潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4220


21#
發表於 20-12-8 22:39 |只看該作者
Ms_Phoebe 發表於 20-12-8 21:11
全部靚野,rodeo pm 全粉都補到display, 勁

多謝欣賞 不過買到rodeo真係純粹好彩


伯爵府

積分: 18743


22#
發表於 20-12-10 23:13 |只看該作者
貴婦狗仔好得意,請問幾錢呀?


大宅

積分: 4220


23#
發表於 20-12-10 23:45 |只看該作者
ccmoon 發表於 20-12-10 23:13
貴婦狗仔好得意,請問幾錢呀?

貴婦狗係買薑餅人隨機附送嘅包裝黎架。不過petit h都有出過貴婦狗bag charm。香港唔知會唔會返,你可以留意下


伯爵府

積分: 18743


24#
發表於 20-12-10 23:46 |只看該作者
直美 發表於 20-12-10 23:45
貴婦狗係買薑餅人隨機附送嘅包裝黎架。不過petit h都有出過貴婦狗bag charm。香港唔知會唔會返,你可以留 ...

woow 咁好抵喎


大宅

積分: 4220


25#
發表於 20-12-10 23:48 |只看該作者
ccmoon 發表於 20-12-10 23:46
woow 咁好抵喎

次次都唔同架。我另外仲收過心心同流星


別墅

積分: 699


26#
發表於 20-12-12 11:51 |只看該作者
直美 發表於 20-12-8 22:37
Hihi~ 隻錶$52,400呀。SA話只係出左60隻for海港城新舖重開。仲有冇得賣就唔知啦。我覺得問下無妨呀。
...

10/12 早上SA通知仲有兩套!下午出去買了!thanks JM 估唔到仲入手到一條靚twilly
myimage.jpg
myimage.jpg


大宅

積分: 4220


27#
發表於 20-12-12 11:57 |只看該作者
Irenechan85 發表於 20-12-12 11:51
10/12 早上SA通知仲有兩套!下午出去買了!thanks JM 估唔到仲入手到一條靚tw ...

竟然賣到今日都仲有 我仲以為俾啲vip一早買曬添。Anyway, 恭喜jm~ 最緊要買到心頭好

三條錶帶入面我本來最唔鍾意白色。但換左之後覺得反而白色仲靚過黑色! 咁當然最靚係隻dusty pink啦
myimage.jpg
myimage.jpg


男爵府

積分: 6784


28#
發表於 20-12-12 12:10 |只看該作者
直美 發表於 20-12-12 11:57
竟然賣到今日都仲有 我仲以為俾啲vip一早買曬添。Anyway, 恭喜jm~ 最緊要買到心頭好:fortunate ...

隻錶靚到爆


別墅

積分: 699


29#
發表於 20-12-12 12:48 |只看該作者
直美 發表於 20-12-12 11:57
竟然賣到今日都仲有 我仲以為俾啲vip一早買曬添。Anyway, 恭喜jm~ 最緊要買到心頭好:fortunate ...

我都好鍾意白色表帶,尋日第一次帶都係用白色表帶 呢set真係性價比超高


侯爵府

積分: 20634


30#
發表於 20-12-12 13:14 |只看該作者
錶好靚,仲好抵買


大宅

積分: 4220


31#
發表於 20-12-12 13:49 |只看該作者
hattienail 發表於 20-12-12 12:10
隻錶靚到爆

可以試吓問仲有冇貨呀


大宅

積分: 4220


32#
發表於 20-12-12 13:50 |只看該作者
Irenechan85 發表於 20-12-12 12:48
我都好鍾意白色表帶,尋日第一次帶都係用白色表帶 呢set真係性價比超高
...

證明JM有眼光!一眼就相中條白色錶帶


大宅

積分: 4220


33#
發表於 20-12-12 14:00 |只看該作者
montea 發表於 20-12-12 13:14
錶好靚,仲好抵買

其實唔可以用抵黎形容。因為果兩條錶帶個價已經計左落去。H hour都有一隻類似嘅恒常款。今次依款special edition就係用依個款去改。兩隻錶鑽石個setting一樣,但恒常款只係賣4萬頭。所以論性價比,隻恒常款會仲抵玩。
myimage.jpg


侯爵府

積分: 20634


34#
發表於 20-12-12 18:37 |只看該作者
直美 發表於 20-12-12 14:00
其實唔可以用抵黎形容。因為果兩條錶帶個價已經計左落去。H hour都有一隻類似嘅恒常款。今次依款special e ...

我有兩隻h hour 鑽款,所以覺得special edition隻錶面好特別。


大宅

積分: 4220


35#
發表於 20-12-12 18:57 |只看該作者
montea 發表於 20-12-12 18:37
我有兩隻h hour 鑽款,所以覺得special edition隻錶面好特別。

哦~~ 原來係咁。隻special edition個錶面用左最signature嘅福寶地磚pattern,確係幾有心思


大宅

積分: 2997


36#
發表於 20-12-13 19:55 |只看該作者

回覆樓主:

好看


大宅

積分: 2055


37#
發表於 20-12-13 23:42 |只看該作者
直美 發表於 20-12-10 23:45
貴婦狗係買薑餅人隨機附送嘅包裝黎架。不過petit h都有出過貴婦狗bag charm。香港唔知會唔會返,你可以留 ...

姐係要買petit H 先有架隻鹿仔?定係聖誕裝飾黎架?好得意呀!


大宅

積分: 2055


38#
發表於 20-12-13 23:44 |只看該作者
直美 發表於 20-12-12 14:00
其實唔可以用抵黎形容。因為果兩條錶帶個價已經計左落去。H hour都有一隻類似嘅恒常款。今次依款special e ...

但special edition就值回票價


大宅

積分: 4220


39#
發表於 20-12-13 23:51 |只看該作者
Siuwor 發表於 20-12-13 23:42
姐係要買petit H 先有架隻鹿仔?定係聖誕裝飾黎架?好得意呀!

所有petit h產品嘅包裝都會跟一塊皮。但次次都唔同色同唔同公仔。全部都係random架


大宅

積分: 2055


40#
發表於 20-12-14 12:34 |只看該作者
直美 發表於 20-12-13 23:51
所有petit h產品嘅包裝都會跟一塊皮。但次次都唔同色同唔同公仔。全部都係random架
...

好正呀! 想請問門市有冇petit H 你呢種既吊飾架?定要上網先有?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo