自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 5100


21#
發表於 20-11-21 15:27 |只看該作者
奇奇媽媽 發表於 20-11-21 14:13
某男校,我覺得入到第三round 既學生已經好叻仔,無奈學位有限,校長再班叻仔中選出有眼緣的學生或者佢覺得 ...

吾知你係咪英華,如果係英華,十年前都要3rd in.


公爵府

積分: 27305


22#
發表於 20-11-21 15:28 |只看該作者
C.Humphrey 發表於 20-11-21 15:08
樓主話細女喎

我入咗group咋,我地考完唔考了


公爵府

積分: 27475

2024年龍年勳章 HiPP勳章(1)


23#
發表於 20-11-21 15:30 |只看該作者

回覆樓主:

3rd in 係睇家長對答談吐,k3仲細,小學流流長,家庭教育好重要。


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


24#
發表於 20-11-21 15:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


25#
發表於 20-11-21 15:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


26#
發表於 20-11-21 15:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20297


27#
發表於 20-11-21 15:52 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 20-11-21 15:44
講真,望都望自己仔女入到下一round啦,如果咁勁申請十幾廿間都入到第三輪,自然會篩選
得一兩間入到嘅, ...

本帖最後由 奇奇媽媽 於 20-11-21 15:57 編輯

對,我大個個好定學術好好,考港同時完成左2nd in 就止步,好似係waiting, 當年無記錯好似無3round ,我細個個活潑樣仲要白白豬,成日笑但係學術好一般,港同收左,意料之外

點評

wcpcelia    發表於 20-11-23 16:05


珍珠宮

積分: 40238


28#
發表於 20-11-21 16:04 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 20-11-21 15:39
我以為福小,8咋,無特別留意行情

呢排真係替他們緊張,畢竟自己的已經讀緊中學,諗返以前好似冇咁瘋狂。


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


29#
發表於 20-11-21 16:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


30#
發表於 20-11-21 16:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 40238


31#
發表於 20-11-21 16:21 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 20-11-21 16:15
都係,慶幸早生幾年



伯爵府

積分: 15963


32#
發表於 20-11-21 16:22 |只看該作者
feifei_baby 發表於 20-11-21 12:55
只係有感而發,我見工最盡都係去到 2nd in,大女當年考k,多數一take過,而家唔少名幼都要二面,今年細女考 ...

3rd in見下家長都見識到唔少嘢㗎!我試過third in係校長主任對我一個家長,又試過另一間校長主任對6pair 家長... 我覺得有得著㗎!


公爵府

積分: 27475

2024年龍年勳章 HiPP勳章(1)


33#
發表於 20-11-21 16:27 |只看該作者
Happybabyhbb 發表於 20-11-21 16:22
3rd in見下家長都見識到唔少嘢㗎!我試過third in係校長主任對我一個家長,又試過另一間校長主任對6pair ...

可唔可以講多d聽吓


侯爵府

積分: 20297


34#
發表於 20-11-21 16:30 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 20-11-21 16:16
我成日串我個女,無嘢叻,就係當日面試俾老師見到佢面試完後執玩具,咁就得咗
...

本帖最後由 奇奇媽媽 於 20-11-21 16:37 編輯

突然諗起好多回憶,當年細個個考完問佢中唔中意學校,佢好嬲話唔中意,話小朋友好曳搶佢積木,我問佢根住點,佢話由得佢搶 ,所以就成功搶分 我幾肯定學校不是用學術選擇學生


禁止訪問

積分: 61348


35#
發表於 20-11-21 17:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 61348


36#
發表於 20-11-21 17:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27305


37#
發表於 20-11-21 18:07 |只看該作者
IloveJJ 發表於 20-11-21 17:58
其實肯面幾次,代表學校認真,真係揀合適學生,求其面一次既,你估佢揀咩?
...

有啲一面嘅學校,教出嚟嘅學生都唔弱,龍幼都一take過就15年,出嚟嘅成績都好好。

不過估唔到原來唔少人都好buy「見多你幾面」


水晶宮

積分: 64325


38#
發表於 20-11-21 18:14 |只看該作者
本帖最後由 whyyou 於 20-11-21 18:14 編輯

如果間學校係你好想入,我諗in幾多round你都覺得值,相反唔想入嗰啲,叫你in一round你都會覺得人地嘥你時間


男爵府

積分: 5345


39#
發表於 20-11-21 18:19 |只看該作者
女仔好dd, 好多女校都唔洗見家長!不過講番轉頭,都係讀龍校好d! 我見同期的朋友仔讀名幼唔係龍校,日日奔波又要擔驚受怕等消息確係好難受!


公爵府

積分: 29867


40#
發表於 20-11-21 18:19 |只看該作者
feifei_baby 發表於 20-11-21 12:55
只係有感而發,我見工最盡都係去到 2nd in,大女當年考k,多數一take過,而家唔少名幼都要二面,今年細女考 ...

為了顯示誠意嘛!無辦法,大把人爭住去in。
你可以更新記錄, 讓好友們知道你在做什麼...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo