時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7158


21#
發表於 19-12-21 10:24 |只看該作者
selinako^^ 發表於 19-12-21 09:39
我覺得習近平係最好既一個領導人
佢每次都強調:支持警察,又讚警察係最優秀既……簡單幫警隊打左一枝強心 ...

講得啱


公爵府

積分: 25178


22#
發表於 19-12-21 10:45 |只看該作者
其实警察都見慣呢種智障黃屍,跟本唔會理佢地


子爵府

積分: 13418

2025勳章蛇年勳章


23#
發表於 19-12-21 10:52 |只看該作者
selinako^^ 發表於 19-12-21 10:10
有好老闆(新一哥),好既大老闆(習近平),同一班正常既香港人就夠
班警察都唔似 4,5個月前咁, ...

仲有一大班正常香港市民


男爵府

積分: 7443


24#
發表於 19-12-21 10:52 |只看該作者
SmileCC 發表於 19-12-21 08:21
每次警察做野,都有呢啲白痴「市民」指罵警察,見到都嬲! 好在香港警察仍好有士氣!!
...
因為成班都係白痴,又可能係請番嚟嘅戲子。


男爵府

積分: 5753


25#
發表於 19-12-21 10:59 |只看該作者
白痴
香港曱甴,時代垃圾


珊瑚宮

積分: 103029

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


26#
發表於 19-12-21 11:32 |只看該作者
veronica1210 發表於 19-12-21 10:52
仲有一大班正常香港市民



大宅

積分: 2059


27#
發表於 19-12-21 11:41 |只看該作者
對香港人好失望
失智


水晶宮

積分: 50254


28#
發表於 19-12-21 11:42 |只看該作者
596580861 發表於 19-12-21 07:32
如果劫匪真係開槍打死市民,真係水洗都唔清,點都會話到係警察開槍.....
...

唔係講就係,有法證!即係好似爆眼女,中大吳傲雪公廁夾硬屈,證據呢?警都唔敢報,身有屎!不過現今香港又有智障曱甴族群相信!

若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)


大宅

積分: 1591


29#
發表於 19-12-21 11:46 |只看該作者
596580861 發表於 19-12-21 07:21
我嘅價值觀係咪出左問題

咁多人八掛,仲有小朋友。槍火無眼,究竟而家d人諗咩嫁

附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊


子爵府

積分: 14256


30#
發表於 19-12-21 11:48 |只看該作者
沒有智商嘅大埔黃屍,純粹為反而反,正一成班垃圾。


伯爵府

積分: 17506

畀面勳章


31#
發表於 19-12-21 12:40 |只看該作者
596580861 發表於 19-12-21 07:21
我嘅價值觀係咪出左問題

黃人同精神病人冇分別,只活在自己世界裡。


珍珠宮

積分: 30983


32#
發表於 19-12-21 12:42 |只看該作者

回覆樓主:

我會用痴根來形容, 而不是神奇


大宅

積分: 2033


33#
發表於 19-12-21 13:18 |只看該作者
次次都係咁,屈咗先,警方有證據後就不了了之


伯爵府

積分: 15127


34#
發表於 19-12-21 13:56 |只看該作者

回覆樓主:

佢哋信晒嗰個黃絲老細嘅大話,總之話係自己人,裝修藍店,佢哋就幫,我諗真係有舖頭被打劫,可能會信


伯爵府

積分: 17640


35#
發表於 19-12-21 13:57 |只看該作者

回覆樓主:

其實果班只係扮市民既暴徒同撐暴黃遮
(ง •̀_•́)ง 漫漫長路, 加油


侯爵府

積分: 21055

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


36#
發表於 19-12-21 14:34 |只看該作者
ocarebear 發表於 19-12-21 12:42
我會用痴根來形容, 而不是神奇

同感!或者神經/白痴/撞晒邪,都得


珍珠宮

積分: 30983


37#
發表於 19-12-21 14:59 |只看該作者
traeh 發表於 19-12-21 14:34
同感!或者神經/白痴/撞晒邪,都得

仲有發癲


男爵府

積分: 6432


38#
發表於 19-12-21 15:01 |只看該作者
Takailion 發表於 19-12-21 13:18
次次都係咁,屈咗先,警方有證據後就不了了之

唔係不了了之,只係可能唔會大聲講,但心入邊依然深信證據係假嘅

冇得救


大宅

積分: 3833


39#
發表於 19-12-21 15:13 |只看該作者
以後做咩都唔驚,有班手足護住...打劫強姦殺人完高呼自己個名就夠,大把人認係手足


大宅

積分: 2570


40#
發表於 19-12-21 15:18 |只看該作者
selinako^^ 發表於 19-12-21 09:39
我覺得習近平係最好既一個領導人
佢每次都強調:支持警察,又讚警察係最優秀既……簡單幫警隊打左一枝強心 ...

你住喺香港一定好辛苦
返大陸吧啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo