自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


寶石宮

積分: 257487

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


21#
發表於 20-11-24 07:32 |只看該作者
pc2012 發表於 20-11-24 01:31
原來係本地個案 + 不享有有薪病假 + 因留院而面對經濟困難,咁先可以申請㗎~

而虛報者須負刑事責任

講清楚就合理好多
放下自在


公爵府

積分: 27510

好媽媽勳章


22#
發表於 20-11-24 07:35 |只看該作者
bks2014 發表於 20-11-24 07:23
乞兒是否屬於第一類打散工,符合資格?

你覺得申報職業時,可以當乞兒係一個職業?
開心每一天


公爵府

積分: 25353


23#
發表於 20-11-24 07:44 |只看該作者
雪影 發表於 20-11-24 07:35
你覺得申報職業時,可以當乞兒係一個職業?

本帖最後由 bks2014 於 20-11-24 07:45 編輯

純粹討論,無牌小飯及性工作者符合資格嗎?
我諗緊低下階層/弱勢人群怎樣才符合資格
男乞兒/露宿者自稱是兼職鴨(性工作者)可以吧?


水晶宮

積分: 58544


24#
發表於 20-11-24 07:45 |只看該作者
合理


公爵府

積分: 27510

好媽媽勳章


25#
發表於 20-11-24 07:51 |只看該作者
bks2014 發表於 20-11-24 07:44
本帖最後由 bks2014 於 20-11-24 07:45 編輯

純粹討論,無牌小飯及性工作者符合資格嗎?

不如你直接查詢有關部門
不如我覺得乞兒同露宿者應該唔會自稱係性工作者
開心每一天


伯爵府

積分: 16791


26#
發表於 20-11-24 07:53 |只看該作者
有門檻正常好多


珍珠宮

積分: 32422

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 開心吸收勳章 Poo得好勳章


27#
發表於 20-11-24 07:53 |只看該作者
willmanhk 發表於 20-11-24 07:21
果班打散工有香港身份證既南亞人唔同你咁自律同咁識諗喎, 佢地分分鍾會為左5千而特登攞多幾更走多幾轉地方 ...

仲有攞緊綜援,而又偷偷地走去打散工的人


伯爵府

積分: 19204

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第四回 熱血金章 畀面勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回


28#
發表於 20-11-24 07:55 |只看該作者
合理


公爵府

積分: 28358

牛年勳章


29#
發表於 20-11-24 07:59 |只看該作者
caribbean1 發表於 20-11-24 07:53
仲有攞緊綜援,而又偷偷地走去打散工的人

如果佢攞緊綜援仲點敢申報自己有去返工呢?
我覺得呢個安排好合理,希望真係幫到啲經濟有困難嘅人啦!


侯爵府

積分: 23669


30#
發表於 20-11-24 08:00 |只看該作者
caribbean1 發表於 20-11-24 07:53
仲有攞緊綜援,而又偷偷地走去打散工的人

佢都唔敢出聲吧⋯⋯


侯爵府

積分: 24810


31#
發表於 20-11-24 08:01 |只看該作者
pc2012 發表於 20-11-24 01:31
原來係本地個案 + 不享有有薪病假 + 因留院而面對經濟困難,咁先可以申請㗎~

而虛報者須負刑事責任

咁都正常D


珍珠宮

積分: 32422

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 開心吸收勳章 Poo得好勳章


32#
發表於 20-11-24 08:03 |只看該作者
回覆 熊熊老婆 的帖子

咁又係,希望幫到真正有需要嘅人,而唔好被濫用就好


水晶宮

積分: 72340

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


33#
發表於 20-11-24 08:08 |只看該作者
係初初政府講到中左有獎咁,d 市民先咁大反應,政府公關有問題,應該講發放一次性支援金比d 手停口停既低下階層,避免佢地驚冇收入而唔去做檢測,唔係講派錢比中左招既人


子爵府

積分: 14306


34#
發表於 20-11-24 08:09 |只看該作者
唔理咁多,反正習慣嘈咗先,乜都係政府錯咁佢地就啱聽喇


瑪瑙宮

積分: 138580

馬年勳章


35#
發表於 20-11-24 08:15 |只看該作者
廷廷媽 發表於 20-11-24 08:08
係初初政府講到中左有獎咁,d 市民先咁大反應,政府公關有問題,應該講發放一次性支援金比d 手停口停既低下 ...

其實都有講詳情遲d公佈
係有人叻唔切, 係政府就搵位入, 乜都係政府錯啫

點評

小玲    發表於 20-11-24 10:16


珊瑚宮

積分: 109528

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


36#
發表於 20-11-24 08:16 |只看該作者
廷廷媽 發表於 20-11-24 08:08
係初初政府講到中左有獎咁,d 市民先咁大反應,政府公關有問題,應該講發放一次性支援金比d 手停口停既低下 ...

本來個原意係咁
有啲人好似的士司機
有病都唔報怕無收入無得claim 病假
結果一提出就被曲解


男爵府

積分: 6221


37#
發表於 20-11-24 08:17 |只看該作者
廷廷媽 發表於 20-11-24 08:08
係初初政府講到中左有獎咁,d 市民先咁大反應,政府公關有問題,應該講發放一次性支援金比d 手停口停既低下 ...

可能見太多人鬧就改成咁


伯爵府

積分: 15250


38#
發表於 20-11-24 08:22 |只看該作者
一早諗到會係有條件,無可能人人派,香港人反應太快了,未有細節就鬧咗先


子爵府

積分: 13041


39#
發表於 20-11-24 08:29 |只看該作者
Yan010408 發表於 20-11-24 08:17
可能見太多人鬧就改成咁

我覺得係,如果當初無人話,應該個個中招者都會有


子爵府

積分: 13041


40#
發表於 20-11-24 08:31 |只看該作者

回覆樓主:

如果一早已經諗咗有條件限制,出嘅時候就應該講埋啦,都可以話細節再補充,簡單話要在職嘅人先可以得到資助,而唔係話中招者得到資助囉,攞明係見咁多人嘈先加條例

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo