自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


象牙宮

積分: 213677

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


21#
發表於 21-4-10 07:32 |只看該作者
唔係芒果糯米飯愛好者,所以從冇諗住試!


用戶要求終止服務

積分: 31434

牛年勳章


22#
發表於 21-4-10 07:47 |只看該作者
cy101 發表於 21-4-10 07:25
睇標題,我以為係”梨”,仲諗有介紹梨咩?

我都係,樓主應該係話「買咗嚟試」
未經許可,請勿轉載


珍珠宮

積分: 48113

母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 育兒性格勳章 夏天玩到顛 畀面勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


23#
發表於 21-4-10 08:15 |只看該作者
rebeccalin 發表於 21-4-10 01:12
係唔係美X的芒糍蛋糕?今年生日買左一個,嚴重中伏,係食過最難食的生日蛋糕,勉強食左一半,剩下一半放雪 ...

我啱啱尋日訂咗呢一個蛋糕,今晚取,今晚試,試試係咪真係咁差先!?希望唔係啦


大宅

積分: 2681


24#
發表於 21-4-10 08:44 |只看該作者
rebeccalin 發表於 21-4-10 01:12
係唔係美X的芒糍蛋糕?今年生日買左一個,嚴重中伏,係食過最難食的生日蛋糕,勉強食左一半,剩下一半放雪 ...

係美X,但新產品,芒果糯米飯蛋糕


大宅

積分: 2681


25#
發表於 21-4-10 08:45 |只看該作者
Vin仔媽 發表於 21-4-10 01:12
直接食芒果糯米飯仲好

後悔


大宅

積分: 2681


26#
發表於 21-4-10 08:45 |只看該作者
大笨鐘 發表於 21-4-10 07:47
我都係,樓主應該係話「買咗嚟試」

收到,已改正


大宅

積分: 2681


27#
發表於 21-4-10 08:46 |只看該作者
SafieldKEN 發表於 21-4-10 00:26
今日放工經過見到 : 反應熱烈已經售罄

我諗好多人都係睇完東x西x,中伏


珊瑚宮

積分: 117753


28#
發表於 21-4-10 08:47 |只看該作者
Haley_Sc 發表於 21-4-10 08:45
收到,已改正

應該「黎」唔係真係以為你食「泥」


大宅

積分: 2681


29#
發表於 21-4-10 08:48 |只看該作者
chuiyeebird 發表於 21-4-10 08:47
應該「黎」唔係真係以為你食「泥」

本帖最後由 Haley_Sc 於 21-4-10 08:55 編輯

再改


珍珠宮

積分: 43384

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第四回 認識瑞士牛牛第一回 DHA勳章 畀面勳章


30#
發表於 21-4-10 08:52 |只看該作者
上次件芒滋蛋糕...OK的,我有印象芒果都係有D酸,我地幾人食到芒果都酸到LA埋塊面

今次新野,吸引唔到抸唔會買.......


水晶宮

積分: 74427


31#
發表於 21-4-10 08:53 |只看該作者
謝分享


大宅

積分: 2681


32#
發表於 21-4-10 08:54 |只看該作者
奇異果小邱 發表於 21-4-10 08:52
上次件芒滋蛋糕...OK的,我有印象芒果都係有D酸,我地幾人食到芒果都酸到LA埋塊面

今次新野,吸引 ...

本帖最後由 Haley_Sc 於 21-4-10 08:54 編輯

真係冇下次,最近都唔會幫襯


大宅

積分: 2681


33#
發表於 21-4-10 08:56 |只看該作者
newinewi 發表於 21-4-10 07:27
幾好味喎

可能係我唔好彩...


翡翠宮

積分: 88650

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


34#
發表於 21-4-10 08:57 |只看該作者

回覆樓主:

芒果酸真係會好掃興


大宅

積分: 2681


35#
發表於 21-4-10 08:59 |只看該作者
goo_littlebb 發表於 21-4-10 08:57
芒果酸真係會好掃興

係超酸,似係未熟嘅芒果整


瑪瑙宮

積分: 149900

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


36#
發表於 21-4-10 08:59 |只看該作者
芒果蛋糕通常都酸


大宅

積分: 2681


37#
發表於 21-4-10 09:01 |只看該作者
kitbebe 發表於 21-4-10 08:59
芒果蛋糕通常都酸

諗住蛋糕或者芒果其中一樣嘢伏都算,係兩者皆衰...


伯爵府

積分: 15260


38#
發表於 21-4-10 09:01 |只看該作者
rebeccalin 發表於 21-4-10 01:12
係唔係美X的芒糍蛋糕?今年生日買左一個,嚴重中伏,係食過最難食的生日蛋糕,勉強食左一半,剩下一半放雪 ...

呢個好味喎,屋企人個個都讚,可能芒果唔酸


珍珠宮

積分: 35247


39#
發表於 21-4-10 09:04 |只看該作者
rebeccalin 發表於 21-4-10 01:12
係唔係美X的芒糍蛋糕?今年生日買左一個,嚴重中伏,係食過最難食的生日蛋糕,勉強食左一半,剩下一半放雪 ...

覺得呢個好好食和。


男爵府

積分: 5591


40#
發表於 21-4-10 09:19 |只看該作者
rebeccalin 發表於 21-4-10 01:12
係唔係美X的芒糍蛋糕?今年生日買左一個,嚴重中伏,係食過最難食的生日蛋糕,勉強食左一半,剩下一半放雪 ...

呢個好好味

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo