網購天地

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 3426


21#
發表於 20-4-25 00:31 |只看該作者
AC.Lee 發表於 20-4-25 00:27
酸奶包裝盒有破損嗎?

酸奶睇包裝似冇嘢,琴晚和今朝我飲咗兩包,到依家冇事發生,不過都驚驚地架,因為唔知點解會打開。同埋,我買咗成兩箱共48包,點算?唔通唔要?唉


珍珠宮

積分: 37871

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 Poo得好勳章 笑得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 想生BB熱投 畀面勳章


22#
發表於 20-4-25 02:12 |只看該作者
wendywang 發表於 20-4-25 00:31
酸奶睇包裝似冇嘢,琴晚和今朝我飲咗兩包,到依家冇事發生,不過都驚驚地架,因為唔知點解會打開 ...

本帖最後由 竇漪房 於 20-4-25 02:16 編輯

裡面冇穿冇漏照飲啦!我都試過送到嚟個貼紙爛咗,入面數目啱冇損傷我照飲,你怕唔想要就送俾露宿者,掉咗好浪費喎

貨未齊但物流話你收曬,如果你識普通話就快d打去追,唔識普通話可以問在線客服


大宅

積分: 1051


23#
發表於 20-4-25 02:19 |只看該作者
wendywang 發表於 20-4-25 00:31
酸奶睇包裝似冇嘢,琴晚和今朝我飲咗兩包,到依家冇事發生,不過都驚驚地架,因為唔知點解會打開 ...

個人覺得酸奶的包裝無問題,又冇穿冇爛,應該真係例行檢查,雖然不一定係海關,,,
但你都飲咗超過廿四小時都冇事啦,咁就唔需要擔心了


大宅

積分: 3426


24#
發表於 20-4-25 02:23 |只看該作者
竇漪房 發表於 20-4-25 02:12
本帖最後由 竇漪房 於 20-4-25 02:16 編輯

裡面冇穿冇漏照飲啦!我都試過送到嚟個貼紙爛咗,入面數目啱 ...

好,明天即打


大宅

積分: 3426


25#
發表於 20-4-25 02:24 |只看該作者
AC.Lee 發表於 20-4-25 02:19
個人覺得酸奶的包裝無問題,又冇穿冇爛,應該真係例行檢查,雖然不一定係海關,,,
但你都飲咗超過廿四小 ...

希望係海關檢查啦,依家有病毒都有d驚㗎,唔知係咪心理作用


大宅

積分: 1051


26#
發表於 20-4-25 02:27 |只看該作者
wendywang 發表於 20-4-25 02:24
希望係海關檢查啦,依家有病毒都有d驚㗎,唔知係咪心理作用

係心理作用,而家病毒係外國傳入


大宅

積分: 3426


27#
發表於 20-4-25 02:30 |只看該作者
AC.Lee 發表於 20-4-25 02:27
係心理作用,而家病毒係外國傳入

係,聽日打電話去追另外一箱貨,今日完全冇消息,淘寶卻已顯示全部已收貨


大宅

積分: 1051


28#
發表於 20-4-25 03:13 |只看該作者
wendywang 發表於 20-4-25 02:30
係,聽日打電話去追另外一箱貨,今日完全冇消息,淘寶卻已顯示全部已收貨
...

一定要快D追,否則當您收咗件,又唔賠錢。電話聯絡物流公司和淘寶香港客服,打唔到就直接申請客服介入,因為您已經超過24小時,要快D處理啊!


大宅

積分: 4916


29#
發表於 20-4-26 00:03 |只看該作者
wendywang 發表於 20-4-25 02:30
係,聽日打電話去追另外一箱貨,今日完全冇消息,淘寶卻已顯示全部已收貨
...

淘寶有"我的小蜜"你可以發信息問下。早幾日,我選擇官方集運,寄了一堆貨,其中一箱土司應該在集運倉被老鼠啃吃過。之後在賣家申請退款,立即退款了。集運運費我也申請退款,想扣回這箱貨的運費,但被官集拒,我上訴,要小二介入。小二之後致電,賠了30元紅包卷給我,解決了。


大宅

積分: 3426


30#
發表於 20-4-26 01:03 |只看該作者
kikolisakikolis 發表於 20-4-26 00:03
淘寶有"我的小蜜"你可以發信息問下。早幾日,我選擇官方集運,寄了一堆貨,其中一箱土司應該在集運倉被 ...

星期六打左電話話幫我跟進另外未送來嘅包裹,至於酸奶點解個封口咁都唔知問邊個啦,唉

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo