時政擂台

跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21243

開心吸收勳章


21#
發表於 19-11-26 07:59 |只看該作者

回覆樓主:

樓主明白你感受,大圍要香港亂都冇計,大家一齊受吧!佢地又不會冇受,睇下邊個受得多或少。

自己站穩就算了,再睇下次立法會,再睇下屆區議會,4年一次,睇遠些。

我那區個舊建制都不參選,現在明白佢為何不參選,對手係新手冇經驗溝通能力有問題都當選,咁仲有咩可以選


公爵府

積分: 28297


22#
發表於 19-11-26 08:10 |只看該作者
仲話光復bk
幼稚到極點


公爵府

積分: 28297


23#
發表於 19-11-26 08:33 |只看該作者
ngokwan 發表於 19-11-25 21:21
因為香港居然有咁多人支持暴徒,民智低,將香港推向死亡

昨天先見到post理工救孩子
佢地d價值觀
犯法後叫晒小孩
唔使負責任
可以打橫行...大晒咩
我唔知佢地點教小朋友
人地係破壞香港主要幹道..周圍放火
玩完就想走
根本係推下一代去死


子爵府

積分: 12727


24#
發表於 19-11-26 09:00 |只看該作者
ngokwan 發表於 19-11-25 21:21
因為香港居然有咁多人支持暴徒,民智低,將香港推向死亡

同感!點解人可以咁唔理智......


大宅

積分: 4582


25#
發表於 19-11-26 09:07 |只看該作者
helia104 發表於 19-11-25 23:31
我覺得泛民沒本事搞死香港,可以令香港生或死只有中央。香港係一個消息城市(記住只係城市),中央 ...
冇錯,揸莊的是阿爺,班漢奸玩吾出咩樣,吾好痴心妄想!


大宅

積分: 2592


26#
發表於 19-11-26 09:11 |只看該作者
ngokwan 發表於 19-11-25 21:21
因為香港居然有咁多人支持暴徒,民智低,將香港推向死亡

用公帑支持暴力的區議員同助理去反政府, 無言!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo