立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 16441
andyman 發表於 20-5-8 08:17 新世代運好多次水果啦。
翡翠宮
積分: 83252
pyng4030 發表於 20-5-9 10:14 唔好意思,想請問下樓主, 新世代運生果/食物, 運費會唔會貴過普通貨品㗎? 我上兩次種好的生果是經 ...
水晶宮
積分: 50566
andyman 發表於 20-5-9 11:40 同普通貨品一樣, 首 1kg 10元, 跟住5元 1kg .
tammy2008 發表於 20-5-9 13:02 想請問係咪要開通晒同種晒所有農場先會快有收成? 係咪想要咩就種咩? 我而家咁種 ok 嗎?
珍珠宮
積分: 45821
andyman 發表於 20-5-9 13:39 不是種這版呀, 要按下去左下角福年種福果開始種植。
平平常常 發表於 20-5-9 22:52 我反而有玩佢呢版,收集陽光可以兌換天貓農場紅包。
andyman 發表於 20-5-9 23:09 佢啲紅包好少店用到.
平平常常 發表於 20-5-10 17:34 係㗎,見到啱使先至兌換囉。 想問種生果嗰度,種到一半可唔可以更改選擇其他水果?
andyman 發表於 20-5-10 20:57 沒有得更換的, 但如果你種的水果到收成時下架了, 佢就會提供其他比你選擇。 ...
平平常常 發表於 20-5-10 21:05 謝謝,回答了我想問的。就怕我在虛擬的農場種得慢,等到種好了,現實世界的水果可能都過了季節。 ...
andyman 發表於 20-5-10 21:09 我就係種到過曬季節, 由種橙變左得到檸檬
平平常常 發表於 20-5-10 21:11 哇,你咪由冬天開始種囉!橙係冬天當造喔。
andyman 發表於 20-5-10 21:27 係呀1月22日種的, 三個幾月呀。
pyng4030 發表於 20-5-11 14:55 sorry, 想請問您報貨品內容點寫㗎? 照填生果嗎?
andyman 發表於 20-5-11 15:09 新世代好似唔使報, 我多數等系統自己收貨, 就算要填貨品, 照寫水果就得。 ...
積分: 75714
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy