潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   5


伯爵府

積分: 16902


21#
發表於 20-12-16 21:02 |只看該作者
Kelloggs 發表於 20-12-16 20:14
24/24 mini 我落舖試左
無感覺
我唔會排

請問你覺得24/24 mini有咩唔好呢?
Mini重唔重?


珍珠宮

積分: 42933

陪月勳章 畀面勳章


22#
發表於 20-12-16 21:03 |只看該作者
vinvillali 發表於 20-12-16 20:06
Kelly 25 都在我2021 年個list 入面. 但係問題係我連K28 都未出到
如果諗住今年出到就可咩offer都出左先。如果spend仲未到數咪慢慢來等25,我估過左年就唔駛咁多D,因為好多大spend的都出左袋了。
work hard PLAY hard


大宅

積分: 1319


23#
發表於 20-12-16 21:13 |只看該作者
Kelloggs 發表於 20-12-16 20:32
你咁講
我又要出嚟唱衰佢,真係唔好意思
29重都算啦

係喎,我試嘅時候都覺得好難關呀,現在完全想像得到你所講嘅情景,thank you 用家comment 可以完全唔使諗。


男爵府

積分: 6991


24#
發表於 20-12-16 21:13 |只看該作者
jenniferK 發表於 20-12-16 19:29
希望H 2021唔好加咁多,諗下諗下越諗越想買 寫住咁多先...

Kelly 25....等運到
24/24mini本身都好期待,但喺shop試完有啲失望,好細,同埋會向前傾




大宅

積分: 1319


25#
發表於 20-12-16 21:14 |只看該作者
Kelloggs 發表於 20-12-16 20:32
你咁講
我又要出嚟唱衰佢,真係唔好意思
29重都算啦

係喎,我試嘅時候都覺得好難關呀,現在完全想像得到你所講嘅情景,thank you 用家comment 可以完全唔使諗。


男爵府

積分: 6245


26#
發表於 20-12-16 21:24 |只看該作者
Kelloggs 發表於 20-12-16 20:32
你咁講
我又要出嚟唱衰佢,真係唔好意思
29重都算啦

形容得極好,完全想像到個情境。


男爵府

積分: 6245


27#
發表於 20-12-16 21:25 |只看該作者
Kelloggs 發表於 20-12-16 20:32
你咁講
我又要出嚟唱衰佢,真係唔好意思
29重都算啦

本帖最後由 June04 於 20-12-16 21:26 編輯



男爵府

積分: 6245


28#
發表於 20-12-16 21:29 |只看該作者
jenniferK 發表於 20-12-16 20:54
其實就算買Kelly都有同樣問題。希望mini唔駛靠腳可以同個盤骨頂住可以關到袋。
...

係,換左粗身短帶好啲,但裝得嘢,點都要用另1只手dou住。


男爵府

積分: 7036


29#
發表於 20-12-16 21:30 |只看該作者
jenniferK 發表於 20-12-16 20:54
其實就算買Kelly都有同樣問題。希望mini唔駛靠腳可以同個盤骨頂住可以關到袋。
...

你講得好啱
係同Kelly同一問題
有問題唔係個袋
係我
咁我唔會拎Kelly去買餸,通常出去食下飯,又唔帶細路,對手好得閒,所以無厭惡佢


男爵府

積分: 7036


30#
發表於 20-12-16 21:35 |只看該作者
tarejackie 發表於 20-12-16 21:02
請問你覺得24/24 mini有咩唔好呢?
Mini重唔重?

無咩唔好,亦都唔重,不過我形住我個暴龍look,單腳fing起喺度扣返好個袋,然後袋咸酸菜又滴緊水,成腳都魚血⋯
我唸唔到幾時適合用呢個袋,所以無咩動力買


珍珠宮

積分: 42933

陪月勳章 畀面勳章


31#
發表於 20-12-16 21:42 |只看該作者
Kelloggs 發表於 20-12-16 21:30
你講得好啱
係同Kelly同一問題
有問題唔係個袋

本帖最後由 jenniferK 於 20-12-16 21:44 編輯

多謝你的分享,比大家意見去選最合適的袋。除係2424除了裝得多野,佢的使用性原來都唔友好。


珍珠宮

積分: 42933

陪月勳章 畀面勳章


32#
發表於 20-12-16 21:46 |只看該作者
SHOPALHOLIC 發表於 20-12-16 21:13
24/24mini本身都好期待,但喺shop試完有啲失望,好細,同埋會向前傾

感覺和kelly danse的優缺點都差唔多。諗住冇唔會係quota bag先諗咋。
work hard PLAY hard


大宅

積分: 4220


33#
發表於 20-12-16 21:58 |只看該作者
SHOPALHOLIC 發表於 20-12-16 21:13
24/24mini本身都好期待,但喺shop試完有啲失望,好細,同埋會向前傾

我上星期日去攞袋時都試左。反而鍾意到不得了。希望排到


男爵府

積分: 6991


34#
發表於 20-12-16 22:08 |只看該作者
直美 發表於 20-12-16 21:58
我上星期日去攞袋時都試左。反而鍾意到不得了。希望排到
...
JM諗住要咩色?gold ?



大宅

積分: 4220


35#
發表於 20-12-16 22:15 |只看該作者
SHOPALHOLIC 發表於 20-12-16 22:08
JM諗住要咩色?gold ?

我同左sa講我無灰色系嘅袋。但就無特別指定邊隻灰。因為我想信佢一定會係能力範圍內幫我揀最好嘅


男爵府

積分: 5762


36#
發表於 20-12-16 22:22 |只看該作者
Kelloggs 發表於 20-12-16 21:35
無咩唔好,亦都唔重,不過我形住我個暴龍look,單腳fing起喺度扣返好個袋,然後袋咸酸菜又滴緊水,成腳都魚 ...

JM 你嘅形容搞笑得黎又生動


男爵府

積分: 5762


37#
發表於 20-12-16 22:24 |只看該作者
jenniferK 發表於 20-12-16 19:29
希望H 2021唔好加咁多,諗下諗下越諗越想買 寫住咁多先...

Kelly 25....等運到

咁constance呢?其實我覺得mini C幾靚,唔知出年有無機會低過1:1出到……


伯爵府

積分: 16902


38#
發表於 20-12-16 23:02 |只看該作者
Kelloggs 發表於 20-12-16 21:35
無咩唔好,亦都唔重,不過我形住我個暴龍look,單腳fing起喺度扣返好個袋,然後袋咸酸菜又滴緊水,成腳都魚 ...


你形容得太正


伯爵府

積分: 16902


39#
發表於 20-12-16 23:03 |只看該作者
SHOPALHOLIC 發表於 20-12-16 21:13
24/24mini本身都好期待,但喺shop試完有啲失望,好細,同埋會向前傾

竟然咁細個都係向前傾


男爵府

積分: 8162


40#
發表於 20-12-16 23:05 |只看該作者
jenniferK 發表於 20-12-16 21:00
會長買29?

Mini 同29我都ok架

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo