自由講場

跳至

首頁

尾頁
   24


子爵府

積分: 13781


21#
發表於 20-7-10 20:09 |只看該作者
connietai 發表於 20-7-10 18:45
回覆 chrisbayon08 的帖子

你部咩牌子?我嗰部 Panasonic 都係咁,以前部東芝用咗十幾年都冇發霉,以後唔 ...

我反而用東芝試過咁
後黎用左冷氣清潔噴霧就無味


大宅

積分: 2021


22#
發表於 20-7-10 20:30 |只看該作者
chrisbayon08 發表於 20-7-10 18:39
開一陣又冇味,部野舊年先買,咁快發毛嗎??我怕影響bb, 有冇人知点攪?已洗隔塵網 ...

我部係2年機,又係有呢個問題。之後我用牙刷好切底咁洗埋D葉,成功解決左個問題。可以上YouTube 睇教學呀!


子爵府

積分: 10042


23#
發表於 20-7-10 20:56 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 珍惜眼前 於 20-7-10 20:58 編輯

要搵人洗冷氣...因為熄冷氣前冇開剩風或抽濕mode 就直接熄變左機入面有水氣發左霉


水晶宮

積分: 74809


24#
發表於 20-7-10 21:35 |只看該作者

回覆樓主:

你關機前轉dry mode 開多1陣就會好好多


水晶宮

積分: 50007


25#
發表於 20-7-10 22:37 |只看該作者
我嗰部冷氣以前都係
開一陣又冇味<—個人覺得係開耐咁,習慣咗陣味

我直情請師傅嚟洗機,都係有味,但今年吾知點解又冇咗陣味喎


大宅

積分: 2539


26#
發表於 20-7-10 22:38 |只看該作者
我用p牌一年都係!


水晶宮

積分: 50007


27#
發表於 20-7-10 22:39 |只看該作者
manman333 發表於 20-7-10 18:45
樓主, 試下在關冷氣前轉30分鐘抽濕mode, 因為喉管倒汗水仍留在內, 做成up 味
...

原來如此


男爵府

積分: 7301


28#
發表於 20-7-10 22:41 |只看該作者
win520 發表於 20-7-10 22:38
我用p牌一年都係!

我部都有同一狀況


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


29#
發表於 20-7-11 13:36 |只看該作者
polliebb 發表於 20-7-10 19:01
唔洗咁激動嘛
無聊又點會呀


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


30#
發表於 20-7-11 13:39 |只看該作者
HSSBB 發表於 20-7-10 20:30
我部係2年機,又係有呢個問題。之後我用牙刷好切底咁洗埋D葉,成功解決左個問題。可以上YouTube 睇教學呀! ...
在呢度好多人士係......[坦己]


水晶宮

積分: 54622


31#
發表於 20-7-11 13:55 |只看該作者
本帖最後由 loved 於 20-7-11 14:01 編輯
connietai 發表於 20-7-10 18:45
回覆 chrisbayon08 的帖子

你部咩牌子?我嗰部 Panasonic 都係咁,以前部東芝用咗十幾年都冇發霉,以後唔 ...

我有部窗口式panasonic用左吾夠一年出風口發曬霉,間房新裝都發曬霉,用左3年後連個接水底盆都發霉(第一次見),每年我都用火酒抹,又用3M洗機。反而另2部用左好多年豐澤機都無咁樣


珍珠宮

積分: 34159


32#
發表於 20-7-11 13:57 |只看該作者
洗冷氣機


男爵府

積分: 5952

2023年兔年勳章


33#
發表於 20-7-11 14:37 |只看該作者
之前公司洗左冷氣都有味,後來搵到浸大之前有研究係因為皮屑會引致。
http://www.sci.hkbu.edu.hk/sch/news/press-releases/394n

宜家我屋企冷氣機都加晒3M 濾網,情況有改善。


男爵府

積分: 6112


34#
發表於 20-7-11 14:58 |只看該作者
回覆 super_bb88 的帖子

我部都有同一狀況


公爵府

積分: 27449

2023年兔年勳章


35#
發表於 20-7-11 21:37 |只看該作者
野原美冴 發表於 20-7-10 19:52
發霉唔係計買左幾耐,麵包擺3日都發霉啦

潮濕天,麵包擺放一日都會發霉。

擺三日都唔發霉嘅,應該係 加咗好多防腐劑嘅包。

日日都吸發霉空氣,對身體都唔多好。



子爵府

積分: 12824

馬年勳章 2023年兔年勳章


36#
發表於 20-7-11 22:00 |只看該作者
我用過3M 嘅冷氣清潔劑, 好得!實惠有。

https://hongkong.pricerite.com.h ... E5%93%81213041.html


男爵府

積分: 9913


37#
發表於 20-7-11 22:17 |只看該作者
961123 發表於 20-7-10 19:08
每次關冷氣前轉做風!吹一陣先至關! 只要每次都係咁做就唔會有味

我果部大金,以前都有。而家洗完機,每次開機用大風mode先,關機前吹10分鐘風先關就無再有味啦


水晶宮

積分: 55709

虎到金來勳章


38#
發表於 20-7-11 23:02 |只看該作者
20150618bb 發表於 20-7-11 13:36
無聊又點會呀

本帖最後由 polliebb 於 20-7-11 23:03 編輯

無聊啲咩呀 我只係講我試過無咩幫助咋喎


大宅

積分: 3536


39#
發表於 20-7-11 23:12 |只看該作者
試吓用這冷氣清潔劑,百住有得賣,見過買一送一,我用後覺得幾好.

myimage.jpg


大宅

積分: 4203


40#
發表於 20-7-12 12:10 |只看該作者
太濕 我都有呢個問題

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo