懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   8


大宅

積分: 1170


21#
發表於 20-10-3 16:49 |只看該作者
SY3887 發表於 20-9-29 00:30
上官師傅 》你可去FB 睇睇
我上星期己擇日,講得好長細, 唔hea 你
你可考慮


上官師傅都 ok , 得睇過佢個網。
佢收幾多呀?


洋房

積分: 70


22#
發表於 20-10-3 21:35 |只看該作者
6214K 發表於 20-10-3 16:49
上官師傅都 ok , 得睇過佢個網。
佢收幾多呀?

你可直接whatapps 佢
佢好好人的!
上一次我同老公上去office
講左差不多兩個幾鐘
會講些爸爸媽媽八字等等⋯


洋房

積分: 71


23#
發表於 20-10-3 22:34 |只看該作者
想揾師父擇日,請PM(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)


大宅

積分: 1170


24#
發表於 20-10-3 23:02 |只看該作者
makolilili 發表於 20-10-3 22:34
想揾師父擇日,請PM(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)

其實唔洗PM 咁麻煩,
直接開名咪得囉,好多人都係咁。
以下係之前個網友比我既 PM 信息,不過盲公我只係信以前澳門個盲公陳

樓上網友給我既 PM 資料:

林文浩命理, 他是一位現代化的盲公, 他是一路同你傾計一路用電腦輸入資料, 我覺得佢都幾好,過往每年都係搵佢睇流年運程。




民房

積分: 12


25#
發表於 20-10-3 23:10 |只看該作者
回覆 陶淵明 的帖子

可以pm我嗎?Thanks


大宅

積分: 3134


26#
發表於 20-10-4 01:16 |只看該作者
6214K 發表於 20-10-3 23:02
其實唔洗PM 咁麻煩,
直接開名咪得囉,好多人都係咁。
以下係之前個網友比我既 PM 信息,不過盲公我只係信 ...

開名我覺得唔需要,
有人有需要嘅咪同我講我咪話畀佢聽囉,
有好多人會覺得係打手, 喺度幫人賣廣告


大宅

積分: 3134


27#
發表於 20-10-4 01:16 |只看該作者
yinyin02035 發表於 20-10-3 23:10
回覆 陶淵明 的帖子

可以pm我嗎?Thanks

樓上開咗名喇


大宅

積分: 1170


28#
發表於 20-10-4 07:20 |只看該作者
本帖最後由 6214K 於 20-10-4 07:23 編輯
陶淵明 發表於 20-10-4 01:16
開名我覺得唔需要,
有人有需要嘅咪同我講我咪話畀佢聽囉,
有好多人會覺得係打手, 喺度幫人賣廣告

個 post 個個人都回覆「 pm 我啦」,做咩要咁鬼鼠喎,大把post d 人都直接開名啦。你介紹既好唔好人地會上網再 search,好似我咁,我只係覺得我唔會用佢,無覺得你係打手喎


大宅

積分: 1832


29#
發表於 20-10-7 13:31 |只看該作者
陶淵明 發表於 20-9-24 22:15
你有冇相熟,可以介紹畀你,我個仔都係搵佢批命,話時話都幾準

可唔可以介紹比我,謝謝你


別墅

積分: 745


30#
發表於 20-10-14 00:05 |只看該作者
麻煩pm(emoji)(emoji)


複式洋房

積分: 244


31#
發表於 20-10-17 09:03 |只看該作者
陶淵明 發表於 20-9-24 22:15
你有冇相熟,可以介紹畀你,我個仔都係搵佢批命,話時話都幾準

可PM我師傅資料嗎? 謝謝


大宅

積分: 2875


32#
發表於 21-1-3 00:18 |只看該作者
陶淵明 發表於 20-9-24 22:15
你有冇相熟,可以介紹畀你,我個仔都係搵佢批命,話時話都幾準

can pm me ? thx


別墅

積分: 977


33#
發表於 21-1-3 15:51 |只看該作者
陶淵明 發表於 20-9-24 22:15
你有冇相熟,可以介紹畀你,我個仔都係搵佢批命,話時話都幾準

Ok


別墅

積分: 977


34#
發表於 21-1-3 15:53 |只看該作者
陶淵明 發表於 20-10-4 01:16
開名我覺得唔需要,
有人有需要嘅咪同我講我咪話畀佢聽囉,
有好多人會覺得係打手, 喺度幫人賣廣告

Pm


大宅

積分: 4668


35#
發表於 21-1-5 22:01 |只看該作者
蘇師傅,玲玲呢?會唔會考慮?我冇搵過,純粹想問吓


複式洋房

積分: 233


36#
發表於 21-1-8 09:09 |只看該作者
陶淵明 發表於 20-9-24 22:15
你有冇相熟,可以介紹畀你,我個仔都係搵佢批命,話時話都幾準

可以pm 嗎?


複式洋房

積分: 253


37#
發表於 21-1-8 10:13 |只看該作者
Pm please


大宅

積分: 3134


38#
發表於 21-1-11 13:49 |只看該作者
LauP 發表於 21-1-8 09:09
可以pm 嗎?

林文浩, 佢寫字樓喺旺角交通銀行中心上面, 我越來越覺得佢好準呀, 我個仔啲性格完全畀佢批中曬


複式洋房

積分: 168


39#
發表於 21-1-15 15:46 |只看該作者
想搵師父改名plx pm. thanks~


男爵府

積分: 6171


40#
發表於 21-1-15 15:51 |只看該作者

回覆樓主:

搵陳咢魁改

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo