自由講場

跳至

首頁

尾頁
   6


子爵府

積分: 11415


21#
發表於 20-9-27 22:15 |只看該作者
feifei_baby 發表於 20-9-27 21:36
呎數、樓齡、樓層接近,

單幢:平80萬,一出(emoji)就係街,行2分鐘到地鐵,管理麻麻

我都考慮緊呢個問題
我有兩個朋友都買單幢 佢地買元朗 管理費又唔係貴喎 一蚊幾一呎
我反而擔心大維修 呢兩個朋友一個買左三幢幾十年 佢話最大個次維修都係九萬 其他好平

另一個係兩年前買 未知使唔使大維修
但我見佢地租出既租金只同私樓差一千蚊 唔係差好遠 佢兩個都係投資用


瑪瑙宮

積分: 134334


22#
發表於 20-9-27 22:23 |只看該作者
feifei_baby 發表於 20-9-27 21:36
呎數、樓齡、樓層接近,

單幢:平80萬,一出(emoji)就係街,行2分鐘到地鐵,管理麻麻

不要單幢,如果座大廈要維修,業主比既錢就會比屋苑多住戶,分擔既數目多好多。

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


珍珠宮

積分: 32502


23#
發表於 20-9-27 22:24 |只看該作者
藍尾巴 發表於 20-9-27 21:42
屋苑,到要大維修,小戶數就知搶錢。同埋記得睇下法團多唔多錢剩,大維修左未。如果單幢有法團睇下會唔會比 ...

好似呢個屋苑就嚟30樓齡,但赤字咪好大鑊?
16012166490582357378312258368550.jpg


男爵府

積分: 5918


24#
發表於 20-9-27 22:40 |只看該作者
本帖最後由 IamChuChu 於 20-9-27 22:44 編輯

回覆 可愛教主2 的帖子

經驗係大型屋苑管理人費用, 維修費都誇大數極不合理, 好多傳媒都踢爆尤其MTR物管。 所以真係要實質知道你嗰單幢vs 屋院嘅狀況。 單幢樓實質支出連維修未必會多過大型屋苑。 好似上面jm post balance sheet 就係洗過千萬維修喺屋苑天橋及球場等費用, 單幢樓唔會有


水晶宮

積分: 65955


25#
發表於 20-9-27 22:43 |只看該作者
回覆 feifei_baby 的帖子

視乎能力,供多80萬,分三十年月供多2222元,如果生活支出大,省呢筆錢夠貼去幫補下買餸。我會要左單支先,再一路儲蓄等儲大舊錢才想下一步。


寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 20-9-27 22:45 |只看該作者
屋苑sure, 單棟如果維修就煩


珍珠宮

積分: 32281

hashtag影視迷勳章


27#
發表於 20-9-27 22:46 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 chungsfamily 於 20-9-27 22:49 編輯

屋苑無會所,樓齡應該唔細,我會揀單棟上左樓先,時機適合再換


大宅

積分: 4033


28#
發表於 20-9-27 22:53 |只看該作者
feifei_baby 發表於 20-9-27 21:36
呎數、樓齡、樓層接近,

單幢:平80萬,一出(emoji)就係街,行2分鐘到地鐵,管理麻麻

我媽屋企係小型屋苑,啱啱先至劏咗佢20万維修

點評

wcpcelia    發表於 20-9-28 10:02


子爵府

積分: 10177


29#
發表於 20-9-27 22:57 |只看該作者
一定屋苑


大宅

積分: 4168


30#
發表於 20-9-27 23:05 |只看該作者

回覆樓主:

有能力一定屋苑,單棟難D放


珍珠宮

積分: 32502


31#
發表於 20-9-27 23:07 |只看該作者
IamChuChu 發表於 20-9-27 22:40
回覆 可愛教主2 的帖子

經驗係大型屋苑管理人費用, 維修費都誇大數極不合理, 好多傳媒都踢爆尤其MTR物管 ...

係呀,呢個係屋苑,30年樓齡有機會維修附近設施, 如是者做大維修咪要夾好多錢囉?


公爵府

積分: 27305


32#
發表於 20-9-27 23:18 |只看該作者
chungsfamily 發表於 20-9-27 22:46
屋苑無會所,樓齡應該唔細,我會揀單棟上左樓先,時機適合再換

單幢樓齡一樣


禁止訪問

積分: 675


33#
發表於 20-9-27 23:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27305


34#
發表於 20-9-27 23:19 |只看該作者
可愛教主2 發表於 20-9-27 22:24
好似呢個屋苑就嚟30樓齡,但赤字咪好大鑊?

我之前住果度,二千幾萬赤字


翡翠宮

積分: 97230

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章


35#
發表於 20-9-27 23:23 |只看該作者
本帖最後由 goldpiglet 於 20-9-27 23:24 編輯

屋苑
二手成交始終活躍喲
將來放租或換樓較易


水晶宮

積分: 51827


36#
發表於 20-9-27 23:25 |只看該作者

回覆樓主:

屋苑,有氣勢啲


珍珠宮

積分: 49307

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


37#
發表於 20-9-27 23:43 |只看該作者
feifei_baby 發表於 20-9-27 21:36
呎數、樓齡、樓層接近,

單幢:平80萬,一出(emoji)就係街,行2分鐘到地鐵,管理麻麻

屋苑


侯爵府

積分: 21806


38#
發表於 20-9-28 00:24 |只看該作者
屋苑, 貴買貴賣, 日後換樓也易出貨


珍珠宮

積分: 38387


39#
發表於 20-9-28 01:56 |只看該作者

回覆樓主:

屋苑


男爵府

積分: 7782


40#
發表於 20-9-28 02:39 |只看該作者
feifei_baby 發表於 20-9-27 21:36
呎數、樓齡、樓層接近,

單幢:平80萬,一出(emoji)就係街,行2分鐘到地鐵,管理麻麻

你打算自住定投資先?屋苑and 單幢大廈維修左未?管理費相差多少?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo