自由講場

跳至

首頁

尾頁
   9


大宅

積分: 1655


21#
發表於 21-1-22 09:06 |只看該作者
namnamnamlolo 發表於 21-1-22 08:42
無得作喎
你上網可以搵到資料架喎

網上面既資料最多搵到光豬面價。d貨尾發展商有冇暗中減價/有冇得傾價(通過調整佣金) ........ 呢方面係好唔透明


子爵府

積分: 13614


22#
發表於 21-1-22 09:22 |只看該作者
superbear 發表於 21-1-22 09:06
網上面既資料最多搵到光豬面價。d貨尾發展商有冇暗中減價/有冇得傾價(通過調整佣金) ........ 呢方面係好 ...



Jm 說得對,其實是非常不透明!


珍珠宮

積分: 42992


23#
發表於 21-1-22 09:22 |只看該作者
大笨鐘 發表於 21-1-22 06:08
新樓可以講價咩?

我都r頭,同佢唔買好快比人買左,仲有貨


用戶要求終止服務

積分: 31434

牛年勳章


24#
發表於 21-1-22 09:33 |只看該作者
cms8686 發表於 21-1-22 09:22
Jm 說得對,其實是非常不透明!

我都聽過私底下回買家,keep 住交易樓價唔可以太低。不過你話講價,我就諗到面價,所以唔會有得講,你係唔係問佢有無回傭?

未經許可,請勿轉載


大宅

積分: 2742


25#
發表於 21-1-22 09:44 |只看該作者
新樓可以講價ga咩


子爵府

積分: 13614


26#
發表於 21-1-22 09:53 |只看該作者
ilovebb88 發表於 21-1-22 09:44
新樓可以講價ga咩

同一層,問不同代理,開的價錢都不同。






水晶宮

積分: 51828


27#
發表於 21-1-22 09:58 |只看該作者
cms8686 發表於 21-1-22 00:17
之前有agent 帶我看新樓(沒有簽看樓紙),但他不落力幫我們講價, 可否請另一家agent來講?第一個AGENT會 ...

我買過新樓幾次,據我所知冇「講價」呢回事,通常發展商比4-5個plan你,折扣唔同、你自己睇下邊個plan適合自己去買嘅喎


子爵府

積分: 13614


28#
發表於 21-1-22 09:59 |只看該作者
大笨鐘 發表於 21-1-22 09:33
我都聽過私底下回買家,keep 住交易樓價唔可以太低。不過你話講價,我就諗到面價,所以唔會有得講,你係唔 ...


貨尾,用招標形式,沒有價單。所以個個代理開價都不同。


水晶宮

積分: 51828


29#
發表於 21-1-22 09:59 |只看該作者
cms8686 發表於 21-1-22 09:53
同一層,問不同代理,開的價錢都不同。

同一層係咪同一個單位?同一層方向唔同都會唔同價錢


子爵府

積分: 13614


30#
發表於 21-1-22 10:01 |只看該作者
eggcarol 發表於 21-1-22 09:59
同一層係咪同一個單位?同一層方向唔同都會唔同價錢

是同一座同一單位同一樓層。代理開的價錢都不同。


水晶宮

積分: 51828


31#
發表於 21-1-22 10:02 |只看該作者
cms8686 發表於 21-1-22 09:59
貨尾,用招標形式,沒有價單。所以個個代理開價都不同。

原來係招標,我上年買嘅單位都係招標,的確唔透明估估下,冇計我鍾意個單位


子爵府

積分: 13614


32#
發表於 21-1-22 10:05 |只看該作者
eggcarol 發表於 21-1-22 10:02
原來係招標,我上年買嘅單位都係招標,的確唔透明估估下,冇計我鍾意個單位
...

Jm你是有經驗的,最明白我境況。



用戶要求終止服務

積分: 31434

牛年勳章


33#
發表於 21-1-22 10:12 |只看該作者
cms8686 發表於 21-1-22 09:59
貨尾,用招標形式,沒有價單。所以個個代理開價都不同。

招標?我估唔到。即係發展商覺得好賣,價高者得。
未經許可,請勿轉載


子爵府

積分: 13614


34#
發表於 21-1-22 10:27 |只看該作者
大笨鐘 發表於 21-1-22 10:12
招標?我估唔到。即係發展商覺得好賣,價高者得。

個地點不算就腳,銀碼不算平,入火都已經2年多,仍然有貨尾,不知道算不算好賣。

連代理自己都說不容易找到客買。


用戶要求終止服務

積分: 31434

牛年勳章


35#
發表於 21-1-22 10:35 |只看該作者
cms8686 發表於 21-1-22 10:27
個地點不算就腳,銀碼不算平,入火都已經2年多,仍然有貨尾,不知道算不算好賣。

連代理自己都說不容易找 ...

我第一次聽招標形式,以為招得標都係好嘢要爭,上網搵資料睇咗吓,原來係賣樓新招,都要小心細節
未經許可,請勿轉載


子爵府

積分: 13614


36#
發表於 21-1-22 10:36 |只看該作者
大笨鐘 發表於 21-1-22 10:35
我第一次聽招標形式,以為招得標都係好嘢要爭,上網搵資料睇咗吓,原來係賣樓新招,都要小心細節
...

謝謝你提點。



男爵府

積分: 9206


37#
發表於 21-1-22 11:20 |只看該作者
cms8686 發表於 21-1-22 10:27
個地點不算就腳,銀碼不算平,入火都已經2年多,仍然有貨尾,不知道算不算好賣。

連代理自己都說不容易找 ...

哦 招標!豬頭骨


男爵府

積分: 7352


38#
發表於 21-4-17 22:42 |只看該作者
小小bb 發表於 21-1-22 08:24
搵多幾個agent比較下,最高可以攞到Agent從發展商取得的85%佣金。記得同Agent簽好回佣紙,內裏要有公司印 ...

如果回樓價1% 合理嗎


男爵府

積分: 7352


39#
發表於 21-4-17 22:43 |只看該作者
namnamnamlolo 發表於 21-1-22 07:25
新樓無價講
新樓唔洗俾佣金架
你記得叫佢俾回佣你

如果回樓價1% 合理嗎,謝謝


珍珠宮

積分: 44842


40#
發表於 21-4-17 22:55 |只看該作者
鄧豆豆 發表於 21-4-17 22:43
如果回樓價1% 合理嗎,謝謝

個個屋苑唔同講法

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo