網購天地

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 3017

畀面勳章


21#
發表於 20-6-15 09:01 |只看該作者

回覆樓主:

4PX係咁痴線,油掃又話係違禁品,用黎裝水個D膠桶又話係違禁品,搞到我焗住要學私集黎淘,先可以順利收貨。


男爵府

積分: 8654


22#
發表於 20-6-15 13:26 |只看該作者
回覆 tombo 的帖子

唯有多謝佢迫我哋學私集,等我哋多個選擇


大宅

積分: 3778


23#
發表於 20-6-19 00:35 |只看該作者
前幾日見到你話官集拒收窗簾,因為我都買左,好驚要退回賣家,我舊年買窗簾一直都無問題,所以尋日一早問左官集客服,佢話布窗簾唔會拒收,窗簾掛鉤都唔會拒收,但有磁性的窗簾扣會拒收,然後夜晚我個窗簾都到左集運倉,順利簽收


男爵府

積分: 8654


24#
發表於 20-6-19 01:26 |只看該作者
回覆 cyytt 的帖子

我係純兩幅窗簾布加掛鈎,冇做扣的。我問極官集都答唔到我點解拒收賣家就話可能係布料問題,不過我覺得佢係是但答我。而家我件貨成個星期都未退返去賣家度都唔知點算


大宅

積分: 3778


25#
發表於 20-6-19 09:55 |只看該作者
JMmami 發表於 20-6-19 01:26
回覆 cyytt 的帖子

我係純兩幅窗簾布加掛鈎,冇做扣的。我問極官集都答唔到我點解拒收賣家就話可 ...

我上次件貨退返賣家要好耐,退返到賣家用左2個星期有多好在係二十幾蚊的玩具


大宅

積分: 2221


26#
發表於 20-6-19 11:10 |只看該作者
tombo 發表於 20-6-15 09:01
4PX係咁痴線,油掃又話係違禁品,用黎裝水個D膠桶又話係違禁品,搞到我焗住要學私集黎淘,先可以順利收貨。 ...

吓...... 油掃我淘到喎. 官集.


珍珠宮

積分: 37054


27#
發表於 20-6-19 11:38 |只看該作者
我上年用順豐官集冇問題喎, 你個官集係直送???


男爵府

積分: 8654


28#
發表於 20-6-19 11:58 |只看該作者
回覆 fanny590 的帖子

我係用官集4PX,一向好多人淘窗簾都冇問題,唔知點解我咁黑仔


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


29#
發表於 20-6-19 12:25 |只看該作者
JMmami 發表於 20-6-14 00:05
回覆 lyh80115 的帖子

冇諗過窗簾布都係禁品
其實所有布幅, 鐵枝, 雨傘, 口罩, 刀具都禁運左一段時間, 係JM無留意啫, 自從運動後以經唔可以運, 而家私集先稍稍無執得咁嚴。
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


禁止訪問

積分: 2230


30#
發表於 20-6-19 13:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20235

2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 20-6-24 19:13 |只看該作者
請問各位,我見到闊是1.5起,但我窗細,只有1.3, 但賣家話闊吾可以改短,有其他辦法?


珍珠宮

積分: 37865

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 Poo得好勳章 笑得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 想生BB熱投 畀面勳章


32#
發表於 20-6-24 21:01 |只看該作者
Connielai 發表於 20-6-24 19:13
請問各位,我見到闊是1.5起,但我窗細,只有1.3, 但賣家話闊吾可以改短,有其他辦法? ...

本帖最後由 竇漪房 於 20-6-24 21:05 編輯

買窗簾要買窗嘅寬度1.5-2倍,即係你個窗1.3米寬,你個窗簾要買1.95米,想靚d就要買2.6米

如果你買同個窗一樣寬度,d窗簾冇褶一片平嘅唔好睇喎!


侯爵府

積分: 20235

2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 20-6-24 21:27 |只看該作者
竇漪房 發表於 20-6-24 21:01
本帖最後由 竇漪房 於 20-6-24 21:05 編輯

買窗簾要買窗嘅寬度1.5-2倍,即係你個窗1.3米寬,你個窗簾要 ...
我用而家用緊果塊窗簾度,只得1.3米闊


珍珠宮

積分: 37865

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 Poo得好勳章 笑得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 想生BB熱投 畀面勳章


34#
發表於 20-6-24 21:45 |只看該作者
Connielai 發表於 20-6-24 21:27
我用而家用緊果塊窗簾度,只得1.3米闊

呢間我買過質量唔差的,有1.3米,你搵成品窗簾應該有,而且只差20cm其實唔多,我覺得買1.5都可以的
1593006336220.JPEG


男爵府

積分: 9961


35#
發表於 20-9-19 20:22 |只看該作者
竇漪房 發表於 20-6-24 21:45
呢間我買過質量唔差的,有1.3米,你搵成品窗簾應該有,而且只差20cm其實唔多,我覺得買1.5都可以的

...

本帖最後由 2007WNIP 於 20-9-19 20:25 編輯

麻煩妳可否pm我,我之前定集運不送,感激。
我家用四爪釓有邊間可以送港呢!


珍珠宮

積分: 37865

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 Poo得好勳章 笑得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 想生BB熱投 畀面勳章


36#
發表於 20-9-19 20:38 |只看該作者
2007WNIP 發表於 20-9-19 20:22
本帖最後由 2007WNIP 於 20-9-19 20:25 編輯

麻煩妳可否pm我,我之前定集運不送,感激。

我之前用611easy運到,但你問一問先,因為大陸政策成日改,你問下冇問題至買


男爵府

積分: 9961


37#
發表於 20-9-19 20:40 |只看該作者
竇漪房 發表於 20-9-19 20:38
我之前用611easy運到,但你問一問先,因為大陸政策成日改,你問下冇問題至買
...

明白,窗簾可否pm line我。
感謝妳。


子爵府

積分: 12298


38#
發表於 20-9-19 20:50 |只看該作者
剛用香x集運運左窗簾, 安全冇事


珍珠宮

積分: 37865

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 Poo得好勳章 笑得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 想生BB熱投 畀面勳章


39#
發表於 20-9-19 21:12 |只看該作者
2007WNIP 發表於 20-9-19 20:40
明白,窗簾可否pm line我。
感謝妳。

張相有舖名你search過揾唔到嗎?我冇用line呀!


男爵府

積分: 9961


40#
發表於 20-9-19 21:19 |只看該作者
竇漪房 發表於 20-9-19 21:12
張相有舖名你search過揾唔到嗎?我冇用line呀!

用了,找不到呀!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo