婦女醫護

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 278


21#
發表於 04-12-9 16:01 |只看該作者

Re: 有冇日日用護墊?

我係日日用都有10年, 吾用過吾自在.


男爵府

積分: 5929


22#
發表於 04-12-9 17:15 |只看該作者

Re: 有冇日日用護墊?

醫生話如果長期用都無問題,係唔會有問題的。除非你係新用,有問題的話就好可能關個"餅乾"事了。


洋房

積分: 60


23#
發表於 04-12-10 00:45 |只看該作者

Re: 有冇日日用護墊?

我有一個好古怪既現象,
一般黎講,我只會排卵果幾日先會有分泌,平時都好乾爽下,
但如果一用護墊,就會無lala都有分泌,d味都好難頂,
試過特登用足一個月,佢真係日日都濕晒!
有冇人咁古怪﹖


男爵府

積分: 6704


24#
發表於 04-12-11 17:47 |只看該作者

Re: 有冇日日用護墊?

我都係日日要用~


大宅

積分: 1129


25#
發表於 04-12-11 20:11 |只看該作者

Re: 有冇日日用護墊?

Me too.


珍珠宮

積分: 39726

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


26#
發表於 04-12-11 20:44 |只看該作者

Re: 有冇日日用護墊?

me too~ I use carefree everyday.

Longman 寫道:
死喇,我用左護墊(而且仲係日日用)巳經有好多年喇。試過有日因用完唔記得入貨無用....嘩,果日個心即刻羅羅亂覺得自己好唔乾淨好無安全感。

o o o ~~~~~這可能是我一個心魔! :-| 點算好?


翡翠宮

積分: 85993

好媽媽勳章 畀面勳章


27#
發表於 04-12-11 23:02 |只看該作者

Re: 有冇日日用護墊?

日日用


子爵府

積分: 13839


28#
發表於 04-12-12 00:18 |只看該作者

Re: 有冇日日用護墊?

以前唔用,裝左子宮環後就日日用,carefree加長


別墅

積分: 860


29#
發表於 04-12-12 20:59 |只看該作者

Re: 有冇日日用護墊?

我都有用,用Carefree


民房

積分: 32


30#
發表於 04-12-12 21:01 |只看該作者

Re: 有冇日日用護墊?

wendy寫道:
我都有用,用Carefree


大宅

積分: 2299

好媽媽勳章


31#
發表於 04-12-13 01:05 |只看該作者

Re: 有冇日日用護墊?

Longman 寫道:
我都有日日用而且用左成七、八年喇。我係用 kotex or carefree,從前幾排因念珠菌常常翻發從另一個topic bk mami 話原來醫生係唔主張用護墊架,因為谷身所以容易有念珠菌!你地有無此問題?


我日日都用!電視方問過, 唔主張用係因為d醫生話,很多人都不勤換,一日可能更換一次,又或由早上用到夜晚,甘就仲衰過唔用,所以佢地令願叫人勤換內褲(冇理由帶幾條褲仔出街??),如果唔係便帶來很多病菌
就算全個世界 亦都失去 他也在這裡 全場突然寂靜 他都給我衷心的讚許 就算誰愛過我 又給收去他熾熱不退 旁人視為負累 他偏不覺苦 靜心等我歸去 如何大成大敗 他的寵愛中 亦都只有一歲 共誰玩 共誰做伴侶 進步到 某一點 熱情就會退 共同進退唯獨是父母這一對


男爵府

積分: 6259


32#
發表於 04-12-13 09:15 |只看該作者

Re: 有冇日日用護墊?

以前有用, 而家無用, 聽講吾用好d喎.


男爵府

積分: 6880


33#
發表於 04-12-13 10:22 |只看該作者

Re: 有冇日日用護墊?

從不用


子爵府

積分: 13990


34#
發表於 04-12-13 14:47 |只看該作者

Re: 有冇日日用護墊?

我唔用GAR. M COME用M 巾都已經好唔舒服, :-(


別墅

積分: 686


35#
發表於 04-12-13 14:54 |只看該作者

Re: 有冇日日用護墊?

我都有日日用,用 kotex or whisper,用咗好幾年啦,雖然用護墊念珠菌好易翻發,咪唯有勤d換囉,試過唔用幾日都有d痕痕地啦


侯爵府

積分: 22720


36#
發表於 04-12-13 15:29 |只看該作者

Re: 有冇日日用護墊?

無0架...通常M之後有啡色嘢就用, 用到清哂就唔用囉, 因為好似唔用乾爽d.


別墅

積分: 637


37#
發表於 04-12-14 00:56 |只看該作者

Re: 有冇日日用護墊?

我都係日日用架,我用Kotex.


侯爵府

積分: 24109


38#
發表於 04-12-14 23:47 |只看該作者

Re: 有冇日日用護墊?

我都係日日用架~
我家有隻曳曳豬


民房

積分: 54


39#
發表於 04-12-15 13:29 |只看該作者

Re: 有冇日日用護墊?

我都係日日用架


別墅

積分: 752


40#
發表於 04-12-15 17:06 |只看該作者

Re: 有冇日日用護墊?

之前每day都用, 成日發炎(念珠菌), 已換得好密都係甘, 而家冇用lu!! :mrgreen:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo