自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 33225


21#
發表於 20-8-21 23:26 |只看該作者
你話佢怕醜,但間嘢harsh,咁都仲報?怕醜係因為大家唔識?唔熟?佢冇自信?就算係其中之一,用「harsh」會適得其反。


珍珠宮

積分: 33225


22#
發表於 20-8-21 23:32 |只看該作者
「有自信」,「有興趣」,「有天份」,咁樣學習先會事半功倍。學習靠逼係冇用,你只會影響佢心理。


禁止訪問

積分: 10396


23#
發表於 20-8-21 23:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10396


24#
發表於 20-8-21 23:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10396


25#
發表於 20-8-21 23:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16771

最關心BB問題熱投勳章


26#
發表於 20-8-21 23:39 |只看該作者
既然你都知佢唔開心,咁點解仲要迫佢上?5歲好細個咋,如果有心佢考學校,一係比佢讀私幼,整個學習都有系統,開心學習得黎又學到野,考學校個名又好d。


禁止訪問

積分: 30876


27#
發表於 20-8-21 23:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 46551


28#
發表於 20-8-21 23:41 |只看該作者

回覆樓主:

唔好令佢討厭學習


禁止訪問

積分: 10396


29#
發表於 20-8-21 23:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 46551


30#
發表於 20-8-21 23:43 |只看該作者
pillarfung 發表於 20-8-21 23:39
本帖最後由 pillarfung 於 20-8-21 23:41 編輯

你啲咁嘅回應態度,梗係反彈唔到我啦,你自己全部吸收, ...


用不著咁樣講野吧


禁止訪問

積分: 10396


31#
發表於 20-8-21 23:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10396


32#
發表於 20-8-21 23:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 33225


33#
發表於 20-8-21 23:45 |只看該作者
KateC2012 發表於 20-8-21 23:36
認同

所以我見佢出到黎皮笑肉不笑,我都好懷疑係咪適合佢,所以我開post 問下5歲啱唔啱呢種教法

我小朋友都係怕醜,佢上有料但harsh老師嘅堂全程唔講嘢,唔出聲。上冇乜料,pea吓pea吓老師嘅堂,好活潑開朗,個老師令佢覺得上堂並唔可怕。我最後揀咗pea嗰個老師,因為小朋友慢慢開始有自信,有興趣。佢而家學嘢唔係靠老師,佢覺得靠自己都可以。(啲自信心同之前比真係天壤之別,雖然同其他好有自信小朋友比仲係有距離)其實小朋友,5歲人仔,發育都未發育好,心靈上點負擔得到人哋對佢harsh,我哋成人都會唔鍾意。


禁止訪問

積分: 10396


34#
發表於 20-8-21 23:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 30876


35#
發表於 20-8-21 23:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16771

最關心BB問題熱投勳章


36#
發表於 20-8-21 23:48 |只看該作者
KateC2012 發表於 20-8-21 23:42
其實我個post d 內容有無咁誤導?我邊有逼佢上? 咪就係試左一堂覺得嚴,開post 問下大家意見囉

...

我既意思係既然你知佢唔開心,就唔好再要佢上呢種訓練班。如果本身你已經有既定立場,就無謂開post;可能你想爭取認同,等自己感覺舒服d,但當人比建議你、等你反思時,你都應該諗下。唔係想話你,只係想你諗多幾面,呢個先係開post既用處。


禁止訪問

積分: 10396


37#
發表於 20-8-21 23:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 100497

2024年龍年勳章 牛年勳章


38#
發表於 20-8-21 23:50 |只看該作者
其實5歲,比佢睇吓書,同佢講下故事都夠!我擔心咁早軍訓,令佢怕左學習就手尾長


公爵府

積分: 27305


39#
發表於 20-8-21 23:51 |只看該作者
我喺屋企都係咁train我個五歲女,中英數、講故事、對答,我都嚴㗎,當然唔係惡,只係有要求,不過會儲印仔換禮物,學習之間會加啲小遊戲輕鬆下,令件事開心啲,你話小朋友好喜歡應該唔係,但有需要,大半年冇返學,一開就考小,唔跟下邊得?唔考小都要升小,唔通一張白紙上小學?疫情期間佢已經習慣咗,每朝起身自動自覺做我俾嘅功課。


大宅

積分: 1239


40#
發表於 20-8-21 23:52 |只看該作者
KateC2012 發表於 20-8-21 23:38
有報面試班,報個間改左zoom 上,佢唔啱
呢間係屋企樓下,鄰居推介,所以一試

怕醜就要用鼓勵既方法,要有耐性咁氹

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo