29 |只看該作者
車車一家人 發表於 19-11-17 18:34
我仔9歲佢都有同學叫佢出去,好彩我唔洗番工可以睇住佢唔出去

出去做咩先?
真係要好好睇實


伯爵府

積分: 18555


39#
發表於 19-11-17 19:31 |只看該作者
bechan168 發表於 19-11-17 19:06
睇黎都係無答案架啦

可能佢地知道而家自己d影響力咁大,仲加多幾錢重


水晶宮

積分: 63468

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


40#
發表於 19-11-17 19:36 |只看該作者
tszham1010 發表於 19-11-17 14:03
最好笑係班黃人上星期話政府唔停課想攞人命,停得耐又話又停,但早一兩日先講話生活幾唔方便都不割喎,咁 ...

我公司d黃c同事的確係咁

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo