自由講場

跳至

首頁

尾頁
   11


珍珠宮

積分: 41360


21#
發表於 20-4-12 03:05 |只看該作者

回覆樓主:

樓主女兒對自己的實力和預期不符,且落差不小,焦慮是正常。


珍珠宮

積分: 34658

馬年勳章 2024年龍年勳章


22#
發表於 20-4-12 03:20 |只看該作者
其實你同阿女有無check 過poly OT 舊年最低收生分數係要幾多分呀?如果best 5 20頭,好似⋯⋯
Minniemouse:-P


複式洋房

積分: 248


23#
發表於 20-4-12 03:48 |只看該作者
回覆 minniemouse 的帖子

Check 過,poly 改咗變 收 best 6,她好似話at least收28🤔 如果我無記錯。所以她都話有諗過東華,但我聽d 人話間學校 唔好,所以我都唔知點俾建議她。


伯爵府

積分: 18217


24#
發表於 20-4-12 04:35 |只看該作者
星空靈 發表於 20-4-11 20:46
今年考 dse ,她壓力好大,仲攬住我哭,嚇死我,因為她平時好堅強,個人都獨立唔哂我點擔心。忽然哭 ԅ ...
首先點會擔心入到但英文唔夠?
考完試日日煲美劇包大大進步。
當前不如努力咗個考試先!


子爵府

積分: 14680

2025勳章蛇年勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 20-4-12 08:08 |只看該作者
星空靈 發表於 20-4-12 03:00
回覆 Kittymummy 的帖子

因為她其他科用中文讀,成績唔錯,學校預計 best 5都 over 20,就係英文差。所以 ...

本帖最後由 ada_fung 於 20-4-12 08:08 編輯

你去 google search "dse 20分入大學2019" 你大概睇到大學主要學科以往收生分數,你會估計到阿女如果20分,可以入到唔同科既機會。

作為家長,宜家做咩惡補都太遲,你可以做:
(1)叫佢宜家唔好諗太多,會影響考試心情
(2)搵定重考,非學位或學習其他工作手藝出路
(3)心理上要改變想法:
- 成績唔夠,重考是絕對冇嘅問題,係勇敢既做法
- 一開始做野搵一萬頭,絕對唔係失禮,請參考香港人入息統計或大學畢業起薪點統計。 持續進修,努力工作先可以有機會加人工。


珍珠宮

積分: 41360


26#
發表於 20-4-12 08:15 |只看該作者
星空靈 發表於 20-4-12 03:48
回覆 minniemouse 的帖子

Check 過,poly 改咗變 收 best 6,她好似話at least收28🤔 如果我無記錯 ...

你查一下實際收生分數,不要僥倖。


子爵府

積分: 11288


27#
發表於 20-4-12 08:35 |只看該作者
所以我覺得母語教學唔好
因為大學都以英語授課為主

其實唔好寄望大學會講好多中文
因為會有exchange students, 內地學生,有由國際學校升讀既學生
老師都未必係中國人
基本上,都以英語授課為主(我讀商科)
不過咁,其實你夠勤力,自己努力背生字,好快就慣(因為主要自己讀多,睇書)
但ot, 咁多人體生字,可能特別辛苦


子爵府

積分: 11288


28#
發表於 20-4-12 08:38 |只看該作者
星空靈 發表於 20-4-12 03:48
回覆 minniemouse 的帖子

Check 過,poly 改咗變 收 best 6,她好似話at least收28🤔 如果我無記錯 ...

但其實有無諗過ot係咪想做

如果東華讀完包註冊又ok
好多patient 感覺狀況未必咁好,老人家多,怕唔怕先...


琥珀宮

積分: 169645


29#
發表於 20-4-12 09:20 |只看該作者
星空靈 發表於 20-4-11 20:46
今年考 dse ,她壓力好大,仲攬住我哭,嚇死我,因為她平時好堅強,個人都獨立唔哂我點擔心。忽然哭 &#1285 ...

冇讀Bio,考到入OT機會不大


珊瑚宮

積分: 117757


30#
發表於 20-4-12 09:22 |只看該作者
好彩我個女天跌落嚟當被冚 不過都又好又唔好 我話對自己冇咩要求 亦都唔知自己想點 但係佢又唔會聽你意見 總之就係煩


琥珀宮

積分: 169645


31#
發表於 20-4-12 09:22 |只看該作者
二世龜 發表於 20-4-12 08:38
但其實有無諗過ot係咪想做

如果東華讀完包註冊又ok

OT唔同護士,畢業生未必100%入到行。


珍珠宮

積分: 41360


32#
發表於 20-4-12 09:24 |只看該作者
木土土 發表於 20-4-12 09:22
OT唔同護士,畢業生未必100%入到行。

入行容易,人工不同而已。


琥珀宮

積分: 169645


33#
發表於 20-4-12 09:33 |只看該作者
asweetmom 發表於 20-4-12 09:24
入行容易,人工不同而已。

若係醫院做,入行人工,差不多係standard 。

私人公司職位,職業治療比物理治療行頭仲窄。


侯爵府

積分: 24931

馬年勳章 2026勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


34#
發表於 20-4-12 09:34 |只看該作者
本帖最後由 raven 於 20-4-12 10:00 編輯

英文唔好就唔好心頭咁高, 上到大學一樣用英文上

一係面對現實, 一係去外國浸二年英文


水晶宮

積分: 65771


35#
發表於 20-4-12 09:35 |只看該作者
asweetmom 發表於 20-4-12 03:05
樓主女兒對自己的實力和預期不符,且落差不小,焦慮是正常。
你講得啱。其實呢個亦係好多人不快樂和難過的原因。


珍珠宮

積分: 41360


36#
發表於 20-4-12 09:38 |只看該作者
木土土 發表於 20-4-12 09:33
若係醫院做,入行人工,差不多係standard 。

私人公司職位,職業治療比物理治療行頭仲窄。

社福機構也是一大僱主,不過人工就。。。。。。自己了解。


象牙宮

積分: 213679

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


37#
發表於 20-4-12 09:44 |只看該作者
叫佢考好個試先啦!
雖然樓上各位講嘅好真!


琥珀宮

積分: 169645


38#
發表於 20-4-12 09:45 |只看該作者
asweetmom 發表於 20-4-12 09:38
社福機構也是一大僱主,不過人工就。。。。。。自己了解。

每個社福機構,有幾多個OT?每年都要請新仔?

我只想講,OT 比較護士,就業保障差好遠。


男爵府

積分: 8600


39#
發表於 20-4-12 09:47 |只看該作者
依家惡補英文,作用不大。叫囡囡放鬆心情考好個試,盡咗力就得。


男爵府

積分: 6592


40#
發表於 20-4-12 09:59 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 natnatbaby 於 20-4-12 10:02 編輯

行行出 狀元,糸為份人工或真有興趣做這行呢?如果求隱定,也可想下其他。如果擔心,讀上去也不快樂,壓力延續,小心精神受損或自信心無晒,一直在驚下去,不如選一科自己有信心的科。現在不要想太多,只是盡力,不要想其他。考完才想吧,睇餸食飯!其實出來工作,肯做,乖乖學習,由低做起,不要一出來就要幾萬蚊,儲到經驗,再進修學習,一樣大把機會的。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo