婦女醫護

跳至

首頁

尾頁
   8


男爵府

積分: 6201


21#
發表於 20-6-11 15:28 |只看該作者
薑薑 發表於 20-6-10 17:28
嘩要等咁耐

最後一個鐘搞掂
問左 搵佢做手術4-5萬全包


大宅

積分: 2283


22#
發表於 20-6-11 15:43 |只看該作者
Dordormummum 發表於 20-6-11 15:28
最後一個鐘搞掂
問左 搵佢做手術4-5萬全包

手術用宮空鏡做?


男爵府

積分: 6201


23#
發表於 20-6-11 22:10 |只看該作者
薑薑 發表於 20-6-11 15:43
手術用宮空鏡做?

應該是
我應該會搵佢做


大宅

積分: 2283


24#
發表於 20-6-12 07:36 |只看該作者
Dordormummum 發表於 20-6-11 22:10
應該是
我應該會搵佢做

仲算放下心頭大石,知道原因
你介唔介意講你有依個徵狀維持幾耐?
祝你早日康復,身體健康


男爵府

積分: 6201


25#
發表於 20-6-12 11:43 |只看該作者
薑薑 發表於 20-6-12 07:36
仲算放下心頭大石,知道原因
你介唔介意講你有依個徵狀維持幾耐?
祝你早日康復,身體健康

應該3年
生完第二胎之後
唔記得幾時
17年左右應該照過一次
話我無野

之後keep住係咁
醫生話我粒野算大
1cm

大家都真係要多留意自己身體


大宅

積分: 2283


26#
發表於 20-6-12 13:08 |只看該作者
Dordormummum 發表於 20-6-12 11:43
應該3年
生完第二胎之後
唔記得幾時

隔離group講宮空鏡手術都簡單,不用太擔心


禁止訪問

積分: 472


27#
發表於 20-6-14 22:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11256


28#
發表於 20-6-14 23:10 |只看該作者
Dordormummum 發表於 20-6-12 11:43
應該3年
生完第二胎之後
唔記得幾時

你如果做左手術,睇下情況點再update下我地。
我接生個醫生產後檢查話唔見息肉,上月另一婦醫生照肚都話見唔到有... 所以我現食緊避孕藥,唔知會點


男爵府

積分: 6201


29#
發表於 20-6-14 23:58 |只看該作者
JNF 發表於 20-6-14 23:10
你如果做左手術,睇下情況點再update下我地。
我接生個醫生產後檢查話唔見息肉,上月另一婦醫生照肚都話見 ...

好。佢要黎m第5日左右做
我應該準備黎
做左update大家


別墅

積分: 699


30#
發表於 20-6-14 23:59 |只看該作者
JNF 發表於 20-4-27 17:02
一直有呢個情況好耐,每月月經好準時,大約7-8日左右乾淨或少少啡,不過呢種少少啡會繼續到排卵前(用過試紙 ...

JM 睇下醫生好啲


男爵府

積分: 6201


31#
發表於 20-6-30 12:39 |只看該作者
薑薑 發表於 20-6-12 13:08
隔離group講宮空鏡手術都簡單,不用太擔心

一陣做手術。好驚


男爵府

積分: 6201


32#
發表於 20-6-30 17:46 |只看該作者
我做完手術了。過一排update大家情況,


大宅

積分: 2283


33#
發表於 20-6-30 20:36 |只看該作者
Dordormummum 發表於 20-6-30 17:46
我做完手術了。過一排update大家情況,

祝你早啲康復


子爵府

積分: 11256


34#
發表於 20-6-30 22:45 |只看該作者
Dordormummum 發表於 20-6-30 17:46
我做完手術了。過一排update大家情況,

唔急,好好休息先


侯爵府

積分: 24840

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 環保接龍勳章


35#
發表於 20-7-2 17:57 |只看該作者
Dordormummum 發表於 20-6-30 17:46
我做完手術了。過一排update大家情況,

祝早日康復

我都係經期前幾日4,5日流血絲幾日先會正式黎,醫生做過陰超除左肌瘤外,冇其他發現,想搵醫生做宮腔鏡check清楚,等你方便時update下。謝謝


男爵府

積分: 6201


36#
發表於 20-7-2 18:11 |只看該作者
薑薑 發表於 20-6-30 20:36
祝你早啲康復

做完2日,得好小血。只係間中覺得子宮小小痛,同成日好累好眼訓。無咩其他。
我諗要得一兩個cycle睇下仲有無經間出血先知。


別墅

積分: 574


37#
發表於 20-7-3 15:24 |只看該作者
Dordormummum 發表於 20-5-19 22:55
我2年前去左照
照左話無野

你試下每天持之以恆做帶養運動三十分鐘,身體好了自然子宮和內分泌也會好☺️


男爵府

積分: 6201


38#
發表於 20-11-6 17:26 |只看該作者
薑薑 發表於 20-6-30 20:36
祝你早啲康復

我update番大家
我6月尾咪做左手術
我而家即刻有左。。。
唔知係咪因為子宮太乾淨。。
因我第三胎


大宅

積分: 2283


39#
發表於 20-11-6 21:37 |只看該作者
Dordormummum 發表於 20-11-6 17:26
我update番大家
我6月尾咪做左手術
我而家即刻有左。。。

恭喜你


民房

積分: 16


40#
發表於 20-11-13 18:25 |只看該作者
我有相同的情況, 一年以上了,中醫說是內分泌失調

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo