自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 11288


21#
發表於 20-3-4 11:20 |只看該作者
alicego62 發表於 20-3-4 11:13
No你講緊工會

比個岩既方法你又唔要

你遇到個d情況係應該報警

唔同人地律師想出糧又去報警?


珍珠宮

積分: 30519


22#
發表於 20-3-4 11:51 |只看該作者
二世龜 發表於 20-3-4 11:20
比個岩既方法你又唔要

你遇到個d情況係應該報警

你講緊工會


珍珠宮

積分: 39566


23#
發表於 20-3-4 11:58 |只看該作者
littlesister 發表於 20-3-4 08:53
呢大半年咁多刑事案,邊個大狀分唔到個餅?

代表控方定犯人做辯方? 如果係係法援用, ok嘅, 如果代表控方, 無收入嗰d大狀, 睇嚟平時都係麻麻, d人唔會請, 咁即係唔多有實力, 代表控方, 唔夠牙力咪告唔入, 咪好多走犯


伯爵府

積分: 17393


24#
發表於 20-3-4 12:00 |只看該作者
Poon89 發表於 20-3-4 11:08
但佢地好景時十萬八萬一個月走唔甩啦,講到好似草根階層咁

本帖最後由 alsace0416 於 20-3-4 12:02 編輯

好景嗰啲年薪過千萬都有啦

唔好景嗰啲真係做唔住,咁好搵,林作就唔轉行啦

草根階層佢哋又未算, 不過唔好真係好似電視講到咁好揾,香港咁多律師, 大律師都唔少,唔出名嗰啲通常係接法門援 case, 錢少好多㗎。



首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo