時事熱話

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3117


21#
發表於 20-1-25 22:43 |只看該作者
bellac.bk 發表於 20-1-25 22:22
要感謝黑記黑護嗎?要感謝佢地系過去七個月為香港帶來的傷害嗎?黑記會大肆報道同黑護走出黎,系因為這是一 ...

黄(emoji)中毒太深,唔好嘥氣

點評

柚子    發表於 20-1-26 07:12


男爵府

積分: 7405


22#
發表於 20-1-27 00:45 |只看該作者
回覆 hkcard 的帖子

維穩五毛大媽噤愛國咪走去武漢做義工囉!武漢嘅疫情好輕微,唔係啲傳媒講到咁嚴重, 話說兩頭,有病就去睇醫生啦,唔好成日喺親子亂咁吠!
封城之後你落唔到嚟香港㗎喇!


大宅

積分: 2570


23#
發表於 20-1-27 06:20 |只看該作者
你去武漢做直播囉


大宅

積分: 2570


24#
發表於 20-1-27 06:29 |只看該作者
你快啲去武漢賑災啦
你國家需要你呀


子爵府

積分: 12407


25#
發表於 20-1-27 11:40 |只看該作者
黄人把口衰過人!


別墅

積分: 869


26#
發表於 20-1-27 12:43 |只看該作者
D暴徒成日鼓吹攬炒 今次有機會啦


侯爵府

積分: 21066

BK Milk勳章


27#
發表於 20-1-27 22:20 |只看該作者
blueberry613 發表於 20-1-27 06:20
你去武漢做直播囉

你去武漢貼文宣吧


別墅

積分: 595


28#
發表於 20-1-28 23:17 |只看該作者
CKBB 發表於 20-1-25 10:32
唉!再一証明,藍屍思維真 ,居然反對建醫院起監獄,歪理百出。睇嚟今年71遊行都唔少人
...

其實真心覺得bk好多新移民,無知婦孺,讀得書少,睇野又唔夠全面,有啲人係連由大陸官方講出來嘅野都話係假架有哂片播個官員講嘅說話都話係黃絲做嘅假新聞,佢地成日都深信呢個祖國有幾偉大幾為人民著想,愛國冇錯,自己都係中國人呢個事實係冇得唔認,但呢個國家由一個咁嘅黨來统治,入面嘅貪污腐敗有幾咁嚴重又知唔知?就連大陸啲官同埋啲有啲知識財力嘅人都將自己啲仔女送哂去外國讀書,又將自己啲資產擺哂係外國,就係佢地自己都驚自己唔知幾時出事,可憐班無知又無腦嘅低下階層就成功被洗腦,一味覺得呢個政府好,可悲。


男爵府

積分: 7335


29#
發表於 20-1-29 19:16 |只看該作者
Chanchankung 發表於 20-1-28 23:17
其實真心覺得bk好多新移民,無知婦孺,讀得書少,睇野又唔夠全面,有啲人係連由大陸官方講出來嘅野都話係 ...

所以話呢班維穩大叔大媽始終唔肯面對現實囉 睇佢地係BK 歪埋言論,真係好無知,不過當笑話點綴算


別墅

積分: 586


30#
發表於 20-1-30 18:12 |只看該作者
yuenwaimami 發表於 20-1-23 13:02
回覆 amidreamer 的帖子

最憎班暴徒支持者,沒腦!時時反反反,攪到香港不安全,不自由。

同意


子爵府

積分: 13785


31#
發表於 20-2-23 01:35 |只看該作者


大宅

積分: 3117


32#
發表於 20-3-2 01:09 |只看該作者
amidreamer 發表於 20-1-23 12:35
Well said 樓主咁愛國記住唔好戴口罩

愛國=唔帶口罩?

人一黄,腦死亡。


大宅

積分: 3117


33#
發表於 20-3-2 01:19 |只看該作者
Chanchankung 發表於 20-1-28 23:17
其實真心覺得bk好多新移民,無知婦孺,讀得書少,睇野又唔夠全面,有啲人係連由大陸官方講出來嘅野都話係 ...

我係60年代香港大學畢業生,當年100個中學生只有1.5個能入讀港大,算唔算讀得書少呢?
近40年大陸進步神速你完全唔知道?
可能你才是被西方傳媒洗腦到没有獨立思考能力了。


別墅

積分: 557


34#
發表於 20-3-2 08:54 |只看該作者
回覆 普京大帝 的帖子

經濟起飛 外交進步各種係無錯但今次疫情反映既問題你係咪當睇唔到?班官員甚至想一直隱瞞 就算偷偷地問美國求助都唔公佈比人聼 直到情況真係好嚴重先無奈公佈 管治上呢個政黨確實有好多問題


水晶宮

積分: 54807


35#
發表於 20-3-2 19:30 |只看該作者
普京大帝 發表於 20-3-2 01:09
愛國=唔帶口罩?

人一黄,腦死亡。
香港曱甴,時代垃圾

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo