自由講場

跳至

首頁
12345...14

尾頁
   36


珊瑚宮

積分: 107221


21#
發表於 20-8-13 15:36 |只看該作者
貓頭雀 發表於 20-8-13 15:13
唉。

人在惡疾面前,能力非常渺小。
凈係双免疫30萬?未計鏢把?




玩具萬歲!


翡翠宮

積分: 75369


22#
發表於 20-8-13 15:38 |只看該作者
每三星期俾一次30萬?一年52星期,一年520萬?
天價
xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo


已刪除用户

積分: 52062


23#
發表於 20-8-13 15:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 139328

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


24#
發表於 20-8-13 15:40 |只看該作者
貓頭雀 發表於 20-8-13 07:30
倘有效果, 一直要用藥。
倘若幸運地全身無晒癌細胞,都要繼續用藥2年,就可停止了。

即係最少預$1千萬

如果有好幾個$1千萬就試下,否則搵第二種治療


侯爵府

積分: 21900


25#
發表於 20-8-13 15:41 |只看該作者
貓頭雀 發表於 20-8-13 15:22
癌。政府無。
雙免疫,三星期一針。
未計標靶。

每3 星期30萬?


公爵府

積分: 28297


26#
發表於 20-8-13 15:41 |只看該作者
我愛Corina 發表於 20-8-13 15:40
即係最少預$1千萬

如果有好幾個$1千萬就試下,否則搵第二種治療

最慘比左千萬
都唔係100%保證醫好


公爵府

積分: 28988

瞓得好勳章 認識瑞士牛牛第二回 親子王國15週年勳章


27#
發表於 20-8-13 15:43 |只看該作者


瑪瑙宮

積分: 139328

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


28#
發表於 20-8-13 15:43 |只看該作者
貓頭雀 發表於 20-8-13 07:31
我家人出事後,最後悔係無買保險。

唉。 但醫癌係咁貴,天價呀! 無錢係咪只能等死?

應該要買到高grade 先比到每3星期$30萬。

我地一般買一年幾千蚊(3x 歲)果d 每項病陪得幾十萬。


珍珠宮

積分: 48612


29#
發表於 20-8-13 15:44 |只看該作者

回覆樓主:

其實不好意思問,如就算比千萬醫好,是否會長命十幾年甚至不會復發,否则用千萬去延長幾年壽命康復後又擔心復發,心理壓力咁大,會否有人寧願唔醫?如跟本負擔起就不用想,醫院會點處理付不起藥费的病人 可選擇不醫,做抒緩治療嗎?


伯爵府

積分: 15213


30#
發表於 20-8-13 15:46 |只看該作者
樓主加油,祝福你!


瑪瑙宮

積分: 139328

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


31#
發表於 20-8-13 15:46 |只看該作者
apple~y 發表於 20-8-13 07:41
最慘比左千萬
都唔係100%保證醫好

係呀,不過睇下負唔負擔到啦,如果要賣晒d 樓黎醫,我寧願算。


水晶宮

積分: 57166


32#
發表於 20-8-13 15:46 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 DonnieBB 於 20-8-13 16:29 編輯

上年有同事上招, 要用標靶藥, 用咗2次, 話無咩效果, 講緊成個療程係200萬, 一劑都20萬, 要轉另一隻, 好彩另一隻有效, 唔係就慘啦。。。 如果用咗一定好, 就都值得, 但都要試藥, 可能傾家蕩產都得個桔


伯爵府

積分: 17159


33#
發表於 20-8-13 15:47 |只看該作者
貓頭雀 發表於 20-8-13 15:13
唉。

人在惡疾面前,能力非常渺小。

情況如果係我,我只可選擇等死,根本無能力去用咁多錢吊命,當借返黎醫,醫完我要諗辦法還錢都係死路一條,但樓主,你加油,祝福你


侯爵府

積分: 23665


34#
發表於 20-8-13 15:51 |只看該作者
好昂貴呀.......唔好講2年的藥費, 只聽你講2個月都差不多要90萬已經頭痛.
請原諒唔識點安慰你


珍珠宮

積分: 48612


35#
發表於 20-8-13 15:56 |只看該作者
我愛Corina 發表於 20-8-13 15:46
係呀,不過睇下負唔負擔到啦,如果要賣晒d 樓黎醫,我寧願算。

介意透露你患上什麼cancer嗎?同你年紀多大有冇小朋友?給多些資料,可能有jm集思廣益幫到妳!


珍珠宮

積分: 48612


36#
發表於 20-8-13 15:57 |只看該作者
DonnieBB 發表於 20-8-13 15:46
上年有同事上招, 要食標靶藥, 食咗2次, 話無咩效果, 講緊成個療程係200萬, 一劑都20萬, 要轉另一隻, ...

什麼cancer?


子爵府

積分: 14468


37#
發表於 20-8-13 16:02 |只看該作者
本帖最後由 tingting2200 於 20-8-13 16:07 編輯
貓頭雀 發表於 20-8-13 15:13
唉。

人在惡疾面前,能力非常渺小。

明白你呢種痛和無奈
我阿爸&好朋友係上年都患癌(3-4期),初時好擔心佢地病情,又擔心無錢醫
最後佢地一個係公立醫院做手術,另一個搵私人醫生做手術再轉公立醫院做傳統治療

依家佢地病情都穩定了,回復正常生活,相信天無絕人之路,加油

P.S. 你講呢治療藥費係未免疫治療?



珊瑚宮

積分: 109173

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


38#
發表於 20-8-13 16:07 |只看該作者
貓頭雀 發表於 20-8-13 15:13
唉。

人在惡疾面前,能力非常渺小。
明白,你睇賭王咪係........如果佢唔係家...財......萬..........貫,早就去賣蛋


瑪瑙宮

積分: 139328

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


39#
發表於 20-8-13 16:13 |只看該作者
sabun 發表於 20-8-13 15:56
介意透露你患上什麼cancer嗎?同你年紀多大有冇小朋友?給多些資料,可能有jm集思廣益幫到妳!
...

大吉利是,你睇清楚d 先啦


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


40#
發表於 20-8-13 16:15 |只看該作者
白毛毛 發表於 20-8-13 15:39
如果你公司有份medical,可以買份高墊底費的high end醫保當做backup。我就係咁。
...

我都係咁做,deductibles 3萬,保費都係幾百蚊一個月,但個coverage係好大! 我又唔係好擔心癌症,但我爸爸要洗腎,每月洗血嘅費用都好貴,而呢啲高端醫療係計埋門診洗腎,我得一粒仔,唔想將來佢要揹起我嘅醫療使費。

首頁
12345...14

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo