立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 8658
大宅
積分: 1601
mercurycc 發表於 21-3-5 16:59 成日覺得呢d急凍蝦一陣味, 用化學水浸既味, 所以咁爽口,寧願去街市買冰左蝦。
子爵府
積分: 11312
水晶宮
積分: 61097
積分: 74317
Wongbuddy 發表於 21-3-5 20:12 回覆 Babetoto 的帖子 咩牌子呀
積分: 6845
cecelc 發表於 21-3-5 21:00 我食呢款 好大隻 蝦肉爽口
珍珠宮
積分: 44848
積分: 58526
namnamnamlolo 發表於 21-3-5 21:14 呢隻我都買過 洗既時候都好香蝦味 我整楊洲炒飯俾囝食
積分: 7169
Wongbuddy 發表於 21-3-5 15:40 通常買街市啲新鮮蝦 但又要去殼去腸好痳煩 所以小左整蝦仁蛋 想問JM們惠康隻南美蝦仁好d 定百佳既 ...
Wongbuddy 發表於 21-3-5 22:11 回覆 cecelc 的帖子 在那裏買到
Wongbuddy 發表於 21-3-5 22:17 回覆 itababy 的帖子 紅蝦又係咩JM們真好 咁多介紹
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy