懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   2


複式洋房

積分: 472


21#
發表於 20-6-26 23:09 |只看該作者
honeybid2 發表於 20-6-26 21:53
其實睇你信中醫派定西醫派。西醫淨係怕生食物有李斯特菌。中醫可以戒口戒到懷疑人生。
我覺得,有左唔係有 ...

好,如果見完醫生冇乜特別咁我都認同小心有菌~ 其他儘量均衡啦 happy mommy happy baby


別墅

積分: 965


22#
發表於 20-6-27 01:30 |只看該作者
pigpig_mama 發表於 20-6-25 22:57
請問各位有d乜嘢係孕婦唔可以食/盡量避免食㗎?

涼既野 避免肚屙嘅嘢
我通常會打士多啤梨懷孕/榛子懷孕
查左先食


大宅

積分: 1121


23#
發表於 20-6-27 16:06 |只看該作者
pigpig_mama 發表於 20-6-25 22:57
請問各位有d乜嘢係孕婦唔可以食/盡量避免食㗎?

我咩都食,可能係第二胎的關係,心情好放鬆,只係唔會係生野,同埋一啲預先拌好的涼菜,其他全部都食,海鮮,雪糕(淨係放心食包裝好的Haagen dazs)咖哩,有時口痕會食少少焗過的芝士蛋糕(不可多吃,驚有糖尿)


別墅

積分: 532


24#
發表於 20-6-29 23:08 |只看該作者
pigpig_mama 發表於 20-6-25 22:57
請問各位有d乜嘢係孕婦唔可以食/盡量避免食㗎?

我自己就無點戒口,剩係唔食寒涼同生冷野(e.g雪糕),有好多媽媽都話陀住bb果陣唔好太過戒口,如果唔係bb出世之後好易食物敏感


別墅

積分: 810


25#
發表於 20-7-8 12:14 |只看該作者
本帖最後由 scaar 於 20-7-8 12:20 編輯

其實理論上除咗煙酒、咩都食得, 食少少唔會有問題,係驚某啲食物容易有菌,例如貝殼類、軟雪糕就博唔過。太涼太毒e.g. 蟹都盡避。甜野、味精少啲食基本野。。
酒我都係到成6個月先知煮野最好都唔好落,雖然會蒸發大部份但都會有少少殘留。。冇計,已經食咗,唯有之後唔食。。


利申: 我都有食過魚生,但只係食咗好少同埋喺高級餐廳食。。蟹我食過一舊。


禁止訪問

積分: 3122


26#
發表於 20-7-8 17:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 902


27#
發表於 20-7-9 13:02 |只看該作者
連續兩日飲左可樂 之後流啡 唔知關唔關事 而家唔敢飲


複式洋房

積分: 449


28#
發表於 20-7-15 14:55 |只看該作者
scaar 發表於 20-7-8 12:14
其實理論上除咗煙酒、咩都食得, 食少少唔會有問題,係驚某啲食物容易有菌,例如貝殼類、軟雪糕就博唔過。太 ...

oh...炒菜落少少料酒都唔得?我都成日落酒


大宅

積分: 3617


29#
發表於 20-7-15 19:42 |只看該作者
Wong-mama 發表於 20-7-15 14:55
oh...炒菜落少少料酒都唔得?我都成日落酒

又唔係大量
唔怕的

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo