時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   3


珍珠宮

積分: 32008


21#
發表於 20-5-1 13:05 |只看該作者
香港熊貓 發表於 20-5-1 12:58
2個? 另外一個16歲生BB

我都覺得嗰個怪 無追落去


翡翠宮

積分: 82136

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 分享愛 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 20-5-1 13:06 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Queenie_0012 於 20-5-1 13:07 編輯

個鋪唔見左嘅?仲咩話無權限觀看呀?


男爵府

積分: 9908

馬年勳章 母親節2025勳章 2018復活節勳章


23#
發表於 20-5-1 13:16 |只看該作者
香港熊貓 發表於 20-5-1 12:58
2個? 另外一個16歲生BB

16歲生b果個我都覺得怪,又話自己讀書,又話自己做野,總之就覺得佢作故仔,所以就無追喇。


已刪除用户

積分: 21676


24#
發表於 20-5-1 13:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 70440

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


25#
發表於 20-5-1 13:21 |只看該作者

回覆樓主:

香港跌吉


已刪除用户

積分: 21676


26#
發表於 20-5-1 13:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 45484

2024年龍年勳章


27#
發表於 20-5-1 13:25 |只看該作者
hs3290 發表於 20-5-1 12:20
去discuss睇下d人點樣鬧到d曱甴狗血淋頭。。好治癒

香討係咪即是discuss? 我以為discuss係黃,乜藍㗎?


珍珠宮

積分: 31027


28#
發表於 20-5-1 13:28 |只看該作者
Ol0314 發表於 20-5-1 13:04
登仔話跌吉變晒廢老
所以藍晒

香討就廢老,bk就低學歷c9嘛!
佢哋咪又係一班垃圾廢青,有咩咁馨香?


侯爵府

積分: 20084

牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


29#
發表於 20-5-1 13:31 |只看該作者

回覆樓主:

only BK
uwant以前都甚少上
其實我係有左阿女先上討論區,睇下BB野!


伯爵府

積分: 18950


30#
發表於 20-5-1 13:32 |只看該作者
sinohk33 發表於 20-5-1 12:52
佔中個時都淺藍多,D黃走晒去facebook,以前跌吉都好溫情,宜家叫基路難行多。
...

基路難行


伯爵府

積分: 18950


31#
發表於 20-5-1 13:33 |只看該作者
小ice 發表於 20-5-1 13:25
香討係咪即是discuss? 我以為discuss係黃,乜藍㗎?

好藍㗎


伯爵府

積分: 18950


32#
發表於 20-5-1 13:34 |只看該作者
littledot 發表於 20-5-1 13:28
香討就廢老,bk就低學歷c9嘛!
佢哋咪又係一班垃圾廢青,有咩咁馨香?
...

如無記錯,"廢青"呢個term當初係香討人發明,估唔到後來會咁流行,連傳媒都用埋呢個詞


翡翠宮

積分: 78926

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


33#
發表於 20-5-1 13:35 |只看該作者
以前上香討多


水晶宮

積分: 60641


34#
發表於 20-5-1 13:35 |只看該作者

回覆樓主:

香討


珍珠宮

積分: 31027


35#
發表於 20-5-1 13:36 |只看該作者
sinohk33 發表於 20-5-1 12:52
佔中個時都淺藍多,D黃走晒去facebook,以前跌吉都好溫情,宜家叫基路難行多。
...

我睇旅遊版同食版多,都ok!
情情愛愛就多回基路難行,不過呢版又確實好多膠post!


侯爵府

積分: 20084

牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


36#
發表於 20-5-1 13:36 |只看該作者
littledot 發表於 20-5-1 13:28
香討就廢老,bk就低學歷c9嘛!
佢哋咪又係一班垃圾廢青,有咩咁馨香?
...

唔好咁講啦~
佢哋覺得咁樣破壞香港,等香港變成爛地,係為大家爭取未來架


珍珠宮

積分: 34786


37#
發表於 20-5-1 13:37 |只看該作者
謙仔媽咪 發表於 20-5-1 12:47
我睇開bk, discuss, beauty, 但比較少發言,但自從見到連x話要光復bk,我就決心換走我用咗1x年嘅頭像(仔仔 ...

之前谷埋谷埋唔上BK鬧爆真係唔安樂,多謝BK


珍珠宮

積分: 45484

2024年龍年勳章


38#
發表於 20-5-1 13:38 |只看該作者
Conybrownbb 發表於 20-5-1 13:33
好藍㗎

好嘢


珍珠宮

積分: 34734


39#
發表於 20-5-1 13:39 |只看該作者
sinohk33 發表於 20-5-1 12:52
佔中個時都淺藍多,D黃走晒去facebook,以前跌吉都好溫情,宜家叫基路難行多。
...

基路難行


珍珠宮

積分: 32008


40#
發表於 20-5-1 13:41 |只看該作者
littledot 發表於 20-5-1 13:28
香討就廢老,bk就低學歷c9嘛!
佢哋咪又係一班垃圾廢青,有咩咁馨香?
...

各有所長
跌吉好多AA 好多地產資訊
佢地講的人工同BK 3萬文員有得揮
都好好笑 幾好睇
不過最近人流少左好多


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo