自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22697

Poo得好勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第二回


21#
發表於 19-12-21 20:52 |只看該作者

回覆樓主:

差4年都溝通唔到,唔鍾意1齊玩啦,要伴就再鬥到佢地大個啦
想認識多啲屯門友


禁止訪問

積分: 1431


22#
發表於 19-12-21 21:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2816


23#
發表於 19-12-21 22:12 |只看該作者

回覆樓主:

其實諗住生第2個,就快啲實行喇,相隔成6-7年,個人黎講有啲耐,我兩個相差4年,最理想,大已經識自理
真心佩服隔一年又生個啲媽媽


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


24#
發表於 19-12-22 07:17 |只看該作者
本帖最後由 bosch 於 19-12-22 07:30 編輯
K_I_K_I 發表於 19-12-21 11:58
小孩5歲半了,現在才想生第二個,會否年齡差距太多?生了後2個不太啱玩 ?
原因想生第二個都係想大個個有個 ...

唔生, 因為你話:
1. 原因想生第二個都係想大個個有個伴
2. 仔有提出想要細佬妹
3. 小孩5歲半了,現在才想生第二個,年齡差距太多, 生了後2個不太啱.
4. 湊就真係問題

以上由1 順序落計比重, 全部都係你唔好生第二胎既理由.

我認為一係唔生, 一生就應該生2個以上. 我認為細佬妹唔係因為做大仔既伴, 家庭計劃亦唔應該被小朋友既言行影到 (佢只憑空想像同埋見人地有兄弟姊妹至話想要咋喎....). 年紀相距大唔啱玩之餘, 如果兩個小朋友唔同性別就更加難啱玩. 大仔會自理時生細b 好似只係專注湊一個冇咁辛苦, 你有冇想過到時你大仔會唔會呷醋, 再過幾年大仔青春期時頂心頂肺, 細b 至得3, 4歲仲未受控, 兩個夾攻時都唔惹少呀. 照顧方面你唔駛擔心, 生完細b 1個月乜都慣, 其他野船到橋頭自然直.



瑪瑙宮

積分: 139324

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


25#
發表於 19-12-22 08:28 |只看該作者
bosch 發表於 19-12-21 23:17
唔生, 因為你話:
1. 原因想生第二個都係想大個個有個伴
2. 仔有提出想要細佬妹

Totally agree with you


男爵府

積分: 6243


26#
發表於 19-12-22 08:36 |只看該作者
油麥麥 發表於 19-12-21 12:10
其實生唔生係妳同妳老公相量,我叫妳生又唔使我養,我又唔使負責任。係度問真係無乜幫助
...

超中


大宅

積分: 4490


27#
發表於 19-12-22 08:40 |只看該作者
油麥麥 發表於 19-12-21 12:10
其實生唔生係妳同妳老公相量,我叫妳生又唔使我養,我又唔使負責任。係度問真係無乜幫助
...

係 同感 都吾知點解生吾生都要走來問人 我又吾係你 點知你生定吾生 吾通我哋叫你生 你就生咩


禁止訪問

積分: 28314


28#
發表於 19-12-22 09:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 28314


29#
發表於 19-12-22 09:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4490


30#
發表於 19-12-22 10:40 |只看該作者
油麥麥 發表於 19-12-22 09:13
拿拿拿……!人哋唔啱聽妳仲講

咁係嘛 一家吾知一家事 特別係生仔呢樣嘢 係一世要負責 自己想好 要生就生 吾生就吾生 要生有一百種理由 吾生都有一萬種理由 每人情況都吾相同


伯爵府

積分: 17525


31#
發表於 19-12-22 13:52 |只看該作者
除非好決絕必定唔生

有猶豫考慮第二個,就應該生,費事後悔


大宅

積分: 4313


32#
發表於 19-12-22 14:07 |只看該作者
LinglingA 發表於 19-12-21 21:03
我有2個小朋友,事實話我知,我自己一個湊2個,全部自己一手一腳,真係好辛苦,雖然我財政良好,唯獨唔請工 ...

我都吾後悔生第二個。哥哥同細佬差年半。細佬出世,哥哥讀全日n.跟住哥哥轉返半日k1,到下年2兄弟一齊返學。
我體驗是最辛苦是呢段時期:哥哥3歲半,細佬2歲多d,細佬識跑後好多野做,有時鉗得佢又走失哥哥。另外,2個好易打架,搶野,但細佬只聽哥哥話


禁止訪問

積分: 1574


33#
發表於 19-12-23 18:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1574


34#
發表於 19-12-23 18:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6243


35#
發表於 19-12-23 19:17 |只看該作者
K_I_K_I 發表於 19-12-23 18:31
我都只是想問下大家意見姐
看不出你的問題好有建設性
連自己不想同老公咩咩都放上來問

一言不合就番人舊post, 令人感到無奈。連想俾意見你既部份jm都會被嚇走,也沒有了開這個post的原意吧!


禁止訪問

積分: 1574


36#
發表於 19-12-23 23:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42992


37#
發表於 19-12-23 23:53 |只看該作者
而家唔會生


子爵府

積分: 12546


38#
發表於 19-12-24 00:57 |只看該作者
K_I_K_I 發表於 19-12-21 11:58
小孩5歲半了,現在才想生第二個,會否年齡差距太多?生了後2個不太啱玩 ?
原因想生第二個都係想大個個有個 ...

唔會,
我對囝囡都差1日相差8年


禁止訪問

積分: 1574


39#
發表於 19-12-24 01:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12914

2024年龍年勳章 熱血金章


40#
發表於 19-12-24 01:44 |只看該作者
有能力,又想生,重點係要生得出,想就去生啦。我識幾個人差十年都生。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo