自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2238


21#
發表於 09-5-27 13:51 |只看該作者
有沒有人用過時間掣?好用嗎?


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


22#
發表於 09-5-27 14:19 |只看該作者
下?唔比睇咪唔睇囉..
我仔細個都幾常睇電視..如我沖涼,煮飯都會比vcd佢睇...一次半小時...
大大下..尤其到開始返學..就冇得睇啦...一日最多半小時(睇vcd,或我覺得ok既卡通)...重要佢乖溫左書,做晒功課...我煮飯..佢先可以睇...
再大d..放得晏..多功課...就冇得睇架啦..所以佢連我唯一開電視既時間(睇新聞)..都好緊張..一到6點就叫我...佢又可以一齊睇..


大宅

積分: 2509


23#
發表於 09-5-27 14:22 |只看該作者
me too, it's all depends on the parents....


原帖由 小妮子 於 09-5-27 11:24 發表
大人唔睇,小朋友自自然然都唔會睇...

好似我大仔咁,由細到大都好少睇電視,BB時代剩係比佢睇VCD (火車頭,叮噹......),到而家囝囝就黎10歲,佢都唔會話開電視睇,要開都會問過我地,仲要睇下係乜節目先比佢睇.... ...


大宅

積分: 1650


24#
發表於 09-5-27 14:31 |只看該作者
家長無睇電視的習慣, 小朋友亦不會太喜歡或常要求要睇.


男爵府

積分: 6751

好媽媽勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 09-5-27 14:32 |只看該作者
我個女都唔多睇電視架,因為自己本身都唔睇,只係每日比佢睇d英文教材同新聞,就算平時去人地屋企開咗都唔睇,但佢一聽到六合彩聲就好專注咁睇~~

我姑9個仔由細睇到大,而家只係差不多11個月咋,係屋企一起身就要睇,有人擋住就叫,唉...

[ 本帖最後由 望月 於 09-5-27 14:36 編輯 ]


水晶宮

積分: 51912


26#
發表於 09-5-27 14:36 |只看該作者
原帖由 麟媽媽 於 09-5-27 10:58 發表
自己唔睇,小朋友自然無得睇。


都係架!同埋一定要俾番個亞媽個權威出黎,一定要企硬唔好心軟,係唔俾睇就唔同個仔妥協或講數.我仔已經有兩年無開電視睇...(星期六日VCD另計,我淨係俾佢星期六日某D時段至准開電視睇VCD),,,基本上依家大家講嗰D咩珠光寶氣同乜乜雄嗰D電視劇,我都唔知係乜...太耐無睇電視...


大宅

積分: 1190


27#
發表於 09-5-27 14:39 |只看該作者
邊個係"老細"先?!
阿仔8歲,要開电視/用電腦一定要問過我. 就算我唔係屋企,佢都要先打电話得我同意先.
當然,自小培養佢鍾意看書,根本對电視無強烈要求.


禁止訪問

積分: 3246


28#
發表於 09-5-27 16:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7342


29#
發表於 09-5-27 16:20 |只看該作者
係, 我都好覺得呢 d 係大人影響的, 有好多大人都有入屋 or 瞓醒即開電視呢個習慣, 若果大人都 keep 住開, 細路仔亦會覺得看電視係理所當然的 .... 我諗首先要更正左自己先, 唔好出面廳開住電視, 但係又叫亞仔 / 亞女入房做功課 or 溫習囉



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo