跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 282


21#
發表於 20-6-24 19:44 |只看該作者
Jamie靜 發表於 20-6-24 18:32
我三條一揀梁小,最後都係派咗去惠州

本帖最後由 咕咕gaga 於 20-6-24 19:47 編輯

你係咪元朗區?我哋講緊大埔梁省德喎


男爵府

積分: 5691


22#
發表於 20-6-24 22:59 |只看該作者
巫太太 發表於 20-6-14 12:45
好喜歡超級喜歡某校,圖書館又靚,配套又多,資源又豐富,極想入讀,但缘份唔到,都不能強求,600幾人叩門 ...

其實你只係喜歡某校嘅硬件配套,但一間學校嘅軟件(教學方針、教學模式、師資、對學生關愛....)應該更為重要。
我當年都冇深入去了解某校,同你一樣只係比佢嘅泳池、圖書館、亮麗嘅升中結果呢啲硬件所吸引而揀佢111,但經歷完叩門去到second in同校長副校長對話過後,我有啲慶幸我仔大抽獎時抽唔中


大宅

積分: 2848


23#
發表於 20-7-20 19:39 |只看該作者
檸檬芝士餅 發表於 20-6-24 22:59
其實你只係喜歡某校嘅硬件配套,但一間學校嘅軟件(教學方針、教學模式、師資、對學生關愛....)應該更為重 ...

本帖最後由 巫太太 於 20-7-21 13:17 編輯

我唸你誤會左我了……我唔詳盡講唔代表我只係因為呢d表面因素而揀,我好友的二個仔都起入面讀,之前已用左2年時間作出深入了解,知道入面好多野,老師點對學生,學校咩形式教學等,朋友分享好多資訊俾我,譬如禮堂搞宿營,圖書館過夜,學生種米等的活動,二年來我亦抽時間出席open day,亦聽足校長的講解,我認同他理念,好記得校長曾經演說何謂“學習,而我仔比較適合活動式教學,所以我先有噤既決定,唔係纯粹因為有泳池,校舍大等噤膚淺的外在原因而揀的,我無幸second in,當然未知副校有咩高見,一粒未食過的葡萄,我唔能夠答到你是酸還是甜~加上酸甜的感覺,都好睇個人的……


子爵府

積分: 12310


24#
發表於 20-7-24 03:55 |只看該作者
檸檬芝士餅 發表於 20-6-24 22:59
其實你只係喜歡某校嘅硬件配套,但一間學校嘅軟件(教學方針、教學模式、師資、對學生關愛....)應該更為重 ...

本帖最後由 不明白 於 20-7-24 04:19 編輯

·



子爵府

積分: 12310


25#
發表於 20-7-24 04:06 |只看該作者
巫太太 發表於 20-7-20 19:39
本帖最後由 巫太太 於 20-7-21 13:17 編輯

我唸你誤會左我了……我唔詳盡講唔代表我只係因為呢d表面因 ...

本帖最後由 不明白 於 20-7-24 04:20 編輯




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo