時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8114


21#
發表於 20-5-1 12:32 |只看該作者
可憐好多市民已失業,疫情未過,仲要出來搞事,一d喘息既機會都唔卑香港人,仲係唔係人?!


已刪除用户

積分: 52062


22#
發表於 20-5-1 12:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 37236


23#
發表於 20-5-1 12:34 |只看該作者
littlesister 發表於 20-5-1 12:26
香港真係全世界最荒唐既地方,居然咁多人想整死自己既家,仲要蠢到以為外國狼群會為公義幫佢地
...

真係白痴到絕頂


水晶宮

積分: 60641


24#
發表於 20-5-1 12:35 |只看該作者
littlesister 發表於 20-5-1 12:26
香港真係全世界最荒唐既地方,居然咁多人想整死自己既家,仲要蠢到以為外國狼群會為公義幫佢地
...




子爵府

積分: 10799

醒目開學勳章


25#
發表於 20-5-1 12:35 |只看該作者

回覆樓主:

毒果黎, 黃蛆, 曱甴不滅, 香港冇安寧。


伯爵府

積分: 17901

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


26#
發表於 20-5-1 12:37 |只看該作者
其實班人真係儍,完全唔識諗,咁攪落去,死既只係香港
Be Happy


男爵府

積分: 7537


27#
發表於 20-5-1 12:37 |只看該作者
佢哋真係煩到嘔


大宅

積分: 4740

馬年勳章


28#
發表於 20-5-1 12:40 |只看該作者

回覆樓主:

真係讀書那班(快將考試),真係愛香港,係唔會出來破壞香港的。


珍珠宮

積分: 46300


29#
發表於 20-5-1 12:44 |只看該作者
康媽 發表於 20-5-1 12:37
其實班人真係儍,完全唔識諗,咁攪落去,死既只係香港

係有腦又識用就無今時今日
幸福肥師奶


珍珠宮

積分: 44774


30#
發表於 20-5-1 12:48 |只看該作者

回覆樓主:

支持警察,嚴正執法。


伯爵府

積分: 17758


31#
發表於 20-5-1 12:49 |只看該作者
littlesister 發表於 20-5-1 12:26
香港真係全世界最荒唐既地方,居然咁多人想整死自己既家,仲要蠢到以為外國狼群會為公義幫佢地
...

Well said


男爵府

積分: 9910

畀面勳章


32#
發表於 20-5-1 12:50 |只看該作者

回覆樓主:

支持警察執法。
「所謂幸褔,不是沒有苦惱,而是置身痛苦漩渦中,抱持樂觀而堅定的信念,不畏懼,也不嘆氣,勇敢迎擊迎面而來的洶湧波濤,浪愈大,愈是咬緊牙關向前衝,跌倒了再站起來,從摸索與挫折中學習與鍛鍊,磨練出膽識與智慧,無論橫流逆境多麼艱難,希望與確信依舊,直至獲得最後的勝利。」


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


33#
發表於 20-5-1 12:52 |只看該作者

回覆樓主:

政治及有關爭拗話題或最終演變成相關討論,現已移到時政擂台
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


子爵府

積分: 11117


34#
發表於 20-5-1 12:54 |只看該作者
放過香港好嗎?


珍珠宮

積分: 41941


35#
發表於 20-5-1 12:55 |只看該作者

回覆樓主:

支持香港警察,辛苦你們了!


侯爵府

積分: 22989


36#
發表於 20-5-1 12:58 |只看該作者
這種「法庭暴力」實在叫人非常吃驚,也非常心寒。 - 時政擂台 - Baby Kingdom
https://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=23191278&extra=page%3D1

黑色暴力之所以在香港不斷作惡,越來越猖獗的一大原因正是因為偏黃司法的包庇。



尋找「閃光點」,努力不懈,堅毅不屈,機會總是留給有準備的人。但是,有準備不一定能找緊機會,因為....命運就是這樣的敲門。要找緊機會,就要戰勝自己和戰勝命運。
遇到逆境,堅持,不要放棄。黑暗是可怕的,極難耐的.....但是,渡過了黑暗,不就是黎明了嗎 ?!


珍珠宮

積分: 39566


37#
發表於 20-5-1 13:13 |只看該作者
littlesister 發表於 20-5-1 12:26
香港真係全世界最荒唐既地方,居然咁多人想整死自己既家,仲要蠢到以為外國狼群會為公義幫佢地
...

外國只係想利用香港製造漩渦, 比麻煩中國, 外國只係想食花生, 香港搞搞震班仔以為搞搞震等外國關注, 佢地班仔真係儍.

宜家阿爺經濟發展得咁快成為世界之首, 邊個國家敢係太歲頭上動土? 除左癲佬侵之外, 邊個國家唔想阿爺居民去當哋遊行消費刺激經濟增加就業? 係班仔先咁儍以為搞搞震人哋外國會理? 神經病, 搞搞震嗰班友以為有乜事外國會收留, 班仔喪心病狂咁邊個國家敢要呢班人? 想正當移民連良民証都冇. 咁都係班仔自己嘅事, 最慘係連累7M人, 阿爺以為曳嘅多過乖嘅, 唔再關照就大件事喇! 都係嗰句, 聽聽話話, 阿爺見到點都會關照吓, 阿爺兒孫滿地, 呢個咁曳唔聽話費事睇就大鑊


伯爵府

積分: 15250


38#
發表於 20-5-1 13:25 |只看該作者
我又覺得佢哋大勢已去,隨住好多勇武被拉,一哥又強勢有心有力,應該都係雷聲大雨點小,我信一哥能力,警隊加油!💪


男爵府

積分: 7443


39#
發表於 20-5-1 13:30 |只看該作者
leelee_m 發表於 20-5-1 12:23
我係香港土生土長,覺得很幸福,不需要班曱甴/政棍為我爭取幸福。多謝晒,請收手吧!:laugh2cry ...
佢哋成日認為,明日嘅香港係佢哋嘅,佢哋係社會嘅 棟樑,我見唔到,呢班所謂嘅未來主人翁有乜希望。


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


40#
發表於 20-5-1 13:43 |只看該作者
KTKTKT5 發表於 20-5-1 13:13
外國只係想利用香港製造漩渦, 比麻煩中國, 外國只係想食花生, 香港搞搞震班仔以為搞搞震等外國關注, 佢 ...

香港曱甴之亂,澳門做左大贏家,香港正常人遲下可能要考慮移民澳門鳥

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo