自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 9648


21#
發表於 20-8-24 14:55 |只看該作者
露比EE 發表於 20-8-24 14:45
人生根本就無100%保証,呼吸都有可能中招,亦可能被家人傳染,唔通全人类在家工作or不工作不買餸,老實講 ...

同意


男爵府

積分: 5499


22#
發表於 20-8-24 14:56 |只看該作者
當日蒙面法明知正常嘅學生係唔關事,班黃屍家長都嘈到拆天
今日檢測唔投訴到暈


公爵府

積分: 25007


23#
發表於 20-8-24 15:03 |只看該作者
LadyMacbeth 發表於 20-8-24 14:56
當日蒙面法明知正常嘅學生係唔關事,班黃屍家長都嘈到拆天
今日檢測唔投訴到暈
...

唔想檢測咪唔好返學,但不能要想返學果班都唔比返


伯爵府

積分: 15748


24#
發表於 20-8-24 15:03 |只看該作者
LoveChild 發表於 20-8-24 14:20
7日驗一次
無可能啦!第1⃣️次就免費姐之後呢?7日一次,就算5百一次,對某部份家長嚟講都係頗重負擔


公爵府

積分: 29592

2024年龍年勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 20-8-24 15:05 |只看該作者
LoveChild 發表於 20-8-24 14:20
7日驗一次

好理想既想法


男爵府

積分: 9648


26#
發表於 20-8-24 15:06 |只看該作者
LadyMacbeth 發表於 20-8-24 14:56
當日蒙面法明知正常嘅學生係唔關事,班黃屍家長都嘈到拆天
今日檢測唔投訴到暈
...

班黃屍家長其實又罷課又投訴,咁佢地仔女咪唔好返學囉。班黃屍就係覺得自己大哂,一定要全香港跟佢地


公爵府

積分: 29592

2024年龍年勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 20-8-24 15:06 |只看該作者
露比EE 發表於 20-8-24 15:03
唔想檢測咪唔好返學,但不能要想返學果班都唔比返

咁唔返學老師又要另外支援,咁都唔係辦法


公爵府

積分: 25007


28#
發表於 20-8-24 15:09 |只看該作者
熱媽 發表於 20-8-24 15:03
無可能啦!第1⃣️次就免費姐之後呢?7日一次,就算5百一次,對某部份家長嚟講都係頗重負擔
...

第一次免費,冇病果d可以返學,之後每2星期一次random檢測,有經濟問題可以同學校商量,但點都冇可能因為小問題要全部學生無止境停課?


公爵府

積分: 25007


29#
發表於 20-8-24 15:11 |只看該作者
0q.cathy 發表於 20-8-24 15:06
咁唔返學老師又要另外支援,咁都唔係辦法

真病果啲自然要去医院医病,但果班只係驚又唔做檢測果班根本就係想要全部學生陪葬!


大宅

積分: 2293


30#
發表於 20-8-24 15:12 |只看該作者
贊成!


水晶宮

積分: 55151


31#
發表於 20-8-24 15:14 |只看該作者
vickymamaa 發表於 20-8-24 14:19
但點保證今日驗左陰性,明天唔會感染病毒?

成日咁多人咁認?其實你今日做左body check都唔代表之後無事架


水晶宮

積分: 50660


32#
發表於 20-8-24 15:24 |只看該作者
如果安排到當然好啦
檢測都係想搵無病徵既隱形病患者


公爵府

積分: 27109


33#
發表於 20-8-24 15:28 |只看該作者
leopak 發表於 20-8-24 14:22
最安全係全港同一時間,必須檢測。
一日未有報告,一日都唔可以出街。

理想與現實,唉!香港無可能發生。


公爵府

積分: 25007


34#
發表於 20-8-24 15:32 |只看該作者
世事無常 發表於 20-8-24 15:28
理想與現實,唉!香港無可能發生。

所以追求100%保証果班係痴人說夢話!
聽佢地講就死得


侯爵府

積分: 21806


35#
發表於 20-8-24 15:38 |只看該作者
露比EE 發表於 20-8-24 14:28
所以既然政府每次聽袁何2位痴人說既夢話都比人插,倒不如硬起來用措施去防疫,學生總不能一世在家上堂的! ...

個人意見, 檢測加市內健康碼才有機會遏止疫情,起碼即使檢測後有感染也可快速應對.
可惜市內健康碼應該冇可能在香港境內實行


珍珠宮

積分: 34922

畀面勳章


36#
發表於 20-8-24 15:41 |只看該作者
vickymamaa 發表於 20-8-24 14:19
但點保證今日驗左陰性,明天唔會感染病毒?

本帖最後由 小肥兔 於 20-8-24 15:42 編輯

成日講同一句說話,以為真係有道理? 唔好講到好似病菌滿街, 最高峰暫時都係150左右, 全港有700 萬人, 真係今日驗完, 明天會中招? 呢句說話可以用嚟呃傻人

全民檢驗唔多人參予, 抽唔到隱形患者出嚟, 限聚令下,會一日幾十宗,唔限聚就幾何級數上, 一時又要求放寬限聚, 但又唔願參加檢測抽出隱形患者, 真係矛盾到極緻

清唔到隱形患者, 大家齊齊限聚, 經濟繼續差落去, 黃人真係好白痴, 日日口號式講野, 從不用腦


侯爵府

積分: 21806


37#
發表於 20-8-24 15:42 |只看該作者
leopak 發表於 20-8-24 14:22
最安全係全港同一時間,必須檢測。
一日未有報告,一日都唔可以出街。

全日禁堂食都搞到天跌落嚟咁嚴重呀, '禁固'市民唔比出街, 講吓都係死罪


珍珠宮

積分: 46880

母親節2025勳章 玩具勳章


38#
發表於 20-8-24 15:44 |只看該作者

回覆樓主:

走黎走去豁免班人唔驗,留港抗疫反而要驗,甘多隱形周圍驗都無啦,本末倒置


公爵府

積分: 25007


39#
發表於 20-8-24 15:50 |只看該作者
lakgarden 發表於 20-8-24 15:42
全日禁堂食都搞到天跌落嚟咁嚴重呀, '禁固'市民唔比出街, 講吓都係死罪
...

全日禁堂食啫,又唔係全日禁食,有幾慘啫,係d人乜都攞黎鬧啫!
當d人有病唔去医,有人話唔講只識吠,政府仲須要咁在意佢地意見嗎?


伯爵府

積分: 18512


40#
發表於 20-8-24 15:55 |只看該作者
vickymamaa 發表於 20-8-24 14:19
但點保證今日驗左陰性,明天唔會感染病毒?

就係!
我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo