懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 3179


21#
發表於 19-12-1 16:05 |只看該作者
JoanneTse 發表於 19-12-1 15:54
藥流嘅野 好睇彩數 最怕要食全餐 (藥+手術)
我反而係見到朋友用左2次藥 仲要中醫幫手先排清
最後搞到身 ...

謝謝你的鼓勵,覺得終於有人了解我的想法。我也是怕虛弱,因為我本身就氣血不足。

我也多坐和躺下,只是一直睡不著,眼光光到天光。睡不著覺,有時候上bk見到失敗例子又胡思亂想⋯


大宅

積分: 3179


22#
發表於 19-12-1 23:12 |只看該作者
推一下,還有媽媽嗎


大宅

積分: 2991


23#
發表於 19-12-2 02:07 |只看該作者
mfwf 發表於 19-12-1 15:32
資料太詳細了。我也有在用薑水洗澡和飲炒米水。

真的很擔心M變得不準。其實我術後非常後悔當初沒有先試 ...

本帖最後由 Honeyhoneybabe 於 19-12-2 02:08 編輯

其實我見好多人藥流反而唔好, 清唔乾淨仲衰,所以刮宮係比返個全新環境遲啲阿B 仲易著床同受孕! 我4月刮完宮, 坐小月(記得訓多啲床唔好冷親同拎重嘢) 上個月bingo 了! 加油~ B好快返黎


大宅

積分: 3179


24#
發表於 19-12-2 15:27 |只看該作者
Honeyhoneybabe 發表於 19-12-2 02:07
本帖最後由 Honeyhoneybabe 於 19-12-2 02:08 編輯

其實我見好多人藥流反而唔好, 清唔乾淨仲衰,所以 ...


多謝你,也恭喜你啊。

依幾日成日都問自己選了刮宮是否錯誤。

你的M量和cycle跟以前也一樣嗎?


大宅

積分: 3179


25#
發表於 19-12-2 23:08 |只看該作者
再推一次


複式洋房

積分: 357


26#
發表於 19-12-3 12:58 |只看該作者
mfwf 發表於 19-12-1 16:05
謝謝你的鼓勵,覺得終於有人了解我的想法。我也是怕虛弱,因為我本身就氣血不足。

我也多坐和躺下,只是 ...

吾好再諗番轉頭喇 再諗都無用 人要往前看呀!
你要一步步心理慢慢調整 不要一直諗負面野
心理壓力太大 都會影響荷爾蒙 影響M期 咁咪仲吾好

同一件事 你可以調轉咁諗
手術成功已是好的開始 你不是最壞的一個

你不須要一直壓抑 想哭就哭出來
有心事就搵家人朋友傾
訓吾著要諗點樣令自己好訓D 而唔係亂諗野
做下勞作仔/plan下去旅行
令自己小坐月時都有野寄托下

身體可以慢慢復原 但心理是要靠自己的
身心都調整好 小B就會番黎找你


大宅

積分: 3179


27#
發表於 19-12-3 16:33 |只看該作者
JoanneTse 發表於 19-12-3 12:58
吾好再諗番轉頭喇 再諗都無用 人要往前看呀!
你要一步步心理慢慢調整 不要一直諗負面野
心理壓力太大 都 ...

多謝你。

失眠的時候我會深呼吸,但好像成效很低,還是會諗得好負面。

真的很多謝你窩心的支持,我會嘗試慢慢調節心理。


大宅

積分: 1322


28#
發表於 19-12-3 18:29 |只看該作者
mfwf 發表於 19-12-1 23:12
推一下,還有媽媽嗎

我都係十月藥流,排唔清,上月尾做刮宮,不過去番醫生度覆診,佢叫我唔好搵中醫補住,佢話發現我子宮壁有一堆血管,大概1-2cm,要睇下佢會唔會自己「掉謝」,聽完超擔心><佢話要查清楚咩原因先好再懷孕。


大宅

積分: 3179


29#
發表於 19-12-3 23:51 |只看該作者
babytata 發表於 19-12-3 18:29
我都係十月藥流,排唔清,上月尾做刮宮,不過去番醫生度覆診,佢叫我唔好搵中醫補住,佢話發現我子宮壁有 ...

有堆血管⋯⋯

你十月後有沒有來M?

醫生是照陰超見到的嗎?


大宅

積分: 3179


30#
發表於 19-12-4 07:29 |只看該作者
雖然很多正能量回覆,心裏還是有患得患失的感覺⋯⋯

為什麼有些人可以毫不花費精力就成功生出小孩。


大宅

積分: 1322


31#
發表於 19-12-4 08:28 |只看該作者
mfwf 發表於 19-12-4 07:29
雖然很多正能量回覆,心裏還是有患得患失的感覺⋯⋯

為什麼有些人可以毫不花費精力就成功生出小孩。 ...

我都會甘諗,唉!


大宅

積分: 1322


32#
發表於 19-12-4 08:32 |只看該作者
mfwf 發表於 19-12-3 23:51
有堆血管⋯⋯

你十月後有沒有來M?

係丫,照陰超。
做完藥流,流左三星期惡露都未完,
我擦再塞藥,d惡露都繼續流,
再覆診佢話要刮宮,塞藥對我冇用。
我而家都等待黎m中
你黎左m喇?


大宅

積分: 3179


33#
發表於 19-12-4 08:46 |只看該作者
babytata 發表於 19-12-4 08:32
係丫,照陰超。
做完藥流,流左三星期惡露都未完,
我擦再塞藥,d惡露都繼續流,

我未阿,仲流緊惡露⋯



大宅

積分: 2991


34#
發表於 19-12-6 09:45 |只看該作者
mfwf 發表於 19-12-2 15:27
多謝你,也恭喜你啊。

依幾日成日都問自己選了刮宮是否錯誤。

流量差唔多,不過啲色無咁瘀血色, 比較鮮色


大宅

積分: 3179


35#
發表於 19-12-6 14:29 |只看該作者
本帖最後由 mfwf 於 19-12-6 14:31 編輯
Honeyhoneybabe 發表於 19-12-6 09:45
流量差唔多,不過啲色無咁瘀血色, 比較鮮色

多謝你回覆我啊。

比較鮮色可能真的是因為手術後有全新的環境。


希望我的M也正常。


大宅

積分: 3179


36#
發表於 20-1-8 19:35 |只看該作者
babytata 發表於 19-12-4 08:32
係丫,照陰超。
做完藥流,流左三星期惡露都未完,
我擦再塞藥,d惡露都繼續流,

你好啊,我來咗m了,但b超見到仲有1cm殘留,好唔開心⋯

你之前講的血管現在如何?



大宅

積分: 1322


37#
發表於 20-1-8 19:39 |只看該作者
mfwf 發表於 20-1-8 19:35
你好啊,我來咗m了,但b超見到仲有1cm殘留,好唔開心⋯

你之前講的血管現在如何?

之前照左CT,都仲見到有堆血管,醫生話係懷孕所造成,不過話佢謝既,我仲未黎m希望快d黎啦。
甘你仲有1cm殘留,甘要點做?黎m唔可以排清?


大宅

積分: 3179


38#
發表於 20-1-8 19:47 |只看該作者
babytata 發表於 20-1-8 19:39
之前照左CT,都仲見到有堆血管,醫生話係懷孕所造成,不過話佢謝既,我仲未黎m希望快d黎啦。
甘你仲有1cm ...

我黎完M都排唔走,醫生話可能因為胎盤著床太深,要揀宮腔鏡切除或者藥流,藥流大機會排唔走,但我好唔想再做手術⋯

你10月到現在還未來M嗎?有睇中醫調理嗎?


大宅

積分: 1322


39#
發表於 20-1-8 19:55 |只看該作者
mfwf 發表於 20-1-8 19:47
我黎完M都排唔走,醫生話可能因為胎盤著床太深,要揀宮腔鏡切除或者藥流,藥流大機會排唔走,但我好唔想再 ...

你係咪睇政府?之前政府又係話我排唔清要做宮腔鏡,之後我就流左6日血,我諗係黎m掛,再睇私家,佢話已經排清,我覺得你可以睇多一兩個私家醫生再做決定。


大宅

積分: 3179


40#
發表於 20-1-8 20:00 |只看該作者
babytata 發表於 20-1-8 19:55
你係咪睇政府?之前政府又係話我排唔清要做宮腔鏡,之後我就流左6日血,我諗係黎m掛,再睇私家,佢話已經 ...

我睇私家,感覺好難受⋯



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo