時事熱話

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5627


21#
發表於 19-12-19 16:22 |只看該作者
yuyueng 發表於 19-12-19 14:23
黃屍唔會驚,一部份黃屍仲覺得大陸要靠香港,一部分就覺得香港要成為焦土,大陸就會放棄香港,香港就可以獨 ...
如果中國真正放棄香港,那就慘了!
沒水喝,吃貴嘢!

想到也無奈!




男爵府

積分: 6865


22#
發表於 19-12-19 17:19 |只看該作者
yuenwaimami 發表於 19-12-12 22:27
其實我覺得攪事和支持暴徒的人,都是想香港民主一路落超越2047,
他們沒想到他們的惡行只會令香港變成廢港: ...

反而我覺得如果香港一直無事至2047, 中央會繼續比香港一國兩際廷續下去,今次咁攪法,唔洗諗


水晶宮

積分: 55706


23#
發表於 19-12-19 21:34 |只看該作者
pswongg 發表於 19-12-19 17:19
反而我覺得如果香港一直無事至2047, 中央會繼續比香港一國兩際廷續下去,今次咁攪法,唔洗諗
...

係, 絕對同意


伯爵府

積分: 15127


24#
發表於 19-12-19 21:52 |只看該作者
pswongg 發表於 19-12-19 17:19
反而我覺得如果香港一直無事至2047, 中央會繼續比香港一國兩際廷續下去,今次咁攪法,唔洗諗
...

同意


水晶宮

積分: 57325


25#
發表於 19-12-21 21:16 |只看該作者
winnie19882 發表於 19-12-12 19:01
中央將公布多項支持措施 助澳門發展成金融中心香港正式失去金融中心地位,我對未來感到灰心

澳門同中國呢幾年都上得好快


禁止訪問

積分: 18


26#
發表於 20-1-8 17:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


王國長老

積分: 119115

王國長老


27#
發表於 20-1-8 17:13 |只看該作者
blueberry613 發表於 19-12-19 02:33
團結打中共 free china

又一件冇腦嘅,你知唔知自己講緊乜?
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


大宅

積分: 2570


28#
發表於 20-1-14 09:51 |只看該作者
edea 發表於 20-1-8 17:13
又一件冇腦嘅,你知唔知自己講緊乜?

Guess you don’t know what liberal is doing


大宅

積分: 1650


29#
發表於 20-1-14 23:05 |只看該作者

回覆樓主:

我地唔好過,佢哋更加慘!
靠黃色 經濟圈就死得, 個個黃屍好食懶飛最好日日瞓唔使做,返兩個鍾有二千蚊。
睇下幾塊就會執笠

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo