自由講場

跳至

首頁

尾頁
   13


珊瑚宮

積分: 100499

2024年龍年勳章 牛年勳章


21#
發表於 21-4-13 10:48 |只看該作者
唉!屋企有呢類人,真係一個負累!


侯爵府

積分: 24537


22#
發表於 21-4-13 10:49 |只看該作者
FlowerBoys 發表於 21-4-13 10:43
唔係縱容,我朋友屋企報警都報咗好多次,只係警方會當家庭糾紛處理,有時人賴皮,真係好難話掃岀街就掃岀 ...

仲有比錢佢使嗎?仲有煮飯佢食嗎?如果有,唔係縱容係咩?


瑪瑙宮

積分: 139673


23#
發表於 21-4-13 10:55 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 21-4-13 10:55 編輯

有呀, 我媽朋友個仔. 另外, 我有個中同係咁, 自佢無做野一直靠屋企.

有時係屋企人做成佢今日咁. 好在我個仔唔係咁, 係我就死得.


大宅

積分: 3477


24#
發表於 21-4-13 10:57 |只看該作者
我身邊好多哩類人,畢業之後做過一兩年野,之後十幾廿年都係屋企人養


子爵府

積分: 11524


25#
發表於 21-4-13 11:09 |只看該作者
FlowerBoys 發表於 21-4-13 01:59
今日聽朋友呻,佢屋企個大哥由中學畢業後到依家40幾歲人都仲廢喺屋企食阿媽老豆錢,唔可以話無返過工,每份 ...

1.由細教導,咁成4拾幾?你諗吓?
偷錢?呢啲行為!
責任?
40幾?自己冇反醒?成年人嚟喎!


男爵府

積分: 6427


26#
發表於 21-4-13 11:23 |只看該作者
幸福花海 發表於 21-4-13 10:49
仲有比錢佢使嗎?仲有煮飯佢食嗎?如果有,唔係縱容係咩?

過程我真係唔太清楚,我想表達係同情我朋友,就算佢父母唔識教仔,而家都變咗由我朋友同佢二哥去受


男爵府

積分: 6427


27#
發表於 21-4-13 11:26 |只看該作者
my005 發表於 21-4-13 07:12
我識人,佢個仔滿口大話,去銀行、財務公司借錢,父母還完一次又一次,而家借到搞破產,但又唔去申報,律師 ...

通常都係一個大話又一個大話,令父母比完一次機會又一次


男爵府

積分: 6303


28#
發表於 21-4-13 11:27 |只看該作者

回覆樓主:

如果我係朋友會直接睇父母講唔好再縱,7仔都要佢返,父母總會有一日仙遊,到時無可能再理佢,佢總要自立,家用唔會加


琥珀宮

積分: 191309

馬年勳章


29#
發表於 21-4-13 11:28 |只看該作者
greentea14 發表於 21-4-13 07:56
你朋友好慘,俾家用父母,即間接助養個阿哥

本帖最後由 mandy952 於 21-4-13 11:30 編輯

其實嗰對父母就係諗住有細佬妹繼續供養個大嘅先會繼續縱容,跟本對父母都冇諗過辦法,只係將責任推比其他人


琥珀宮

積分: 191309

馬年勳章


30#
發表於 21-4-13 11:29 |只看該作者
FlowerBoys 發表於 21-4-13 11:23
過程我真係唔太清楚,我想表達係同情我朋友,就算佢父母唔識教仔,而家都變咗由我朋友同佢二哥去受
...

咁你朋友同佢二哥就要狠心d,如果唔係冇人幫到佢


子爵府

積分: 14946


31#
發表於 21-4-13 11:30 |只看該作者
我反而想問佢大哥為何每份工都做唔長
係咪SEN?係咪溝通同待人接物方面有問題?


侯爵府

積分: 24537


32#
發表於 21-4-13 11:34 |只看該作者
FlowerBoys 發表於 21-4-13 11:23
過程我真係唔太清楚,我想表達係同情我朋友,就算佢父母唔識教仔,而家都變咗由我朋友同佢二哥去受
...

我係你朋友就唔會加家用,同大哥 攤牌,唔會養埋佢,唔會自己受


子爵府

積分: 13893

2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章


33#
發表於 21-4-13 11:37 |只看該作者
我都相信家家戶戶都總有一個半個不肖子孫
我朋友的家姐, 都五十了, 是某名牌幼稚園的主任, 表面當然是好, 有教無類, 但背後就從不給家用, 個個月清, 沒結婚都算, 但一毛不拔, 而且還曾經欠下十萬八萬的咭數由父母代還.....

朋友仍然未婚, 結果就是朋友仍然要負責全屋費用, 包括她媽媽, 她家姐及家用, 你話幾可憐? 最可憐就是佢家姐洗腳唔抺腳, 家有三房私樓(三母女, 各自一間房), 但其家姐係瞓在客廳之中, 原因係佢家姐係購物狂, 她所住的房已經被衫褲鞋所佔領, 跟本有房入不得.......我朋友都好無奈...............
以馬內利, 神與我們同在! :-D  :-D


子爵府

積分: 10792


34#
發表於 21-4-13 11:38 |只看該作者
FlowerBoys 發表於 21-4-13 01:59
今日聽朋友呻,佢屋企個大哥由中學畢業後到依家40幾歲人都仲廢喺屋企食阿媽老豆錢,唔可以話無返過工,每份 ...

我屋企仲唔只一個,好彩一個早死,另一個已經盡量唔好有往來,成世人只系借錢借錢再借錢。兄弟姊妹借唔到就打父母主意。真系垃圾中的垃圾,其中一個仲聚了個垃圾老婆才變成垃圾。


男爵府

積分: 6784


35#
發表於 21-4-13 11:41 |只看該作者
opclk99 發表於 21-4-13 03:03
Agree x 2
100%父母害死自己個仔,
在下為人父母,

真係生仔要攞牌,唔係害佢一世


男爵府

積分: 6784


36#
發表於 21-4-13 11:42 |只看該作者
frombetter 發表於 21-4-13 07:00
講到好似個毒仔係受害人?佢嘅責任最大。

教育係由細到大, 細個教得唔好, 大個又比佢繼續依賴,其實一早趕佢出街,佢邊敢咁懶


翡翠宮

積分: 86013

好媽媽勳章 畀面勳章


37#
發表於 21-4-13 11:49 |只看該作者

回覆樓主:

係,屋企有件


珍珠宮

積分: 30606


38#
發表於 21-4-13 11:52 |只看該作者
FlowerBoys 發表於 21-4-13 01:59
今日聽朋友呻,佢屋企個大哥由中學畢業後到依家40幾歲人都仲廢喺屋企食阿媽老豆錢,唔可以話無返過工,每份 ...
我堂弟也是,由中學之後無做過野,好彩的是佢老豆分左身家比佢,佢可以食屋企,唔洗點樣出街...佢而家食,訓,玩..


公爵府

積分: 29592

2024年龍年勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


39#
發表於 21-4-13 12:32 |只看該作者
FlowerBoys 發表於 21-4-13 01:59
今日聽朋友呻,佢屋企個大哥由中學畢業後到依家40幾歲人都仲廢喺屋企食阿媽老豆錢,唔可以話無返過工,每份 ...

感恩我家族無,老公家族都暫時未聽到有人咁


水晶宮

積分: 72641


40#
發表於 21-4-13 14:12 |只看該作者
FlowerBoys 發表於 21-4-13 01:59
今日聽朋友呻,佢屋企個大哥由中學畢業後到依家40幾歲人都仲廢喺屋企食阿媽老豆錢,唔可以話無返過工,每份 ...

親戚有個係咁、生埋孫都係老人家同其他家人出錢出力照顧、幫佢養到個孫大啦出身啦、佢終於修心養性返屋企、但都叫有福享、其實佢都幾好命好似冇靠過自己咁、身邊人就辛苦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo