自由講場

跳至

首頁

尾頁
   9


禁止訪問

積分: 26752


21#
發表於 20-5-5 14:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3762


22#
發表於 20-5-5 14:31 |只看該作者
住緊,好唔好住睇個人喜好,你唔揸車就無謂諗嗰頭


子爵府

積分: 11581


23#
發表於 20-5-5 17:22 |只看該作者
月見草 發表於 20-5-5 14:10
論居住環境兩邊都好好,但落返去返、返工買嘢食飯、校網一定大坑道好啲
...

其實中環繞道開咗後,寶馬山去灣北、中上環、過九龍新界方便好多。

尤其舊年返送中成個銅鑼灣、灣仔、金鐘封曬,寶馬山揸車落天后廟道-康福台-清風街天橋直入繞道直出灣北、上環、西隧九龍新界。

反而大坑道塞到行都行唔到,告士打道封咗全世界用山路運大坑道由中環、金鐘、灣仔去北角。


珍珠宮

積分: 30295


24#
發表於 20-5-5 17:57 |只看該作者
Activehealth 發表於 20-5-5 17:22
其實中環繞道開咗後,寶馬山去灣北、中上環、過九龍新界方便好多。

尤其舊年返送中成個銅鑼灣、灣仔、金 ...

係呀!我囡之前係天后廟道返學,每日返學時間天后廟道唔塞,放學十幾日會塞一次(不過都好快冇事,超塞既話印象中2個月一次),而去大坑果條路同埋圖書館對出果條路讀左2年大概得2,3日唔塞車。。。
中環繞道開左之後我成日想考車,就係覺得係揸車係天后廟道落嚟之後行中環繞道返元朗快靚正!不過而家轉左校就唔洗煩惱呢樣了

♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!


珍珠宮

積分: 37844

馬年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 20-5-5 18:01 |只看該作者
whatsuphk 發表於 20-5-5 09:12
本身住西半山,年輕夫婦,有1個兩歲小朋友。

寶馬有d公園仔。大坑車多又快。


琥珀宮

積分: 191254

馬年勳章


26#
發表於 20-5-5 18:05 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 20-5-5 09:32
兩度都幾乎純住宅,純到地舖食肆都唔多見,你住慣西半多地舖嗎?
兩度交通情況都相近,個人覺得寶馬山好d, ...

寶馬山比較潮濕


大宅

積分: 3819


27#
發表於 20-5-5 18:06 |只看該作者

回覆樓主:

校網一定係大坑好,12網band 1校多


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


28#
發表於 20-5-5 18:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 577


29#
發表於 20-5-5 19:20 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 20-5-5 18:37
14網都有捧場客,無12校網咁多名校但勝在平均,抽獎失敗機會細d

中西區個差別都好大。同我個小朋友係仔,所以可能兩邊都睇下環境再決定。可能租住先會較好


男爵府

積分: 8877


30#
發表於 20-5-5 20:13 |只看該作者
寶馬山果頭好多都係居高臨下,但同雲景道一樣,朝早成日塞車,天後廟道都吾錯


大宅

積分: 1359


31#
發表於 20-5-5 20:16 |只看該作者
外人黎講寶馬山好住d


侯爵府

積分: 20597


32#
發表於 20-5-5 20:51 |只看該作者
其實寶馬山塞車,最大原因都係上面cis同qbs 啲接送車隊....有啲司機真係好無品, 停係路邊騎住條線,無交警就理得人死。 所以一學校假期, 根本唔會阻車。


別墅

積分: 577


33#
發表於 20-5-5 21:07 |只看該作者

回覆樓主:

寶馬山好似有shuttle bus 去銅鑼灣


別墅

積分: 577


34#
發表於 20-5-5 21:08 |只看該作者
Jinleehk123 發表於 20-5-5 20:16
外人黎講寶馬山好住d

點好住法?


別墅

積分: 577


35#
發表於 20-5-5 21:11 |只看該作者
逸逸不敗 發表於 20-5-5 20:13
寶馬山果頭好多都係居高臨下,但同雲景道一樣,朝早成日塞車,天後廟道都吾錯 ...

成個屋苑都幾有氣派同幾歐陸式


別墅

積分: 577


36#
發表於 20-5-5 21:14 |只看該作者
月見草 發表於 20-5-5 14:10
論居住環境兩邊都好好,但落返去返、返工買嘢食飯、校網一定大坑道好啲
...

校網係灣仔區好d既,但我冇揸車,會5會又5同講法?


子爵府

積分: 11581


37#
發表於 20-5-5 21:25 |只看該作者
whatsuphk 發表於 20-5-5 21:07
寶馬山好似有shuttle bus 去銅鑼灣

你指寶馬山花園?

係吖,佢有shuttle bus 來回銅鑼灣(10-15 分鐘/班),北角、太古城(30分鐘/班)及一班去中環(早上8:20開,不設回程)。


子爵府

積分: 14607


38#
發表於 20-5-5 21:26 |只看該作者
whatsuphk 發表於 20-5-5 10:30
有冇其他住緊住過熟個邊可以分享下?

本帖最後由 mamee 於 20-5-5 21:27 編輯

自己覺得雲景道水庫附近,有萬寧、7仔、marketplace、恆隆白洋同一間診所仔。還是你目標只係寶馬山花園?
塞車(放學)時間就睇你撞吾撞,同埋果個時段吾好行果個方向走。
大坑道,打算睇頭定尾?


別墅

積分: 577


39#
發表於 20-5-5 21:29 |只看該作者
mamee 發表於 20-5-5 21:26
本帖最後由 mamee 於 20-5-5 21:27 編輯

自己覺得雲景道水庫附近,有萬寧、7仔、marketplace、恆隆白洋 ...

甘都起碼有野買5洗下下落番去。
大坑道頭或光明臺或附近


子爵府

積分: 14607


40#
發表於 20-5-5 21:37 |只看該作者
whatsuphk 發表於 20-5-5 21:29
甘都起碼有野買5洗下下落番去。
大坑道頭或光明臺或附近

光明臺果段,對面落銅鑼灣條線,放學有時(真實幾密就吾清楚)都一樣塞,塞番落去摩頓臺果道。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo