自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18215


21#
發表於 20-7-7 09:54 |只看該作者
Myannes 發表於 20-7-7 09:48
唔好咩都賴上街先得架,人地新聞講到明番工呀,好心睇下新聞啦
Agree. 原來食飯真係易感染,不論係同檯定從職員...


水晶宮

積分: 61241


22#
發表於 20-7-7 10:06 |只看該作者
yiqiyihui 發表於 20-7-7 09:54
Agree. 原來食飯真係易感染,不論係同檯定從職員...

所以外出食飯,一定不搭枱,特別是茶餐廳,寧願外賣


水晶宮

積分: 68136

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


23#
發表於 20-7-7 10:08 |只看該作者


伯爵府

積分: 18215


24#
發表於 20-7-7 11:05 |只看該作者
MariaTsui 發表於 20-7-7 10:06
所以外出食飯,一定不搭枱,特別是茶餐廳,寧願外賣
其實我極少外出聚餐,同行有朋友感染都一樣GG.


翡翠宮

積分: 86013

好媽媽勳章 畀面勳章


25#
發表於 20-7-7 11:15 |只看該作者

回覆樓主:



公爵府

積分: 29190

牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


26#
發表於 20-7-7 11:29 |只看該作者
週圍好多隱形病人!


珍珠宮

積分: 32987


27#
發表於 20-7-7 11:49 |只看該作者
MariaTsui 發表於 20-7-7 10:06
所以外出食飯,一定不搭枱,特別是茶餐廳,寧願外賣





公爵府

積分: 26643


28#
發表於 20-7-7 11:54 |只看該作者
bibi2013 發表於 20-7-7 09:54
感覺很多人都鬆懈了

老人邨好多上年紀既都唔戴口罩


珍珠宮

積分: 46551


29#
發表於 20-7-7 12:00 |只看該作者

回覆樓主:

限聚放寬無耐又爆


珍珠宮

積分: 46615

2024年龍年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 20-7-7 12:05 |只看該作者
love.g.wad 發表於 20-7-7 11:54
老人邨好多上年紀既都唔戴口罩

係吖 我阿媽話戴了好焗透唔到氣,佢寧願唔出街


珊瑚宮

積分: 107220


31#
發表於 20-7-7 12:10 |只看該作者
印巴好多送外賣
玩具萬歲!


伯爵府

積分: 18501


32#
發表於 20-7-7 12:14 |只看該作者
叮噹2000 發表於 20-7-7 09:42
啲人吾戴口罩仲覺得自己好叻添,街市入面啲菜、魚檔都冇戴。直系好自私
...

唔係嘛,好自私喎


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


33#
發表於 20-7-7 12:16 |只看該作者
今日搭車d黑人印巴,工姐姐都唔帶口罩。


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


34#
發表於 20-7-7 12:20 |只看該作者
叮噹2000 發表於 20-7-7 09:42
啲人吾戴口罩仲覺得自己好叻添,街市入面啲菜、魚檔都冇戴。直系好自私
...
特係男人好多都唔大帶口罩。


大宅

積分: 4529


35#
發表於 20-7-7 12:27 |只看該作者
bibi2013 發表於 20-7-7 09:37
我見好多都唔戴口罩 其中有2次係地鐵車廂入面,唔怪得人怕咗佢地
...

我都遇過一個印巴裔男子,在地鐵車箱內喪咳,雖然有戴口罩,但都好嚇人


侯爵府

積分: 22668


36#
發表於 20-7-7 12:28 |只看該作者
eatmonmon 發表於 20-7-7 09:12
【明報專訊】牛池灣坪石邨「彬記粥麵美食」的新型冠狀病毒感染群組可能擴至3人,除了首名確診員工,該店另 ...

kckammy


珍珠宮

積分: 46615

2024年龍年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 20-7-7 12:35 |只看該作者
kwclau 發表於 20-7-7 12:27
我都遇過一個印巴裔男子,在地鐵車箱內喪咳,雖然有戴口罩,但都好嚇人
...



珍珠宮

積分: 41421


38#
發表於 20-7-7 12:36 |只看該作者
幸福花 發表於 20-7-7 09:20
我而家見到印巴人都畀開兩呎!
見到工人姐姐我都避一避。


水晶宮

積分: 62886


39#
發表於 20-7-7 12:37 |只看該作者
戴口罩呢樣野同限聚令一樣可鬆可緊


子爵府

積分: 11379


40#
發表於 20-7-7 12:46 |只看該作者
Myannes 發表於 20-7-7 09:48
唔好咩都賴上街先得架,人地新聞講到明番工呀,好心睇下新聞啦

d人好煩,神經過敏点解吾正常d呢

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo